dnes je 17.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 434644
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
TIMM SLOVAKIA, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36316989
Nozdrkovce 3140/37, 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: TIMM SLOVAKIA, s.r.o.
Telefón: +421 326401713
Email: Ivan.Schwandtner@wilhelmsen.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://timmropes.com
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434644
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 434644
Hlavný kód CPV
45213000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia opatrení na zníženie energetickej náročnosti a zvýšenie využívania OZE v spoločnosti TIMM SLOVAKIA, s.r.o. v Trenčíne, a to uskutočnením nasledovných prác: -výmena okien v starej časti výrobnej haly, -zmena spôsobu prípravy teplej vody s využitím solárneho ohrevu, -rekonštrukcia systému klimatizácie budovy, -výmena časti pôvodných interiérových a exteriérových svietidiel za svietidlá s LED zdrojmi, -inštalácia FV lokálneho zdroja na streche objektu. Objekt výrobnej haly oceľovej modulovej konštrukcie so zateplením obvodového plášťa a plechovej strechy sa skladá z pôvodnej priemyselnej haly z roku 1974 a prístavby haly z rokov 2002-2003. Novšia časť výrobnej haly obsahuje výstavbu administratívno-sociálnej časti na 2.nadzemnom podlaží (NP). Celá výroba je situovaná v otvorenom priestore na 1.NP haly. Celková podlahová (a využívaná) plocha objektu je 3 900 m2. Vzhľadom na vek budovy a jej inštalovaných technických zariadení je nevyhnutná postupná rekonštrukcia a modernizácia s cieľom znižovať spotrebu energie na prevádzku. Na základe priebežného vyhodnocovania spotreby energie na prevádzku technologických zariadení a technických zariadení budovy (elektrina a zemný plyn) boli identifikované a posúdené možné opatrenia na zníženie spotreby energie pri prevádzke stavebného objektu, a to rekonštrukciou a modernizáciou budovy a jej technických zariadení aj s využitím obnoviteľných energetických zdrojov. Opatrenia na zníženie energetickej náročnosti a zvýšenie využívania OZE: Časť č. 1: Rekonštrukcia a modernizácia systému svietenia vnútorných a vonkajších priestorov -výmena časti pôvodných interiérových (91 ks) a exteriérových (11 ks) svietidiel za svietidlá s LED zdrojmi podľa projektovej dokumentácie Rekonštrukcia a modernizácia systému svietenia vnútorných a vonkajších priestorov; Časť č. 2: Rekonštrukcia systému klimatizácie budovy -rekonštrukcia systému klimatizácie budovy v rozsahu 4 ks vnútorných jednotiek a 1 ks vonkajšej multisplit jednotky podľa projektovej dokumentácie Rekonštrukcia klimatizácie; Časť č. 3: Solárny systém na ohrev vody -zmena spôsobu prípravy teplej vody - inštalácie 10 ks strešných solárnych panelov s inštalovaným výkonom 17,57 kWt podľa projektovej dokumentácie Solárny systém na ohrev TUV vo výrobnom závode (...); Časť č. 4: Strešný fotovoltaický zdroj -inštalácia fotovoltaického lokálneho zdroja o výkone 199,800 kWp na streche objektu podľa projektovej dokumentácie Strešný fotovoltaický zdroj (...); Časť č. 5: Výmena okien -výmena okien v starej časti výrobnej haly podľa projektovej dokumentácie TIMM Slovakia Trenčín- výmena okien v juhovýchodnej stene haly. Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, konkrétny osobitný postup alebo metódu uskutočnenia požadovaných prác, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto osobitný výrobný postup alebo metódu uskutočnenia požadovaných prác ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené práce určené. Pri osobitnom výrobnom postupe alebo metóde/postupe uskutočnenia požadovaných prác konkrétnym technologickým postupom, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty technologického postupu v rovnakej alebo vyššej kvalite. Ponúknutý ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady na strane verejného obstarávateľa v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania. Prijatím ponúkaného ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania Diela.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 263 920,03
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú určené pre všetky časti predmetu zákazky: 1. Podľa § 112 ods. 4 písm. a) Zákona verejný obstarávateľ splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. 2. Na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje verejný obstarávateľ doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Jej splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e), resp. ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje verejný obstarávateľ preukázať, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Jej splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. f), resp. ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Uchádzač vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie uskutočňovať stavebné práce preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 6. Na preukázanie splnenia podmienok účasti je možné uplatniť postup podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 7. Z dôvodu, že verejný obstarávateľ nemá postavenie orgánu verejnej moci, neuplatňuje tretí odsek § 32 Zákona o verejnom obstarávaní nakoľko nie je oprávneným subjektom získavať určité doklady z informačných systémov verejnej správy.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. b) Zákona: zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom (i) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, (ii) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. podľa § 34 ods. 1 písm. h) Zákona: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy v spojitosti s § 36 Zákona. 3. Na preukázanie splnenia podmienok účasti je možné uplatniť postup podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti uplatniť ustanovenie § 34 ods. 3 Zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre bod 1: 1.1. pre časť č. 1 predmetu zákazky týmto spôsobom uchádzač preukáže uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, t. j. inštalovanie/rekonštrukcia osvetľovacích a signalizačných systémov v minimálnej úhrnnej hodnote zákaziek vo výške 10 000,00 EUR bez DPH; 1.2. pre časť č. 2 predmetu zákazky týmto spôsobom uchádzač preukáže uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, t. j. inštalovanie/rekonštrukcia klimatizácie/vzduchotechniky/klimatizačných systémov v minimálnej úhrnnej hodnote zákaziek vo výške 9 000,00 EUR bez DPH; 1.3. pre časť č. 3 predmetu zákazky týmto spôsobom uchádzač preukáže uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, t. j. inštalovanie/rekonštrukcia solárneho systém na ohrev vody/solárnych zariadení v minimálnej úhrnnej hodnote zákaziek vo výške 25 000,00 EUR bez DPH; 1.4. pre časť č. 4 predmetu zákazky týmto spôsobom uchádzač preukáže uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, t. j. inštalovanie/rekonštrukcia zariadení na zásobovanie elektrickou energiou/strešných fotovoltaických zdrojov v minimálnej úhrnnej hodnote zákaziek vo výške 150 000,00 EUR bez DPH; 1.5. pre časť č. 5 predmetu zákazky týmto spôsobom uchádzač preukáže uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, t. j. montáž dverí a okien a súvisiacich súčastí v minimálnej úhrnnej hodnote zákaziek vo výške 30 000,00 EUR bez DPH. Pre bod 2 (platí pre každú časť predmetu zákazky): Certifikát uchádzača na systém environmentálneho manažérstva minimálne podľa ISO 14001, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Pred podpisom Zmluvy o dielo sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy o dielo uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: V zmysle § 112 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní sa pri použití elektronickej aukcie sa postupuje podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Elektronická aukcia sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania prevádzkovaného Úradom pre verejné obstarávanie (ďalej len systém EVO).
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-03-10T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2022-03-10T10:00:00
Miesto: TIMM SLOVAKIA, s.r.o., Nozdrkovce 3140/37, Trenčín 911 04. Otváraním ponúk elektronicky prostredníctvom systému EVO sa rozumie ich sprístupnenie komisii.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk (§ 114 ods. 4 v spojitosti s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému Elektronického verejného obstarávania prevádzkovaného Úradom pre verejné obstarávanie (ďalej len EVO). 2. Verejný obstarávateľ stanovil pre potreby zadávania zákazky spôsob elektronickej komunikácie elektronickou formou prostredníctvom systému EVO. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. Súťažné podklady sú dostupné na portáli EVO a v profile verejného obstarávateľa. Súťažné podklady sú verejne prístupné tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo aplikovať ustanovenie § 40 ods. 6 písm. g) Zákona. 6. Úspešný uchádzač berie na vedomie, že podpisom Zmluvy o dielo sa stáva súčasťou Systému finančného riadenia štrukturálnych fondov, Kohézneho fondu a Európskeho námorného a rybárskeho fondu, ako aj Systému riadenia štrukturálnych fondov a zaväzujú sa postupovať v súlade so Systémom finančného riadenia štrukturálnych fondov, Kohézneho fondu a Európskeho námorného a rybárskeho fondu, ako aj Systémom riadenia štrukturálnych fondov pre programové obdobie 2014-2020 v platnom znení. 7. Úspešný uchádzač má povinnosť strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu podľa zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len Zákon o príspevku poskytovanom z EŠIF) a podľa článku 72 a nasl. Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 1303/2013 zo 17.decembra 2013, ktorým sa stanovujú spoločné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde, Európskom poľnohospodárskom fonde pre rozvoj vidieka a Európskom námornom a rybárskom fonde a ktorým sa stanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde a Európskom námornom a rybárskom fonde, a ktorým sa zrušuje nariadenie Rady (ES) č. 1083/2006, Ú. v. EÚ L 347, 20.12.2013, s. 320 469 (ďalej len Nariadenie č. 1303/2013) a/alebo subjektom a osobám povereným oprávnenými orgánmi podľa Zákona o príspevku poskytovanom z EŠIF a podľa článku 72 a nasl. Nariadenia č. 1303/2013 na výkon kontroly. 8. Odkaz na pojem "Zákon" alebo "zákon o verejnom obstarávaní" sa rozumie v celom texte zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. 9. Spoločnosť TIMM SLOVAKIA, s.r.o. je v súlade s § 8 ods. 1 písm. b) zákon o verejnom obstarávaní osoba povinná postupovať v tomto verejnom obstarávaní podľa zákona o verejnom obstarávaní. Preto všetky odkazy na Subjekt alebo verejného obstarávateľa v tejto Výzve, Súťažných podkladoch alebo inej dokumentácii si treba vysvetľovať v súlade s uvedenou skutočnosťou. 10. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie a podmienky plnenia zo zmluvy je predmetné verejné obstarávanie s aspektami zeleného verejného obstarávania.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-02-07T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 16.5.2024
1 EUR1,09 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,26 PLN (-0)
1 EUR24,71 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA