dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SS/2022/1
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredná športová škola
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00515159
Kožušnícka 2, 91105 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredná športová škola
Telefón: +421 326528274
Email: riaditel@sportovaskolatn.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445684
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: SS/2022/1
Hlavný kód CPV
15000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka potravín pre Strednú športovú školu Trenčín, pričom táto zákazka je rozdelená na 7 častí: 1.časť: Potraviny- výrobky pekárenské a cukrárske mimo trvanlivých potravín 2. časť: Potraviny mäsové výrobky, bravčové, hovädzie, teľacie a hydinové mäso 3. časť: Potraviny- mlieko a smotana, maslo, rôzne mliečne výrobky, syry, vajcia 4. časť: Potraviny čerstvá zelenina, zemiaky, čerstvé ovocie a orechy 5. časť: Mrazené potraviny- hydina, ryby, zelenina, zemiaky, ostatné mrazené výrobky 6. časť: Trvanlivé potraviny strukoviny, múka, cukor, ryža, konzervovaná zelenina, džemy, ostatné trvanlivé výrobky 7. časť: Trvanlivé potraviny- koncentráty, čaje, instantné nápoje, džúsy Uchádzač musí pri plnení tejto zákazky postupovať v súlade s platnými právnymi predpismi SR a EÚ a taktiež musí dodržiavať príslušné platné predpisy týkajúce sa hygienických požiadaviek podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín najmä rastlinného a živočíšneho pôvodu , nakladania s odpadmi. atď. Všetky tovary požadované verejnými obstarávateľmi, ich balenie, označovanie, preprava atď. musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov. Zabezpečenie dopravy, čím sa rozumie doprava tovaru do miesta plnenia určeného verejným obstarávateľom najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky, alebo podľa objednávky. Zabezpečenie vykládky, čím sa rozumie vyloženie dodaného tovaru na určené miesto v objekte pracoviska verejného obstarávateľa. 3.2 Predpokladané množstvá jednotlivých častí predmetu zákazky pre jednotlivých verejných obstarávateľov, ktoré sú uvedené v prílohách samostatných súpisov jednotlivých návrhov na plnenie kritérií sú iba orientačné predpokladané množstvá na 24 mesiacov a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti Rámcových dohôd podľa aktuálnych potrieb. Bližší opis predmetu zákazky a podmienky dodania sú uvedené v prílohe č. 6 OPIS PREDMETU OBSTARÁVANIA , ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť týchto SP.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 085 132,27
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 7
OPIS
Názov
1.časť: Potraviny- výrobky pekárenské a cukrárske mimo trvanlivých potravín
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
15810000-9

15811000-6

15811100-7

15812100-4

15811200-8

15812120-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
školská jedáleň, ktorá sa nachádza v budove internátu Strednej športovej školy Trenčín, Staničná 6 , 911 05 Trenčín a podľa jednotlivých Rámcových dohôd.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka pekárenských výrobkov a cukrárenských výrobkov s výnimkou trvanlivých potravín za týchto podmienok: Tovar je potrebné dodať podľa mailovej a/alebo telefonickej objednávky uskutočnenej deň vopred do 11,00 hod .Úspešným uchádzač (dodávateľ) doručí tovar denne do skladových priestorov školskej jedálne v časovom rozmedzí v noci najneskôr do 04,30 hod. Dodávané výrobky musia byť čerstvé (chlieb aj keď má viacdennú spotrebu ), sladké pečivo podľa potreby aj balené. Musia byť dodávané v akosti, kvalite a s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky Zákona 152/1995 Z.z v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch. Verejný obstarávateľ si vyžaduje vo výnimočných prípadoch možnosť dodať tovar aj v sobotu a v nedeľu. Uvedené parametre v prílohe č. 6 OPIS PREDMETU OBSTARÁVANIA súťažných podkladov na požadovanú dodávku tovaru sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (je teda prípustné dodať tovary vo vyššej kvalite, s vyššími/lepšími parametrami, požiadavky na min/.max. obsahu zložky tovaru však musia byť dodržané). Podrobnosti sú uvedené v prílohe č. 6 Opis predmetu obstarávania SP.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
306 889,07:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 1.000,- ? Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu v prospech verejného obstarávateľa S úspešným uchádzačom pre Časť 1 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

Názov
2. časť: Potraviny mäsové výrobky, bravčové, hovädzie, teľacie a hydinové mäso
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
15100000-9

15113000-3

15130000-8

15111100-0

15111200-1

15112100-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
školská jedáleň, ktorá sa nachádza v budove internátu Strednej športovej školy Trenčín, Staničná 6 , 911 05 Trenčín a podľa jednotlivých Rámcových dohôd.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka mäsových výrobkov a bravčového a hovädzieho mäsa, teľacieho a hydinového mäsa za týchto podmienok: Mäso a mäsové výrobky je potrebné dodať podľa mailovej a/alebo telefonickej objednávky uskutočnenej deň vopred do 11,00 hod .Úspešným uchádzač (dodávateľ) doručí tovar denne do skladových priestorov školskej jedálne v časovom rozmedzí 06,00 - 11,00 hod (čas dodania bude upresnený pri konkrétnej objednávke ). ). Prvý rozvoz tovaru bude najneskôr do 7,00 hod a druhý rozvoz tovaru bude najneskôr do 11,00 hod. Dodávané výrobky musia byť čerstvé v schladenom stave (nezmrazené ), nie vakuovo balené. Verejný obstarávateľ požaduje dodávať slovenský tovar, ktorý musí byť z ošípaných, dobytka a hydiny chovaných vysokokvalitným krmivom na Slovensku, zo zvierat chovaných a zabitých v SR. Tovar musí mať pred sebou minimálne dve tretiny záručnej doby. Na tovare musí byť vyznačená krajina pôvodu chovu, zabitia a dátum spotreby. Tovar musí byť dodávaný v 1. akostnej triede, s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí splňať požiadavky zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Tovar musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch. Verejný obstarávateľ si vyžaduje v prípade potreby dodávku tovaru aj v sobotu. Uvedené parametre v prílohe č. 6 OPIS PREDMETU OBSTARÁVANIA súťažných podkladov na požadovanú dodávku tovaru sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (je teda prípustné dodať tovary vo vyššej kvalite, s vyššími/lepšími parametrami, požiadavky na min/.max. obsahu zložky tovaru však musia byť dodržané). Podrobnosti sú uvedené v prílohe č. 6 Opis predmetu obstarávania SP.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
582 515,36:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 3.000,- ? Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu v prospech verejného obstarávateľa S úspešným uchádzačom pre Časť 2 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

Názov
3. časť: Potraviny- mlieko a smotana, maslo, rôzne mliečne výrobky, syry, vajcia
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
15500000-3

15510000-6

15530000-2

15540000-5

15550000-8

03142500-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
školská jedáleň, ktorá sa nachádza v budove internátu Strednej športovej školy Trenčín, Staničná 6 , 911 05 Trenčín a podľa jednotlivých Rámcových dohôd.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka mlieka, smotany, masla, rôznych mliečnych výrobkov, syrov, vajec za týchto podmienok: Tovar je potrebné dodať podľa mailovej a/alebo telefonickej objednávky , ktorá bude uskutočnená deň vopred do 11,00 hod. Úspešný uchádzač (dodávateľ ) doručí tovar denne do skladových priestorov školskej jedálne v časovom rozmedzí 06,00 - 11,00 hod ( čas dodania bude upresnený pri objednávke). Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj nočný rozvoz do plechovej skrine na to určenej.Tovary musia mať pred sebou minimálne štyri pätiny záručnej doby. Tovar musí byť dodávaný v akosti, kvalite, nie vakuovo balené, a s dokladmi zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí splňať požiadavkyZákona 152/1995 Z.z v znení neskorších predpisov. Tovary musia byť prepravované v hygienicky nezávadných obaloch. Mlieko sa objednáva iba na celé palety a verejný obstarávateľ vyžaduje, aby bolo dovezené autom s pohyblivou plošinou, aby bolo možné zložiť celú paletu a previezť ju do skladu. Vajcia musia byť dodávané v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/7 to znamená, dodanie čerstvých vajec nie starších ako 4 dni. Vajcia musia pochádzať zo schválených a kontrolovaných chovov. Verejný obstarávateľ si vyžaduje v prípade potreby dodávku tovaru aj v sobotu. Uvedené parametre v prílohe č. 6 OPIS PREDMETU OBSTARÁVANIA súťažných podkladov na požadovanú dodávku tovaru sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (je teda prípustné dodať tovary vo vyššej kvalite, s vyššími/lepšími parametrami, požiadavky na min/.max. obsahu zložky tovaru však musia byť dodržané). Podrobnosti sú uvedené v prílohe č. 6 Opis predmetu obstarávania SP.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
419 860,47:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 2.000,- ? Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu v prospech verejného obstarávateľa S úspešným uchádzačom pre Časť 3 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

Názov
4. časť: Potraviny čerstvá zelenina, zemiaky, čerstvé ovocie a orechy
Časť č.: 4.
Dodatočné kódy CPV
03200000-3

03212100-1

03221000-6

03222000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
školská jedáleň, ktorá sa nachádza v budove internátu Strednej športovej školy Trenčín, Staničná 6 , 911 05 Trenčín a podľa jednotlivých Rámcových dohôd.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka čerstvej zeleniny, zemiakov, čerstvého ovocia a orechov za týchto podmienok: Potraviny - čerstvá zelenina, zemiaky, ovocie je potrebné dodať podľa mailovej a/alebo telefonickej objednávky , ktorá bude uskutočnená deň vopred do 11,00 hod. Úspešný uchádzač (dodávateľ ) doručí tovar denne do skladových priestorov školskej jedálne v časovom rozmedzí 06,00 - 11,00 hod ( čas dodania bude upresnený pri objednávke). Pri čistených zemiakoch, požaduje verejný obstarávateľ dodávku najneskôr ráno do 7,30 hod. Tovar musí mať pred sebou minimálne tri štvrtiny záručnej doby. Tovar musí byť dodávaný v 1. Akostnej triede, s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí splňať požiadavky zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch. Tovar musí byť čerstvý, zdravý, nenapadnutý hnilobou, bez cudzieho pachu, bez nadmernej vlhkosti. Zemiaky musia byť zdravé, nenapadnuté hnilobou, bez cudzieho pachu,bez nadmernej vlhkosti, dostatočne zrelé bez nadmernej zeminy. Verejný obstarávateľ si vyžaduje v prípade potreby dodávku tovaru aj v sobotu. Uvedené parametre v prílohe č. 6 OPIS PREDMETU OBSTARÁVANIA súťažných podkladov na požadovanú dodávku tovaru sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (je teda prípustné dodať tovary vo vyššej kvalite, s vyššími/lepšími parametrami, požiadavky na min/.max. obsahu zložky tovaru však musia byť dodržané). Podrobnosti sú uvedené v prílohe č. 6 Opis predmetu obstarávania SP.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
540 118,62:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 3.000,- ? Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu v prospech verejného obstarávateľa 1 S úspešným uchádzačom pre Časť 4 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

Názov
5. časť: Mrazené potraviny- hydina, ryby, zelenina, zemiaky, ostatné mrazené výrobky
Časť č.: 5.
Dodatočné kódy CPV
15896000-5

15220000-6

15112000-6

15331170-9

15311000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
školská jedáleň, ktorá sa nachádza v budove internátu Strednej športovej školy Trenčín, Staničná 6 , 911 05 Trenčín a podľa jednotlivých Rámcových dohôd.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka mrazených potravín- hydina, ryby, zelenina, zemiaky, ostatných mrazených výrobkov za týchto podmienok: Požadujeme dodať všetky mrazené potraviny- tovar v gastrobaleniach na základe mailovej a/alebo telefonickej objednávky , ktorá bude uskutočnená 48 hodín vopred do 11,00 hod. Úspešný uchádzač ( dodávateľ ) doručí objednaný tovar do skladových priestorov školskej jedálne v časovom rozmedzí 06,00 - 11,00 hod ( čas dodania bude upresnený pri objednávke). Hydinové mäso musí byť z kurčiat a sliepok chovaných chovaných na Slovensku, zo zvierat chovaných a zabitých v SR, vysokokvalitným krmivom zloženým z kukurice, pšenice, mixu minerálnych látok, antioxidantov a vitamínov. Tovar musí mať pred sebou minimálne tri štvrtiny záručnej doby. Tovar musí byť dodávaný v akosti, kvalite a s dokladmi zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky Zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch. Verejný obstarávateľ si vyžaduje v prípade potreby dodávku tovaru aj v sobotu. Uvedené parametre v prílohe č. 6 OPIS PREDMETU OBSTARÁVANIA súťažných podkladov na požadovanú dodávku tovaru sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (je teda prípustné dodať tovary vo vyššej kvalite, s vyššími/lepšími parametrami, požiadavky na min/.max. obsahu zložky tovaru však musia byť dodržané). Podrobnosti sú uvedené v prílohe č. 6 Opis predmetu obstarávania SP.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
526 662,20:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 3.000,- ? Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu v prospech verejného obstarávateľa S úspešným uchádzačom pre Časť 5 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

Názov
6. časť: Trvanlivé potraviny strukoviny, múka, cukor, ryža, konzervovaná zelenina, džemy, ostatné trvanlivé výrobky
Časť č.: 6.
Dodatočné kódy CPV
15000000-8

15331150-3

03212200-2

15331000-7

15331400-1

15400000-2

15600000-4

15613000-8

15614000-5

15830000-5

15840000-8

15850000-1

15870000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
školská jedáleň, ktorá sa nachádza v budove internátu Strednej športovej školy Trenčín, Staničná 6 , 911 05 Trenčín a podľa jednotlivých Rámcových dohôd.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka trvanlivých potravín- strukovín, múky, cukru, ryže,konzervovanej zeleniny, džemov, ostatných trvanlivých výrobkov za týchto podmienok: Predmetné potraviny - upravené strukoviny, oleje, ryža, pšeničná múka, cukor, koreniny, cestoviny,káva, detská výživa,droždie budú dodávané podľa mailoveja/alebo telefonickej objednávky, ktorá bude uskutočnená deň vopred do 11,00 hod. Úspešný uchádzač (dodávateľ ) doručí tovar denne do skladových priestorov školskej jedálne v časovom rozmedzí 06,00 - 11,00 hod ( čas dodania bude upresnený pri objednávke). Ostatné potraviny budú dodávané podľa potreby a objednávky verejného obstarávateľa. Tovary musia mať pred sebou minimálne tri štvrtiny záručnej doby. Tovary musia byť dodávané v 1. akostnej triede, s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí splňať požiadavky zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch, nie vakuovo balené. Verejný obstarávateľ si vyžaduje v prípade potreby dodávku tovaru aj v sobotu. Uvedené parametre v prílohe č. 6 OPIS PREDMETU OBSTARÁVANIA súťažných podkladov na požadovanú dodávku tovaru sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (je teda prípustné dodať tovary vo vyššej kvalite, s vyššími/lepšími parametrami, požiadavky na min/.max. obsahu zložky tovaru však musia byť dodržané). Podrobnosti sú uvedené v prílohe č. 6 Opis predmetu obstarávania SP.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
405 162,96:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 2.000,- ? Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu v prospech verejného obstarávateľa S úspešným uchádzačom pre Časť 6 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

Názov
7. časť: Trvanlivé potraviny koncentráty, čaje, instantné nápoje, džúsy
Časť č.: 7.
Dodatočné kódy CPV
15000000-8

15863000-5

15980000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
školská jedáleň, ktorá sa nachádza v budove internátu Strednej športovej školy Trenčín, Staničná 6 , 911 05 Trenčín a podľa jednotlivých Rámcových dohôd.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka trvanlivých potravín- koncentráty, čaje a ovocné šťavy za týchto podmienok: Predmetné trvanlivé potraviny budú dodávané podľa mailovej a/alebo telefonickej objednávky, ktorá bude uskutočnená deň vopred do 11,00 hod . Úspešný uchádzač ( dodávateľ ) doručí tovar do skladových priestorov školskej jedálne v časovom rozmedzí 06,00 - 11,00 hod (čas dodania bude upresnený pri objednávke ). Dodávané tovary musia mať pred sebou minimálne tri štvrtiny záručnej doby. Musia byť dodávané v 1. akostnej triede, s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, tovar musí splňať požiadavky zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Tovar musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch. K strojovým koncentrátom verejný obstarávateľ požaduje bezplatné užívanie 3 ks automatov s bezplatným pravidelným servisom min. 1x do roku , prípadne podľa potreby a opravou a to počas celej doby trvania zmluvy. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť a nainštalovať verejnému obstarávateľovi nové, nepoužité plne kompatibilné automaty s dodávanými strojovými koncentrátmi, ktorý spĺňa všetky slovenské technické a hygienické normy do 3 pracovných dní od účinnosti Rámcovej dohody na miestach dodania podľa Rámcovej dohody, a to: jedáleň pri internáte Strednej športovej školy Trenčín, Staničná 6, Trenčín jedáleň pri Obchodnej akadémie Milana Hodžu Trenčín, M. Rázusa Trenčín jedáleň pri Strednej zdravotníckej školy Celestíny Šimurkovej v Trenčíne, Veľkomoravská 14, Trenčín Verejný obstarávateľ vyžaduje bezplatné zaškolenie poverenej osoby s manipuláciou a prevádzkou dodaných automatov. Uchádzač, resp. oprávnená osoba uchádzača zodpovedná za servis a opravy automatov, ktorá bude uvedená v záhlaví Rámcovej dohody, je povinná do 24 hod. od nahlásenia poruchy na kontaktný mail vykonať opravu automatu. V prípade, že porucha automatu bude väčšieho rozsahu a nie je možné ju odstrániť do 3 pracovných dní od nahlásenia poruchy, je uchádzač povinný zabezpečiť náhradný automat rovnakej alebo vyššej kvality , ako automat s poruchou a zároveň je povinný bezplatne zaškoliť poverenú osobu Verejného obstarávateľa s manipuláciou a prevádzkou tohto automatu v prípade, ak by išlo o iný typ automatu . Všetky náklady na pravidelný servis, opravu automatu a výmenu pokazeného automatu za iný je povinný znášať uchádzač na vlastné náklady. T.z., že celková cena zákazky musí zahŕňať všetky náklady súvisiace i s prevádzkou automatu a to počas celého obdobia trvania zmluvy! Uvedené parametre v prílohe č. 6 OPIS PREDMETU OBSTARÁVANIA súťažných podkladov na požadovanú dodávku tovaru sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (je teda prípustné dodať tovary vo vyššej kvalite, s vyššími/lepšími parametrami, požiadavky na min/.max. obsahu zložky tovaru však musia byť dodržané). Podrobnosti sú uvedené v prílohe č. 6 Opis predmetu obstarávania SP.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
303 923,59:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 1.000,- ? Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu v prospech verejného obstarávateľa S úspešným uchádzačom pre Časť 7 uzatvorí verejný obstarávateľ rámcovú dohodu podľa § 83 zákona č.343/2015 Z.z v znení neskorších predpisov a zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (Ďalej len Obchodný zákonník) Súčasťou ponuky okrem iného musí byť aj čestné prehlásenie, o tom, že disponuje platným potvrdením o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, a zaväzuje sa na požiadanie verejného obstarávateľa ho predložiť kedykoľvek počas trvania verejného obstarávania a/alebo počas plnenia rámcovej dohody . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať uchádzač na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, je povinný spolu s čestným prehlásením predložiť v tejto ponuke uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky verejnému obstarávateľovi. V čestnom prehlásení uchádzač zároveň potvrdí, že jeho prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, a zaviaže sa predložiť tieto potvrdenia kedykoľvek počas procesu verejného obstarávania ako aj počas trvania Rámcovej dohody. Podrobnejšie informácie sú v časti A1 súťažných podkladov.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: PLATÍ PRE VŠETKY ČASTI doklady požadované na preukázanie osobného postavenia uvedené v tomto bode (bod 1 - § 32 ) je postačujúce v ponuke predložiť jedenkrát a to bez ohľadu na to, či uchádzač predkladá ponuku na jednu časť, viac častí alebo na všetky časti zákazky. 1.1 V súlade s § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, 1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1 a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. 1.3 Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. V tomto bode uvádzame len dôležité. zákl. informácie. Celé znenie sa nachádza v súťažných podkladoch v časti A2.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ nevyžaduje preukázanie ekonomického a finančného postavenia v žiadnej časti zákazky.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Úspešní uchádzači sú povin. dodávať tovar, kt. zodpovedá Slov. tech. normám a/alebo normám EÚ a je výlučne v 1.akostnej triedy. Na účel posúdenia kvality dod. tovaru predávajúci prehlasuje podpisom RD , že vlastní potvrdenie o zapísaní prevádzkarne predávajúceho do zoznamu Št. veter. a potrav. správy SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín a osvedčenie Reg. veter. a potrav. správy SR o hygienickej spôsobilosti dopr. prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR, kt. kedykoľvek na požiadanie Kupujúcemu musí predložiť Kupujúcemu . V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky Kupujúcemu, najneskôr do 3 dní od účinnosti tejto Dohody, ak ju nepredložil už skôr v procese VO. Bližšie info v návrhoch RD.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-09-05T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Vzhľadom k prednast. formul.je v bode II. 1. 2 ) uvedený iba hlavný CPV kód pre celú zákazku a ostatné hlavné CPV kódy pre jednotlivé časti sú uvedené v doplňujúcich CPV kódov jednotl. častí. 2. Komun. medzi VO a záujem. sa uskutoční výhradne v sl.. jazyku, prípadne v čes. jazyku.Ver. obstar. bude pri komunikácii s uchádzačmi /záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systém EVO. Tento spôsob komunik.sa týka akejkoľ. komunik.a podaní medzi ver. obstar. záujem./uchádzačmi (ak nie v SP uvedené inak). 3.Ver.obs.umožňuje neobmedz. a priamy prístup elektr.prostriedkami k súťaž.podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom na profile verejného obstarávateľa. SP a prípadné vysvetlenie alebo dopln.súťaž.podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uved.vo výzve na predkl.ponúk, podmienok účasti vo ver.obst., informatív. dokumentu alebo inej sprievod. dokument.budú verej. obstar. zverejnené ako elektr. dokumenty vo formáte pdf. . Dokumenty potrebné k príprave ponuky budú zverejnené v editovateľnej podobe. profile ver.obst. : https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/1163 4.Pokiaľ sa v SP hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokument. a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o elekt. predloženie dokumentov (tak zo strany záujemcu/uchádz. ako aj verej. obstar.). V tejto zákazke sa bude v papierovej podobe predkladať len orig. bank.záruky/poistenie záruky. Ver.obstarávateľ pri vyhodnocovaní ponúk môže požiadať uchádzača o predloženie dokumentov (origin. alebo overených kópii), kt. boli obsahom el.ponuky. Forma uplatnenia revíznych postupov je upravená v § 163 a nasl. zákona č. 343/2015 Z,z, v platnom znení. Uchádzač, záujemca, účastník alebo osoba, kt.práva alebo právom chráň.záujmy boli alebo mohli byť dotknuté postupom ver.obstarávateľa, môže podať žiadosť o nápravu podľa § 164 zákona č. 343/2015 Z.z. v plat.znení. Všetky dokum. tvoriace obsah ponuky musia byť predlož. verej. obstarávateľovi elektronic., pričom el. formu dokumentov musí uchádzač vyhotoviť z origálov alebo z úradne over.fotokópie orig.dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené inak) s tým, že v prípade žiadosti podľa § 40, resp. § 53 ZVO uchádzač predloží verejným obstarávateľom požadované dokumenty v papierovej podobe vo forme orig. alebo úradne over.fotokópie orig.dokumentu. 5. Ver. obst. na zákl. § 66 ods.7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. ZVO . rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe krtitérií na vyhodnotenie ponúk (superreverz). 6. Pri JEDe: Ver. obst. uvádza, že uchádzač má použiť elektron. formulár JEDu a obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmien. účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie. 7 . Rámcové dohody na jednotlivé časti uzatvorí s úspešným uchádzačom nadobúdajú platnosť dňom ich podpisu obidvoma zmluvnými strannami a účinnosť v súlade s § 47a ods.2 zákona č.40/1964 Zb. Obč.z. 8. Predmetné VO nie je zelené VO, nie je obstarávanie inovácií, ani nie je obstarávanie zamerané na soc. aspekty 9. Ostatné info v súťažných podkladoch.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-08-01T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA