dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 09311/2020/ODDVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Banskobystrický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37828100
Nám. SNP 23, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Banskobystrický samosprávny kraj
Telefón: +421 948984740
Email: jana.fekiacova@bbsk.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 09311/2020/ODDVO
Hlavný kód CPV
71320000-7
Druh zákazky
OPIS
Názov
Vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie s náležitosťami pre stavebné povolenie a uskutočnenie inžinierskej
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
71320000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sídlo verejného obstarávateľa
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom verejného obstarávania je vypracovanie projektovej dokumentácie na vydanie územného rozhodnutia (DUR s náležitosťami DSP) a inžinierska činnosť potrebná pre vydanie územného rozhodnutia pre projekt s názvom Cyklotrasa Zvolen Hronská Breznica. Zhotoviteľ žiadosť o územné rozhodnutie nepodáva, zabezpečí však všetky doklady a vyjadrenia potrebné pre vydanie územného rozhodnutia. Navrhovaná cyklotrasa sa nachádza v okresoch Zvolen a Žiar nad Hronom, priamo prechádza mestom Zvolen, obcou Hronská Dúbrava, prechádza popri železničnej trati Zvolen č. 150, neprechádza žiadnym chráneným územím, križuje rieku Hron alebo prechádza popri nej, je vedená vo väčšine v rovinatom území a vedie dopravu k turisticky zaujímavým miestam. V zmysle projektovej prípravy bola pre daný zámer vypracovaná Štúdia realizovateľnosti cyklotrasy. Jednotlivé etapy boli označené A-I. Predmetom riešenia budú etapy C-I, podľa označenia v štúdii realizovateľnosti, viď súťažné podklady. Projektovú dokumentáciu požaduje verejný obstarávateľ spracovať v zmysle zákona č.50/1976 Z. z. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov. Pri spracovaní projektovej dokumentácie je nutné postupovať v zmysle Technických podmienok MDPaT SR 019 (03/2006) a Technických podmienok MDaV SR Navrhovanie cyklistickej infraštruktúry č. 085 účinných od 10.06.2019. Zároveň je pri spracovávaní projektovej dokumentácie nutné postupovať v zmysle všetkých zákonných predpisov a noriem platných v čase zhotovovanie projektovej dokumentácie. Projektovú dokumentáciu DUR s náležitosťami DSP požaduje verejný obstarávateľ vypracovať v počte 10 paré výkresovou formou a 1-krát v digitálnej forme (USB vo formáte PDF a DGN/DXF/DWG). Do projektovej dokumentácie je potrebné zakresliť všetky zmeny, ktoré vzniknú počas výkonu inžinierskej činnosti (všetky zmeny vyplývajúce z vyjadrení dotknutých orgánov počas vybavovania územného rozhodnutia). Zhotoviteľ vykoná inžiniersku činnosť pre územné rozhodnutie do bodu skompletizovania dokumentácie pre územné rozhodnutie a získania súhlasných vyjadrení dotknutých orgánov, vrátane prípravy žiadosti o vydanie územného rozhodnutia ktoré odsúhlasí objednávateľ. Zhotoviteľ žiadosť o územné rozhodnutie nepodáva.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 290
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 060-151781
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie s náležitosťami pre stavebné povolenie a uskutočnenie
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-03-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 143 150,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-12-03T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
71320000-7
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sídlo verejného obstarávateľa
Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania je vypracovanie projektovej dokumentácie na vydanie územného rozhodnutia (DUR s náležitosťami DSP) a inžinierska činnosť potrebná pre vydanie územného rozhodnutia pre projekt s názvom Cyklotrasa Zvolen Hronská Breznica. Zhotoviteľ žiadosť o územné rozhodnutie nepodáva, zabezpečí však všetky doklady a vyjadrenia potrebné pre vydanie územného rozhodnutia. Navrhovaná cyklotrasa sa nachádza v okresoch Zvolen a Žiar nad Hronom, priamo prechádza mestom Zvolen, obcou Hronská Dúbrava, prechádza popri železničnej trati Zvolen č. 150, neprechádza žiadnym chráneným územím, križuje rieku Hron alebo prechádza popri nej, je vedená vo väčšine v rovinatom území a vedie dopravu k turisticky zaujímavým miestam. V zmysle projektovej prípravy bola pre daný zámer vypracovaná Štúdia realizovateľnosti cyklotrasy. Jednotlivé etapy boli označené A-I. Predmetom riešenia budú etapy C-I, podľa označenia v štúdii realizovateľnosti, viď súťažné podklady. Projektovú dokumentáciu požaduje verejný obstarávateľ spracovať v zmysle zákona č.50/1976 Z. z. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov. Pri spracovaní projektovej dokumentácie je nutné postupovať v zmysle Technických podmienok MDPaT SR 019 (03/2006) a Technických podmienok MDaV SR Navrhovanie cyklistickej infraštruktúry č. 085 účinných od 10.06.2019. Zároveň je pri spracovávaní projektovej dokumentácie nutné postupovať v zmysle všetkých zákonných predpisov a noriem platných v čase zhotovovanie projektovej dokumentácie. Projektovú dokumentáciu DUR s náležitosťami DSP požaduje verejný obstarávateľ vypracovať v počte 10 paré výkresovou formou a 1-krát v digitálnej forme (USB vo formáte PDF a DGN/DXF/DWG). Do projektovej dokumentácie je potrebné zakresliť všetky zmeny, ktoré vzniknú počas výkonu inžinierskej činnosti (všetky zmeny vyplývajúce z vyjadrení dotknutých orgánov počas vybavovania územného rozhodnutia). Zhotoviteľ vykoná inžiniersku činnosť pre územné rozhodnutie do bodu skompletizovania dokumentácie pre územné rozhodnutie a získania súhlasných vyjadrení dotknutých orgánov, vrátane prípravy žiadosti o vydanie územného rozhodnutia ktoré odsúhlasí objednávateľ. Zhotoviteľ žiadosť o územné rozhodnutie nepodáva.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 390
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 180 420,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Termín pre odovzdanie dokumentácie DÚR/DSP sa posúva o dobu potrebnú na vypracovanie hydrodynamického modelu, návrhu a odsúhlasenia novej trasy v úseku I a následného dopracovania dokumentácie. V súlade s dohodnutou zmenou rozsahu a obsahu diela sa primerane upravuje aj cena diela. V priamej súvislosti s uvedenými skutočnosťami dochádza k zmene v Časti 1 Zmluvy Zmluvné podmienky na vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie, čl. II. Predmet, rozsah a obsah diela, ods. 5 a ods. 6 ; čl. IV. Miesto, čas a spôsob plnenia, ods. 1, bod 1.1 a v čl. V. Cena Diela, platobné a fakturačné podmienky, bod 2. Potreba zmeny vyplynula z okolností, ktoré verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ nemohol pri vynaložení náležitej starostlivosti predvídať a zmenou sa nemení charakter zmluvy.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 143 150,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 180 420,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA