dnes je 17.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 21/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Dubovce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309516
Dubovce 175, 90862 Dubovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Dubovce
Telefón: +421 346697132
Email: dubovce@dubovce.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dubovce.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/428367
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 21/2022
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je výstavba novej budovy materskej školy za účelom rozšírenia a presunutia kapacity existujúcej materskej školy.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 330 085,46
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí spĺňať podmienky účasti podľa zákona č. 343/2015 Z.z. § 32 písm. e) a písm. f) § 32 ods.1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť § 32 ods.1 písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. a/ Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 ZVO - §32 ods. 2) písm. e) doložením dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré zodpovedá predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ nepožaduje predloženie dokladu o oprávnení podnikať. Verejný obstarávateľ splnenie podmienky u uchádzača preverí sám - doklad verejný obstarávateľ získa z informačného systému verejnej správy /(§ 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). - v zmysle §32 ods. 2) písm. f) doložením potvrdeného čestného vyhlásenia (Príloha č. 10 SP) alebo zápisom v zozname hospodárskych subjektov, alebo zápisom do obdobného zoznamu iného členského štátu EÚ v rozsahu podľa zákona. Uchádzač podmienku podľa §32 ods. 2 písm. f/ preukazuje čestným vyhlásením aj napriek zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov, keďže čestným vyhlásením sa preukáže aktuálnosť údajov /príloha č.10 SP/. b/ Ak uchádzač využije subdodávateľov, každý subdodávateľov musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 ods.1, písm. e/ a f/. Postavenie podľa §32 ods. 1 písmeno e) ZVO preukazuje vo vzťahu k tej časti zákazky, ktorú má ako subdodávateľ plniť. c/ Ďalej v rozsahu spracovanom v Súťažných podkladoch /osobné postavenie/ v súlade s metodickým usmernením č. 9380-5000/2016.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: a/ Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí spĺňať podmienky účasti podľa zákona č. 343/2015 Z.z. § 34 písm. b) a písm. g) b/ Ďalej v rozsahu spracovanom v Súťažných podkladoch /Technická a odborná spôsobilosť/, v súlade s metodickým usmernením č. 9380-5000/2016.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V rozsahu spracovanom v časti Súťažných podkladov /Technická a odborná spôsobilosť/, v súlade s metodickým usmernením č. 9380-5000/2016
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1. Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 2. Subdodávatelia úspešného uchádzača sú povinní mať zápis v registri partnerov verejného sektora ku dňu podpisu zmluvy o dielo podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ túto povinnosť overí v Registri PVS. 3. Úspešný uchádzač pri podpise zmluvy o dielo predloží poistnú zmluvu alebo poistku zodpovednosti podnikateľa za spôsobenú škodu. 4. Úspešný uchádzač pri podpise zmluvy o dielo predloží aktualizovaný zoznam subdodávateľov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-03-24T15:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 14
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2022-03-24T16:00:00
Miesto: Obec Dubovce Obecný úrad Dubovce 175 zasadacia miestnosť 908 62 Dubovce
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné v nadväznosti na ustanovenie §52 ods.2 zákona o VO. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Pri obstarávaní sa uplatňuje 1. sociálny aspekt počas doby realizácie stavebných prác 2. zelené verejné obstarávanie 3. komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje písomne - prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle §20 zákona 343/2015 ZVO, prostredníctvom komunikačného rozhrania Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (IS EVO). 4. faktúry budú splatné do 60 dní po prevzatí predmetu zákazky v nadväznosti na podpísaný preberací protokol. 5. verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť preddavok na plnenie zmluvy. 6. bližšie podmienky k jednotlivým bodom sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. v zmysle §40 ods. 6 písm. g/ verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 8. v zmysle ustanovenia §113 ods. 2 písmena j) ZVO prijímateľ nepoužije elektronickú aukciu. 9. súťažné podmienky, ich zmena, doplnenie budú prostredníctvom odkazu na profil zverejnené aj na profile zákazky na webovej stránke UVO (§43 ZVO) a zaslané cez IS EVO.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-02-08T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 16.5.2024
1 EUR1,09 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,26 PLN (-0)
1 EUR24,71 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA