dnes je 30.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 4254/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Vazovova 5, 81243 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Telefón: +421 918646022
Email: daniel.siska@stuba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.stuba.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435709
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 4254/2021
Hlavný kód CPV
71632000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vykonávanie kontroly stavu bezpečnosti technického zariadenia podľa § 9 Vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len ,,vyhláška). Kontrola stavu bezpečnosti zahŕňa vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok vyhradených technických zariadení zdvíhacích a elektrických a revízií elektrického ručného náradia spotrebičov revíznym technikom a vykonanie opakovaných úradných skúšok podľa uvedenej vyhlášky, podľa ďalších podmienok dohodnutých v zmluve, v zákone č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušných technických normách, najmä ale nielen podľa STN 331500, STN 33 1600 a STN 33 1610. Vykonanie opakovanej úradnej skúšky zabezpečí poskytovateľ u oprávnenej právnickej osoby na overovanie plnenia požiadaviek bezpečnosti technických zariadení. Predmetom tejto zákazky je aj vypracovanie správ o prehliadkach a skúškach, vydanie osvedčení o úradných skúškach, či vypracovanie a vystavenie iných všeobecne záväznými právnymi predpismi stanovených formálnych výstupov z prehliadok a skúšok. Predmetom tejto zákazky je aj v prípade opravy VTZ vykonanie skúšok po oprave, ktoré vyplývajú a spravujú sa vyhláškou a zákonom o BOZP a v prípade novoinštalovaných a prevádzkovaných VTZ vykonanie relevantných povinných prehliadok a skúšok, ktoré vyplývajú a spravujú sa vyhláškou a zákonom o BOZP. Predmetom tejto zákazky je aj vypracovanie harmonogramu uskutočnenia všetkých potrebných a povinných prehliadok a skúšok na všetky VTZ, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch. Predmetom tejto zákazky je aj odborná súčinnosť poskytovateľa pri správe, prevádzke a údržbe VTZ spočívajúca v poradenskej činnosti a návrhu opatrení súvisiacich s ďalšou prevádzkou týchto zariadení, ako aj legislatívne poradenstvo súvisiace s prevádzkou týchto zariadení a úpravou nastavenia harmonogramu v prípade, ak by v plnej miere nezodpovedal platným všeobecne záväzným právnym predpisom týkajúcich sa predmetu tejto zákazky. Bližšie a konkrétnejšie informácie o jednotlivých prevádzkovaných VTZ sú uvedené v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 82 340,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO). Splnenie týchto podmienok preukazuje spôsobom uvedeným v ZVO, t. j. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo zápisom v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo zápisom v obdobnom registri iného členského štátu. Uchádzač, ktorý je zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 ZVO. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona. Verejný obstarávateľ nebude postupovať v zmysle §32 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, pretože nie je orgánom verejnej moci a nie je tak oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom JED-om v zmysle § 39 ZVO. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotnyeuropskydokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Podľa § 55 ods. 1 ZVO doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá po vyhodnotení ponúk verejnému obstarávateľovi uchádzač, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky sa musia predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. To isté platí aj pre doklady uchádzačov so sídlom v Slovenskej republike, ktoré nie sú vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. Pri predkladaní konkrétnych dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti, je uchádzač povinný originálne doklady alebo ich úradne overené kópie (vrátane úradných prekladov) naskenovať a vložiť ich do systému ako súčasť ponuky. V prípade, že sú doklady vydávané orgánom verejnej správy (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v digitálnej podobe, musí uchádzač vložiť do systému tento digitálny doklad. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO - za každého člena skupiny osobitne a podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov predloží doklad obsahujúci predstavenie skupiny a splnomocnenie podpísané všetkými členmi skupiny o oprávnení vedúceho člena skupiny konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miesta a lehôt uskutočnenia stavebných prác, ak odberateľom -bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO, -bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa uvedeného zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. V zozname uchádzač uvedie min.: názov alebo obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesta plnenia, druh poskytovaných služieb, ich označenie a popis, zmluvnú cenu a skutočne uhradenú cenu za služby a kontakt na odberateľa potrebný pre overenie si uvedených informácií. Ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov pre činnosť revízny technik. 3. Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. d) a v súbehu s § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality, resp. uvedením systému manažérstva kvality, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača v zozname preukázať, že za predchádzajúce tri roky poskytoval služby rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, z ktorých aspoň jedna dosiahla finančný objem minimálne 50 000 EUR bez DPH. Za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje uskutočňovanie odborných prehliadok a odborných skúšok VTZ elektrických podľa Vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len ,,Vyhláška). Za predchádzajúce 3 roky sa na účely tejto zákazky považujú 3 roky predchádzajúcich dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť informácie a pravdivosť poskytnutých informácií a údajov, preto je nutné, aby boli súčasťou referencie ja kontaktné údaje na odberateľa. 2. Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázať, že disponuje kapacitami aspoň jednej osoby zodpovednej za plnenie zmluvy pre činnosť revízny technik. Splnenie tejto podmienky účasti uchádzač preukáže: a)predložením osvedčenia revízneho technika/revíznych technikov na vykonávanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky výhradných technických zariadení elektrických a zdvíhacích podľa Vyhlášky. b)predložením podpísaného profesného životopisu za osobu/osoby zodpovedné za poskytnutie služby (revízny technik). Z predloženého životopisu musí byť zrejmá minimálne 3-ročná odborná prax zodpovednej osoby v činnosti revízny technik podľa Vyhlášky. Zodpovedná osoba (osoby) musí spĺňať podmienky stanovené v Prílohe č. 11 Vyhlášky. 3-ročnou odbornou praxou sa na účely tejto zákazky rozumie prax minimálne 3 roky odo dňa vydania osvedčenia revízneho technika podľa predchádzajúceho bodu. Uchádzač predloží aj písomný súhlas, resp. podpísané čestné vyhlásenie od zodpovednej osoby (osôb) , že počas celej doby platnosti zmluvy bude uchádzačovi k dispozícii. Meno a kontakt na uvedené osoby budú súčasne uvedené priamo v zmluve o poskytnutí služieb, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania. 3. Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) a v súbehu s § 35 ZVO: 3.1 Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázať, že má zavedený systém manažérstva kvality, ktorý použije pri plnení zmluvy. Ako dôkaz zavedeného systému manažérstva kvality preukáže uchádzač platným certifikátom ISO 9001, ktorý je definovaný normou ISO 9001 alebo rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskeho spoločenstva na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, ktorý potvrdzuje, že uchádzač má vo svojej organizácii zavedený systém manažérstva kvality vydaný akreditovaným certifikačným orgánom. 3.2 Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázať, že má zavedený systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ktorý použije pri plnení zmluvy. Ako dôkaz zavedeného systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci preukáže uchádzač platným dokladom - Certifikátom ISO 45001 alebo rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskeho spoločenstva na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, ktorý potvrdzuje, že uchádzač má vo svojej organizácii zavedený systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný akreditovaným certifikačným orgánom. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, musí preukázať splnenie všetkých povinností stanovených v § 34 ods. 3 ZVO.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Všetky podmienky týkajúce sa vykonania tejto zákazky a všetky s tým súvisiace práva a povinnosti úspešného uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch ako aj v návrhu zmluvy o poskytovaní služieb.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-12-21T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-03-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-12-21T10:05:00
Miesto: Ponuky budú otvorené prostredníctvom systému eZakazky po uplynutí/odomknutí časového zámku. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky dňa 21.12.2021 o 10:05 hod.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ na základe § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi ako aj predkladanie ponúk sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme eZakazky umiestnenom na webovej adrese https://www.ezakazky.sk, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 3 ZVO, aby úspešný uchádzač v zmluve (Zmluva o poskytovaní služieb) najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s touto zákazkou znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky). 6. Dátum uvedený v bode II.2.7 je len predpokladaný. V prípade vybratia úspešného uchádzača môže zmluva nadobudnúť platnosť a účinnosť aj skôr. 7. Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie a nie je zamerané na obstaranie inovácií ani na sociálne aspekty. 8. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, procesné alebo obsahové podmienky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-06T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 29.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,18 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA