dnes je 30.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 7161/2021/OVO
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad vlády Slovenskej republiky
Telefón: +421 220925765 Fax: +421 0000000
Email: renata.remenova@vlada.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vlada.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435787
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 7161/2021/OVO
Hlavný kód CPV
71319000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zmluvy je vyhotovenie znaleckého posudku na stanovenie Všeobecnej hodnoty súboru nehnuteľností kaštieľa a priľahlého parku v Bratislave mestská časť Rusovce podľa Vyhlášky č. 492/2004 Z.z. Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky o stanovení všeobecnej hodnoty majetku.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 99 200,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie uchádzačom alebo záujemcom overí na portáli www.oversi.gov.sk a v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. 2. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Aj v tomto prípade platí, že verejný obstarávateľ si splnenie tejto podmienky účasti členom skupiny overí na portáli www.oversi.gov.sk a v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. 3. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ si pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí preukázať technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť predložením nasledovných dokladov podľa § 34 ods.1 písm. a) a g) zákona o verejnom obstarávaní: A. Uchádzač na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní musí vo svojej ponuke predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, pričom za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje odoslanie výzvy na predkladanie ponúk na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. Podľa § 40 ods. 5 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a), zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie existujú. V prípade, že uchádzač poskytoval/vykonával služby pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, môže vo svojej ponuke predložiť internetové odkazy na konkrétne referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname služieb. Údaje, ktoré sú vyjadrené sumou v cudzej mene (inej ako EUR), uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. Prepočet inej meny na EUR uchádzač prepočíta kurzom Európskej centrálnej banky (ECB) platným v deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk Úradu verejného obstarávania. B. Uchádzač musí preukázať technickú a odbornú spôsobilosť v súlade s § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní musí vo svojej ponuke preukázať údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. SPOLOČNÉ USTANOVENIA a)Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. b)Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti. c)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa odbornej spôsobilosti alebo technickej spôsobilosti spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod A. Uchádzač v predmetnom verejnom obstarávaní predloží minimálne tri referencie poskytovaných znaleckých služieb v odbore 370000 Stavebníctvo, v odvetviach 370901 Odhad hodnoty nehnuteľností a/alebo 371002 Odhad hodnoty stavebných prác v celkovej súhrnnej hodnote min. 80 000,00 eur s DPH, pričom z toho musí byť minimálne jedna referencia v celkovej súhrnnej hodnote min. 25 000,00 eur s DPH týkajúca sa vypracovania znaleckého posudku na národnej kultúrnej pamiatke/na pamiatkovo chránenom objekte zapísanom v Ústrednom zozname pamiatkového fondu, ktorý vedie Pamiatkový úrad SR zriadený podľa zák. č. 48/2008 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu alebo v inom rovnocennom zozname nehnuteľných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o kultúrnu pamiatku. Zoznam služieb musí obsahovať nasledujúce údaje: 1.názov alebo obchodné meno zmluvného partnera (odberateľa), adresu jeho sídla alebo miesto podnikania 2.názov a popis poskytnutých služieb 3.miesto poskytnutia služieb rovnakého alebo podobného charakteru 4.zmluvnú cena s DPH (za rozhodujúce obdobie) 5.zmluvný termín 6.údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera (odberateľa), potrebné pre overenie si uvedených informácií 7.v referencii o poskytovanej službe na národnej kultúrnej pamiatke/na pamiatkovo chránenom objekte sa uvedie číslo v registri nehnuteľných kultúrnych pamiatok (príp. link) alebo príslušnom zozname nehnuteľných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o kultúrnu pamiatku. 2. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod B. Uchádzač musí preukázať, že disponuje min. 1 odborne spôsobilou osobou - znalcom (garant), ktorý musí spĺňať minimálne nasledovné požiadavky: a)garant musí byť zapísaný v zozname znalcov/znaleckých organizácií/znaleckých ústavov vedený Ministerstvom spravodlivosti SR v odbore 370000 Stavebníctvo, v odvetviach 370901 Odhad hodnoty nehnuteľností a 371002 Odhad hodnoty stavebných prác; b)garant musí mať minimálne 5 rokov odbornej praxe na pozícii znalca v oblasti služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky, tzn. 5 rokov odbornej praxe po zapísaní do zoznamu znalcov vedený Ministerstvom spravodlivosti SR; preukazuje sa podpísaným životopisom alebo dokumentom s údajmi o odbornej praxi, ktoré musí obsahovať najmä nasledovné údaje: meno a priezvisko, typ zmluvného vzťahu k uchádzačovi (pracovný pomer, obdobný pracovný pomer dohoda o vykonaní práce alebo dohoda o pracovnej činnosti, tretia osoba, vlastná kapacita tretej osoby - zmluva o budúcej zmluve) názov a sídlo objednávateľa, resp. zamestnávateľa, čas plnenia zmluvy (od - do: mesiac a rok), stručný popis predmetu zmluvy, resp. rozsahu činností, ktoré zabezpečoval, počet osôb v riadenej skupine, počet prevádzok, budov...) tel. číslo a meno zamestnanca objednávateľa alebo zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje, podpis garanta (stavbyvedúceho).
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-12-20T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-12-20T09:30:00
Miesto: Úrad vlády SR, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Z dôvodu pretrvávajúcej pandémie COVID19 verejný obstarávateľ bude uskutočňovať otváranie ponúk prostredníctvom on line sprístupnenia ponúk uchádzačom. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ uskutočňuje verejné obstarávanie formou super reverzu. 2. Uchádzač predloží ponuku na celý požadovaný rozsah predmetu zákazky podľa prílohy č. 2 súťažných podkladov. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 3.V zmysle § 20 ods. 2 ZoVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému ERANET na https://vlada.eranet.sk. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom systému ERANET. Bližšie informácie sú uvedené v časti A. v bode 9.súťažných podkladov. 4. Zákazka bude realizovaná prostredníctvom systému ERANET. Pri predkladaní ponúk v elektronickej podobe sa uchádzač riadi pokynmi uvedenými na portáli https://vlada.eranet.sk a v časti A. súťažných podkladov. 5. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti neposkytuje záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe a ani v e-mailovej podobe. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme ERANET umiestnenom na webovej adrese https://www.e-lena.sk/profil/00151513 a na https://vlada.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/13, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. V profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie je vo forme linku uvedená informácia o verejnom portáli systému ERANET, kde budú všetky informácie k verejnej súťaži dispozícii. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a k predmetnému obstarávaniu môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi momentom jej odoslania v systéme ERANET v súlade s funkcionalitou systému. 6.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. 8. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bode III. 1.1) a III. 1.3) tohto oznámenia a v časti E. súťažných podkladov Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") alebo čestným vyhlásením o splnení podmienok účasti. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že hospodársky subjekt je v rámci časti IV.JED-u "Podmienky účasti" oprávnený vyplniť len oddiel "alfa". 9. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti u uchádzača, ktorého ponuka sa v rámci návrhov na plnenie kritérií umiestnila na prvom mieste v poradí, t.j. uchádzača, ktorý sa v rámci súťaže umiestnil na prvom mieste; ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 10. Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej ako päť pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti a vyhodnotí ich podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní. 11. Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods.6 písm. g) ZoVO vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušujúcu hospodársku súťaž. 12. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-06T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 29.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,18 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA