dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022/11215
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenské elektrárne, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35829052
Mlynské nivy 47, 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenské elektrárne, a.s.
Telefón: +421 910673273
Email: sona.puchelova@seas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.seas.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453691
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2022/11215
Hlavný kód CPV
31200000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka nového systému automatického štartu nízkotlakového havarijného systému chladenia aktívnej zóny reaktora pri poklese hladiny v tlakovej nádobe reaktora pod horúci nátrubok havarijnej cirkulačnej slučky v režime R6 vrátane dodávky dokumentácie, potrebných komponentov, inštalácie, skúšok a uvedenia do prevádzky pre 3. a 4. blok atómovej elektrárne Bohunice.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 255 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
31230000-7

38570000-1

32573000-0

32421000-0

35125100-7

71300000-1

45255400-3

72260000-5

71632000-7

45111300-1

80531200-7

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenské elektrárne, a. s., závod Atómové elektrárne Bohunice, 919 31, Jaslovské Bohunice
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie projektovej dokumentácie a súvisiacej technickej dokumentácie, dodávka nového systému automatického štartu nízkotlakového havarijného systému chladenia aktívnej zóny reaktora pri poklese hladiny v tlakovej nádobe reaktora pod horúci nátrubok havarijnej cirkulačnej slučky v režime R6, dodávka potrebných hardvérových komponentov a materiálu k inštalácii, nastavovaniu a testovaniu zariadení pre nový systém automatického štartu nízkotlakového havarijného systému chladenia aktívnej zóny reaktora v režime R6 pre 3. a 4. blok atómovej elektrárne Bohunice s cieľom znížiť vplyv ľudského činiteľa na frekvenciu tavenia aktívnej zóny reaktora a frekvenciu skorých únikov pri núdzových stavoch so stratou chladiva z reaktora a tým dosiahnuť zvýšenie úrovne jadrovej bezpečnosti. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technickej špecifikácie je prílohou súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 255 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
30:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO. 2. Záujemca musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a preukázať ich splnenie predložením nižšie uvedených dokladov (môžu byť nahradené aj jednotným európskym dokumentom): - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorý predkladá ponuku / žiadosť o účasť; - doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu: (i) živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (napríklad podnikateľ - fyzická osoba, podnikateľ - príspevková organizácia), (ii) výpis z obchodného registra (napríklad podnikateľ - právnická osoba, podnikateľ - fyzická osoba zapísaná v obchodnom registri), (iii) iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov 3. Záujemca zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZoVO môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, pričom ak zápis uchádzača/záujemcu v zozname hospodárskych subjektov neobsahuje všetky doklady potrebné na preukázanie splnenia podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 2 ZoVO platného v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania, predloží tieto doklady v žiadosti o účasť. 4 Záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZoVO, preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZoVO. 5. Ak záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZoVO, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 6. Ak právo štátu záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača/záujemcu. 7. Záujemca, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, za každého člena skupiny osobitne. 8. Obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, a teda záujemca (ak nie je zapísaný v ZHS, alebo ak doklady dočasne nenahrádza predložením JED) predloží za účelom preukázania splnenia podmienok účasti osobného postavenia obstarávateľovi v ponuke všetky doklady podľa bodu 2 súťažných podkladov. 9. Obstarávateľ nevyžaduje ani predloženie dokladu alebo dokladov, ktoré má k dispozícii z iného verejného obstarávania a ktoré sú aktuálne a platné. Záujemca alebo uchádzač na účely identifikácie dokladu podľa prvej vety uvedie v žiadosti o účasť alebo v ponuke identifikáciu verejného obstarávania, v ktorom predložil doklad podľa prvej vety spolu s presnou identifikáciou časti ponuky alebo žiadosti o účasť v ktorej sa tento doklad nachádza.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nižšie stanovené požiadavky na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, a preukáže ich splnenie predložením uvedených dokladov (môžu byť nahradené aj jednotným európskym dokumentom): 1. V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO: Zoznam dodávok tovaru/poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO. 2.V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (expertov) v minimálnom počte 3 osoby, zodpovedných za riadenie realizácie služieb/stavebných prác. 3. V súlade s ustanovením § 35 ZoVO musí mať zavedené opatrenia na systém manažérstva kvality. 4.V súlade s § 35 ZoVO musí mať na zabezpečenie kvality plnenia zdokumentovaný a funkčný systém riadenia bezpečnosti podľa štandardov ISO 45001. Vzhľadom na nedostatočný rozsah znakov sú kompletné podmienky účasti uvedené v časti A2 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Zo zoznamu dodávok tovaru/poskytnutých služieb musí vyplývať, že záujemca v relevantnom období dodal tovar/poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 400.000,- EUR bez DPH (slovom: štyristotisíc eur bez DPH). Za dodanie tovaru/poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje realizácia dodávky alebo výmeny systémov riadenia regulačných mechanizmov v elektroenergetickom priemysle. 2.Záujemca musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť na poskytovanie požadovaného plnenia potvrdením, že má k dispozícii osoby určené na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (nižšie špecifikovaných expertov) spĺňajúcich stanovené požiadavky, v príslušnom počte: Expert č. 1: Elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky (v počte min. 1 osoba), ktorý musí predložiť: a)originál / overenú kópiu dokladu o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti elektrotechnik na riadenie činnosti alebo riadenie prevádzky podľa § 23 vyhlášky č. 508/2009 Z. z. pre vyhradené technické zariadenia elektrické, alebo ekvivalent; b)v prípade, ak záujemca nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta, predložením písomnej zmluvy uzavretej medzi záujemcom a expertom o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy záujemcom, ak sa záujemca stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní. Expert č. 2: Revízny technik vyhradených technických zariadení (v počte min. 1 osoba), ktorý musí predložiť: a)originál / overenú kópiu dokladu o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti revízny technik vyhradených technických zariadení podľa § 24 vyhlášky č. 508/2009 Z. z. pre vyhradené technické zariadenia elektrické, alebo ekvivalent; b)v prípade, ak záujemca nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta, predložením písomnej zmluvy uzavretej medzi záujemcom a expertom o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy záujemcom, ak sa záujemca stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní. Expert č. 3: Softvérový špecialista programovateľných riadiacich počítačových systémov oblasti energetiky (v počte min. 1 osoba), ktorý musí predložiť: a)originál / overenú kópiu dokladu o absolvovaní odborného školenia od výrobcov automatizovaných a riadiacich systémov, alebo ekvivalent; b)profesijný životopis s minimálnym obsahom: -meno a priezvisko experta, -dosiahnuté vzdelanie, -súčasná pracovná pozícia, -prehľad profesijnej praxe v nasledovných oblastiach vzťahujúcich sa k plneniu predmetu obstarávania: vytváranie a programovanie riadiacich, technologických počítačových systémov v energetike, vytváranie a navrhovanie aplikačných SW pre SCADA systém, oživovanie riadiacich počítačových systémov a technologických zariadení v oblasti energetiky minimálne 5 rokov, -vlastnoručný podpis experta. c)v prípade, ak záujemca nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta, predložením písomnej zmluvy uzavretej medzi záujemcom a expertom o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy záujemcom, ak sa záujemca stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní. 3.Záujemca predloží platný certifikát systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality záujemcom podľa normy STN EN ISO 9001 vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky. 4.Záujemca predloží platný certifikát systému riadenia bezpečnosti, ktorým záujemca potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém riadenia bezpečnosti podľa štandardov ISO 45001 vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný doklad na zabezpečenie systému riadenia bezpečnosti vyplnený dotazník Kontrolný list BOZP, ktorý je súčasťou podmienok účasti, a na základe ktorého obstarávateľ posúdi funkčnosť riadenia BOZP. Vzhľadom na nedostatočný rozsah znakov sú kompletné podmienky účasti uvedené v časti A2 súťažných podkladov.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: 1. Splnenie podmienok účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. 2. Doklady preukazujúce splnenie všetkých podmienok účasti musia byť predložené v slovenskom jazyku. 3. Ak sa záujemca zúčastní verejného obstarávania ako skupina fyzických osôb/právnických osôb, musí pri preukazovaní splnenia podmienok účasti uviesť všetkých svojich členov, a to predložením nasledovných dokladov: (i) Čestné vyhlásenie skupiny dodávateľov, podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať vo všetkých veciach súvisiacich s týmto verejným obstarávaním (ii) Plná moc vystavená pre jedného z členov skupiny 4. Všetky doklady predkladané podľa bodov III.1.1 až III.1.3 musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa predkladá žiadosť o účasť v tomto rokovacom konaní so zverejnením. Vzhľadom na nedostatočný rozsah znakov sú kompletné podmienky účasti uvedené v časti A2 súťažných podkladov.
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ nevyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Vybraný zhotoviteľ predloží bankovú záruku počas plynutia záručnej doby v zmysle bodu 5.2 Vzoru zmluvy.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obstarávateľa.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov vytvorená na dodanie/poskytnutie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy spoločnú právnu formu, napr. Zmluvu o združení podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov. Tento záväzok členovia skupiny potvrdia v ponuke Čestným vyhlásením o vytvorení skupiny. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Rokovacie konanie s predchádzajúcou výzvou na súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Vzhľadom na nedostatočný rozsah znakov sú podrobné informácie a podmienky elektronickej aukcie uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-01-16T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk): 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Napriek zverejneniu súťažných podkladov v profile obstarávateľa odkazom na systém ERANET, obstarávateľ upozorňuje, že súčasťou opisu predmetu zákazky sú aj dôverné informácie. Z uvedeného dôvodu budú dokumenty obsahujúce dôverné informácie sprístupnené záujemcom až po podpise Zmluvy o zachovaní mlčanlivosti o dôvernej informácií v súlade s postupom uvedeným v bode 12 súťažných podkladov. Vzor Zmluvy o zachovaní mlčanlivosti o dôvernej informácií tvorí prílohu súťažných podkladov, a je sprístupnený aj v profile obstarávateľa, ďalšie informácie sú uvedené v kapitole 12. súťažných podkladov. Obstarávateľ určil ako osobitnú podmienku plnenia zmluvy skutočnosť, že úspešný uchádzač (a ani žiaden jeho subdodávateľ podľa bodu 29.5 súťažných podkladov) nie je sankcionovanou osobou a uzavretie a/alebo plnenie zmluvy s ním by nevyvolalo porušenie príslušného Aplikovateľného sankčného programu (ako je tento pojem vysvetlený nižšie), ktorý sa na tohto uchádzača prípadne vzťahuje. Pod pojmom sankcionovaná osoba sa pre účely súťažných podkladov rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá: 1. je zaradená na akýkoľvek zo zoznamov sankcionovaných osôb alebo iných sankčných zoznamov alebo programov ktoroukoľvek zo sankčných autorít uvedených v zozname relevantných sankčných autorít zverejnenom ku dňu vyhotovenia súťažných podkladov na webstránke https://www.seas.sk/o-nas/udrzatelnost-a-inovacie/zainteresovane-strany/aplikovatelne-sankcne-programy-sankcionovane-staty-a-teritoria/ (znenie tohto zoznamu tvorí prílohu súťažných podkladov) (všetky sankčné zoznamy a programy vydávané takýmito sankčnými autoritami, v ich platnom znení a rozsahu, ďalej spolu len Aplikovateľné sankčné programy), alebo 2. je priamo alebo nepriamo vlastnená alebo ovládaná osobou uvedenou v 29.4.1 alebo v 29.4.3 súťažných podkladov, akýkoľvek z jej predstaviteľov alebo osôb konajúcich v jej mene je osobou uvedenou v 29.4.1 alebo v 29.4.3 súťažných podkladov, alebo má s osobou uvedenou v 29.4.1 alebo v 29.4.3 súťažných podkladov uzatvorenú dohodu o vykonávaní väčšiny hlasovacích práv, alebo 3. má sídlo, miesto podnikania či príjmov, alebo priebežné obchodné aktivity na území ktoréhokoľvek štátu alebo teritória uvedeného v zozname relevantných sankcionovaných štátov alebo teritórií zverejnenom na webstránke https://www.seas.sk/o-nas/udrzatelnost-a-inovacie/zainteresovane-strany/aplikovatelne-sankcne-programy-sankcionovane-staty-a-teritoria/ (znenie tohto zoznamu tvorí prílohu súťažných podkladov) a to v rozsahu, resp. spôsobom, ktorý danú fyzickú alebo právnickú osobu zaraďuje pod pôsobenie príslušnej sankcie vzťahujúcej sa na daný štát alebo teritórium, alebo 4. pre účely plnenia zmluvy s obstarávateľom zazmluvní akéhokoľvek subdodávateľa, ktorý je sám sankcionovanou osobou. Vzhľadom na nedostatočný rozsah znakov sú podrobné informácie k osobitnej podmienke plnenia zmluvy ako aj k uzatvoreniu zmluvy uvedené v bode 29. súťažných podkladov.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA