dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ZSNH_S_1_7/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00179663
Junácka 4, 83104 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy
Telefón: +421 904415115
Email: slavka.visnovska@gmail.com
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443936
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ZSNH_S_1_7/2022
Hlavný kód CPV
90910000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky Upratovacie, čistiace a sanitárne služby sú upratovacie, čistiace a sanitárne služby, ktoré sa vykonávajú v objekte haly I. - Zimný štadión Ondreja Nepelu, Odbojárov č.9, 831 04 Bratislava realizovanej i v rozsahu prác a dodávok podľa zmluvných podmienok Zmluvy o poskytovaní služieb, ktorá má charakter Rámcovej dohody.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 129 980,31
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") Verejného obstarávania sa môže zúčastniť uchádzač , ktorý je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Na preukázanie splnenia tejto podmienky účasti uchádzač predloží v súlade s ust. § 32 ods. 2 písm. e) ZVO: Kópiu dokladu o oprávnení podnikať (výpis z obchodného registra alebo živnostenský list; ak má uchádzač sídlo mimo Slovenskú republiku, predkladá výpis z obdobného úradného registra s overeným prekladom; ak je uchádzačom občianske združenie alebo nadácia predkladá potvrdenie Ministerstva vnútra SR o vedení v príslušnom registri). Splnenie podmienky účasti môže preukázať uchádzač aj zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa ust. § 152 ods. 1 ZVO. Osoba vedená v registroch podnikateľov v Slovenskej republike nie je povinná tieto doklady predkladať. Verejný obstarávateľ podľa § 32 ods. 3 ZVO overuje údaje týkajúce sa podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 ZVO cez informačné systémy verejnej správy podľa osobitného predpisu - portál oversi.gov.sk. V súčasnosti má prístup k dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), a e) ZVO a k zoznamu hospodárskych subjektov vedených Úradom pre verejné obstarávanie. Podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO Verejného obstarávania sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Na preukázanie splnenia tejto podmienky účasti uchádzač predloží v súlade s ust. § 32 ods. 2 písm. f) ZVO: Čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. (Príloha A 2 a) - Vyhlásenie uchádzača) Splnenie podmienky účasti môže preukázať uchádzač aj zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa ust. § 152 ods. 1 ZVO. Podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b) ZVO Verejného obstarávania sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Na preukázanie splnenia tejto podmienky účasti uchádzač predloží v súlade s ust. § 32 ods. 2 písm. b) ZVO potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace. Osoba vedená v registroch podnikateľov v Slovenskej republike nie je povinná tieto doklady predkladať. Podľa § 32 ods. 3 ZVO overuje údaje týkajúce sa podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 ZVO cez informačné systémy verejnej správy podľa osobitného predpisu - portál oversi.gov.sk. V súčasnosti má prístup k dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), a e) ZVO a k zoznamu hospodárskych subjektov vedených Úradom pre verejné obstarávanie. Uchádzač pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže v súlade s § 39 využiť Jednotný európsky dokument (JED), alebo v súlade s § 114 ods. 1 čestné vyhlásenie.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO Podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v nadväznosti na ustanovenia § 35 ZVO
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO predložením nasledovných dokladov: zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákon minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v zmysle § 34 ods. 1 písm. a), ktorým preukáže uskutočnenie zákaziek rovnakého alebo typovo podobného poskytnutia služby ako je predmet zákazky na ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku, t.j.: Upratovacie, čistiace a sanitárne služby v celkovej sumárnej hodnote min. 70 000 Eur bez DPH za rozhodné obdobie, pričom minimálne jednou referenciou preukáže uskutočnenie zákazky v objekte s plochou upratovania min. 7000 m2. Zoznam poskytnutých služieb/zákaziek predložený uchádzačom musí obsahovať: - názov zákazky, - opis poskytovanej služby, veľkosť upratovanej plochy v m2 - obchodné meno, identifikačné údaje a kontaktné údaje (mail a telefónne číslo) Objednávateľa pre overenie referencie - výška finančného plnenia v eur za rozhodné obdobie (rozhodným obdobím sa rozumie predchádzajúcich 36 mesiacov odo dňa zverejnenia zákazky vo Vestníku VO) - dobu poskytnutia služby. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke alebo žiadosti o účasť identifikoval. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v nadväznosti na ustanovenia § 35 ZVO predložením nasledovných dokladov: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) predložením opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality podľa ISO 9001:2015 v predmete zákazky, ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný certifikovanou osobou, ktorý bude deklarovať splnenie požiadaviek kvality v rovnocennom rozsahu ako ISO 9001:2015. Uchádzač pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže v súlade s § 39 využiť jednotný európsky dokument (JED), alebo v súlade s § 114 ods. 1 čestné vyhlásenie.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač v postavení Poskytovateľa sa zaväzuje k podpisu Zmluvy vinkulovať na bankovom účte Objednávateľa finančné prostriedky vo výške 2.000,- EUR (slovom dvetisíc eur), ako výkonovú záruku na plnenia Poskytovateľa podľa Zmluvy (ďalej len Výkonová záruka). Úspešný uchádzač v postavení Poskytovateľa je povinný mať uzatvorené riadne poistenie pre prípad zodpovednosti za škody vzniknuté z jeho podnikateľskej činnosti s poistným krytím v minimálnej výške 50.000,- EUR, čo preukáže k predložením Poistnej zmluvy k podpisu zmluvy s verejným obstarávateľom.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-20T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja EVO na portáli www.uvo.gov.sk 2. informácie k predloženie ponuky prostredníctvom elektronickej platformy EVO sú uvedené na : príručky: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html videonávody: na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html. 3. ponuku môžu predložiť len uchádzači ktorí sú v systéme OVERENÍ a AKTÍVNI 4. verejný obstarávateľ sa v súlade so ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií. 5. verejný obstarávateľ odporúča vykonať obhliadku miesta poskytovania služieb predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Informácie k obhliadke sú uvedené v dokumentoch k obstarávaniu, ktoré sú dostupné na profile verejného obstarávateľa. 6. úspešný uchádzač najneskôr v čase uzavretia zmluvy uvedie údaje o všetkých známych subdodávateľoch v súlade s § 41, ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní 7. verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) (existuje konflikt záujmov podľa § 23 nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami),. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) (hosp. subjekt uzavrel s iným hosp. subjektom dohodu narúšajúcu alebo obmedzujúcu hosp. súťaž) 8. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora a s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v registri partnerov verejného sektora sú osoby uvedené v § 11 ods. 1 písm. c) 9.Uvedené verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Informácie k zadávaniu zákazky, ktoré nie sú uvedené v tejto výzve ani v iných podkladoch k zákazke sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v dokumentoch k obstarávaniu, ktoré sú dostupné na profile verejného obstarávateľa.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-07T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA