dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 000000
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156621
Dobrovičova 12, 81266 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Telefón: +421 911796737
Email: olga.markovicova@land.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: A/240/2022/2
Hlavný kód CPV
71320000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom tejto zákazky je poskytnutie služieb / projektovych čínností pod názvom: Vypracovanie projektovej dokumentácie rekonštrukcie budovy prvá etapa suterén (PD) v rozsahu zadania a špecifikácií podľa prílohy č. 1 zmluvy.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
71240000-2

71242000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
MPRV SR, Dobrovičova 12, Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom tejto zákazky je záväzok zhotoviteľa Vypracovanie projektovej dokumentácie rekonštrukcie budovy prvá etapa suterén (PD) pre nižšie špecifikované priestory. 1. Bočny vstupny priestor Budovy z Bezručovej ul.- schodiskovy priestor, viacúčelovy priestor, salónik, šatňa, hygienické zázemie (označené ako A v schématickom znázornení, viď Príloha č. 1A), 2. Veľká rokovacia miestnosť v priestoroch byvalej jedálne vrátane všetkého technického zázemia a skladu nábytku, rokovacích priestorov (označené ako B v schematickom znázornení, viď Príloha č. 1A). 3. Bufet s jedálenskou časťou vrátane priestoru na odloženie kabátov a nevyhnutnym skladovym a sociálnym zázemím v rohovej časti suterénneho priestoru s priamou väzbou na existujúci priestor (označené ako C v schematickom znázornení, viď Príloha č. 1A). 4. Rekonštrukcia pôvodného hygienického zariadenia v Budove (označené ako D v schematickom znázornení, viď Príloha č.1A ). Predmet tejto zákazky pozostáva aj z nasledujúcich plnení: - Spracovanie plánu dispozičného riešenia priestorov rozmiestnenia typickych a atypickych prvkov mobiliáru, deliacich systémov, interiérovej zelene. - Projekt pre Stavebné povolenie - Realizačná a projektová dokumentácia vrátane vykazu vymer - Dokumentácia skutočného vyhotovenia stavby - Projekt pre Zmenu stavby pred dokončením - Dielenská dokumentácia stavby - Inžinierska činnosť - Autorsky dozor (ďalej aj AD) v zmysle Prílohy č. 4 Sadzobníka UNIKA 2020-2021 ako hodinová sadzba na základe vyžiadania Objednávateľa vrátane účasti pri vybere vzoriek vybranych povrchovych materiálov, svietidiel a inych prvkov interiéru, navrhnutych zhotoviteľom. Podrobny opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedeny v prílohe č. 1
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Ďalšie zákazky na poskytnutie služieb (druhá a tretia etapa) projektové práce vrátane súvisiacich činností pre účely zabezpečenia kompexnej rekonštrukcie administratívnej budovy na ulici Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava, ktorá je v správe Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR, môžu byť zadané úspešnému uchádzačovi postupom podľa § 81 písm. i) zákona. PHZ bola určená v súlade s § 6 ods. 2 písm.a) zákona: Do predpokladanej hodnoty zákazky verejny obstarávateľ a obstarávateľ zahrnú aj hodnotu opakovanych plnení, ak sa plánujú zabezpečiť;

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 070-185019
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYZMLUVA O DIELO na vypracovanie projektovej dokumentácie rekonštrukcie budovy prvá etapa suterén:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-07-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 51 100,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA