dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022-Subsidium-bezbarierove kupelne
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
SUBSIDIUM - Špecializované zariadenie, zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00695327
Betliarska cesta 18, 04801 Rožňava

Slovensko
Kontaktná osoba: SUBSIDIUM - Špecializované zariadenie, zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb
Telefón: +421 915875332
Email: ivancinovae@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.subsidium.webnode.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453892
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2022/ŠZ, ZpS Subsidium_bezbarierové kúpeľne
Hlavný kód CPV
45215200-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zhotovenie - výmena umakartových kúpeľní za nové, realizované podľa v súčasnosti platnej legislatívy, ktorá vyžaduje kúpeľne riešiť pre využitie osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu, t.j. bezbariérové. Opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 2 a v poskytnutom výkaz výmer, ktorý je prílohou č. 3 Výzvy na predkladanie ponúk, uverejnených v Dokumentoch zákazky. Projektová dokumentácia poskytnutá verejným obstarávateľom zahŕňa projekčne širší rozsah ako je predmet tejto zákazky. Vzhľadom k výške investičných nákladov a finančným možnostiam verejného obstarávateľa bude výmena jestvujúcich umakartových kúpeľní za nové bezbariérové kúpeľne realizovaná len v časti stavebných prác uvedených v dokumente: TECHNICKÁ SPRÁVA - STAVEBNÉ ÚPRAVY, Požadovaný rozsah - 24 bezbariérových kúpeľní, ktorá tvorí prílohu č. 2A výzvy na predkladanie ponúk, čomu zodpovedá aj zadanie poskytnuté záujemcom v elektronickom formáte excell (príloha č. 3), ktoré sú uverejnené v Dokumentoch zákazky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 220 431,71
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. (1), písm. e), a f) zákona o verejnom obstarávaní: e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1, písm. e) a písm. f) spôsobom podľa § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f), resp. ods. 2, ods. 4. a ods. 5. zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, verejný obstarávateľ využije na overenie, či uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní verejne prístupný register hospodárskych subjektov so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní vedený Úradom pre verejné obstarávanie (register osôb so zákazom podľa § 183 zákona o verejnom obstarávaní). Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ nemá oprávnenie získavať údaje podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. (1) písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam zrealizovaných zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, za posledných (5) päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj rozhodné obdobie). Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň uverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ za účelom jednoznačného posúdenia odporúča, aby zoznam obsahoval minimálne tieto údaje: a) Názov a sídlo odberateľa b) Predmet zákazky c) Stručný popis zákazky d) Celková cena plnenia (V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.); e) Relevantná (skutočná) cena plnenia (vo finančnom vyjadrení "cena v EUR bez DPH) skutočne vykonaných prác na zákazke, pričom uchádzač v prípade realizácie zákazky presahujúcom rozhodné obdobie, vyčísli cenu plnenia v rozhodnom relevantnom období. V prípade zákazky, ktorá pozostávala z rôznych predmetov plnenia, uchádzač vyčísli relevantnú cenu plnenia. f) Telefonický kontakt na odberateľa, kde si verejný obstarávateľ môže overiť plnenie zákazky. Rovnakým alebo obdobným charakterom sa pre účely tejto zákazky rozumie pozemné stavby. Zoznam musí obsahovať minimálne jednu alebo viac zákaziek v kumulatívnej hodnote minimálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky, z ktorej/ktorých bude vyplývať, že uchádzač v rámci nej/nich realizoval zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru (podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača). Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením o splnení podmienok účasti, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Uchádzač na účely identifikácie dokladu podľa predchádzajúcej vety uvedie v ponuke identifikáciu verejného obstarávania v ktorom predložil doklad podľa prechádzajúcej vety spolu s presnou identifikáciou časti ponuky, v ktorej sa tento doklad nachádza. Uchádzač však pri využití tohto inštitútu musí preukázateľne spĺňať zadané podmienky účasti už v čase predkladania ponuky. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky a v návrhu Zmluvy o dielo.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-23T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Podmienky a pravidlá neupravené v tejto Výzve, zverejnených podkladoch a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 2. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k dokumentom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/453892. 3. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje prostredníctvom Informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO v programovej aplikácii umožňujúcej elektronické zadávanie zákaziek (ďalej len IS EVO). Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v IS EVO a pre elektronické predkladanie ponúk prostredníctvom IS EVO, je vytvorenie a aktivácia používateľského účtu a vytvorenie a validácia hospodárskeho subjektu. V tejto súvislosti upozorňujeme na postup zverejnený na portáli IS EVO (https://eplatforma.vlada.gov.sk/) v sekcii Viac o modernizovanom IS EVO a v príručke Prvé povinné kroky pred odoslaním ponuky alebo žiadosti o účasť. 4. Komunikácia vrátane doručovania ponuky pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja IS EVO: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/453892. 5. Informácie potrebné na vypracovanie ponuky, predloženie ponuky a plnenie zmluvy sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky. 6. Verejný obstarávateľ umožňuje vykonať obhliadku miesta uskutočnenia stavebných prác. Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky. 7. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávaním inovácií, a nie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. Predmetné verejné obstarávanie je vzhľadom k charakteru obstarávaného predmetu zákazky, ktorým je rekonštrukcia kúpeľní na bezbariérové, zeleným verejným obstarávaním.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-07T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA