dnes je 11.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: CS 4738/2022
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603155
Mierová 21, 82705 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Ružinov
Telefón: +421 248284405
Email: beata.simorova@ruzinov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ruzinov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: CS 4738/2022
Hlavný kód CPV
77211500-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie rezov korún stromov a zabezpečenie stabilizácie koruny a to v rámci verejnej a vyhradenej zelene v mestskej časti Bratislava Ružinov. Predmet verejného obstarávania bude najmä spočívať vo vykonaní udržiavacích -zdravotných a bezpečnostných, ako aj redukčných rezov korún stromov, v prípade potreby aj odstránenie imela. Práce budú vykonávané potrebnou vysokozdvižnou technikou, prípadne stromolezeckou technikou, v súlade s STN 83 7010 Ochrana prírody, ošetrovanie, udržiavanie a ochrana stromovej vegetácie a Arboristickým štandardom 1. Rez stromov. Predpokladaný počet stromov určených na rez je cca 1 114 ks. Podrobný opis predmetu zákazky s technickou a funkčnou špecifikáciou je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Arboristické práce vo vybraných lokalitách v rámci verejnej a vyhradenej zelene v mestskej časti Bratislava Ružinov
Dodatočné kódy CPV
77211400-6

77341000-2

90524300-9

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: MČ Bratislava Ružinov, prioritne lokality Nivy, Trávniky, Pošeň, Prievoz, Starý Ružinov, Ružová dolina, Trnávka, Ostredky, Štrkovec a ostatné územia mestskej časti Bratislava Ružinov podľa potreby
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zabezpečenie rezov korún stromov a zabezpečenie stabilizácie koruny a to v rámci verejnej a vyhradenej zelene v mestskej časti Bratislava Ružinov. Predmet verejného obstarávania bude najmä spočívať vo vykonaní udržiavacích -zdravotných a bezpečnostných, ako aj redukčných rezov korún stromov, v prípade potreby aj odstránenie imela. Práce budú vykonávané potrebnou vysokozdvižnou technikou, prípadne stromolezeckou technikou, v súlade s STN 83 7010 Ochrana prírody, ošetrovanie, udržiavanie a ochrana stromovej vegetácie a Arboristickým štandardom 1. Rez stromov. V prípade potreby vykonania stabilizácie koruny stromu bude zrealizovaný nedeštruktívny typ väzby kostrových konárov a to najmä vo vyhradenej zeleni, čo sú areály MŠ a ZŠ, a v niektorých prípadoch aj vo verejnej zeleni na území mestskej časti. Predmetom zákazky je aj spracovanie vzniknutej drevnej hmoty, ako biologicky rozložiteľného odpadu, jej odvoz a následná likvidácia v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch. Likvidácia a odvoz biologického odpadu, ktorý vznikol počas prác bude prebiehať ihneď po jeho vzniku. Na plochách verejnej zelene nesmie zostať odpad dlhšie ako 24 hodín po jeho vzniku. Pri spracovávaní odpadu jeho odvozom je potrebné predložiť vážne lístky o množstve, v prípade spracovania priamo na mieste vzniku odpadu je potrebné verejnému obstarávateľovi predložiť doklad o množstve spracovávaného odpadu. Predpokladaný počet stromov určených na rez je cca 1 114 ks. Podrobný opis predmetu zákazky s technickou a funkčnou špecifikáciou je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 213 000,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 194 266,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Odôvodnenie prijatie jednej ponuky: Verejný obstarávateľ vyhlásil predmetnú zákazku v zmysle zákona o verejnom obstarávaní ako podlimitnú zákazku na poskytnutie služieb bez využitia elektronického trhoviska. Výzva na predkladanie ponúk bola zverejnená vo Vestníku verejného obstarávania č. 58/2022 dňa 28.02.2022 pod zn. 15220 WYS. Lehota na predkladanie ponúk bola stanovená do 16.03.2022 do 9:00 hod. Verejný obstarávateľ stanovil lehotu na predkladanie ponúk v dĺžke 19 dní odo dňa odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka verejného obstarávania. Lehota na predkladanie ponúk bola stanovená o viac ako 50% zákonnej lehoty 12 dní podľa § 112 ods. 12 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, čím verejný obstarávateľ zabezpečil dostatočný časový priestor pre vypracovanie kvalitnej ponuky zo strany uchádzačov do verejného obstarávania. Zverejnením verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania s dostatočnou lehotou na predkladanie ponúk verejný obstarávateľ a neobmedzeným prístupom k súťažným podkladom zabezpečil riadnu hospodársku súťaž. Počas lehoty na predkladanie ponúk nebola zo strany záujemcov predložené žiadna žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov alebo dokumentov potrebných na vypracovanie ponuky, rovnako nebol uplatnený žiaden revízny postup (žiadosť o nápravu alebo námietky). Podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky stanovil primerane k predmetu zákazky a v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Z elektronického systému ERANET verejný obstarávateľ zistil, že súťažné podklady si stiahlo päť (5) záujemcov. Aj napriek tejto skutočnosti bola v lehote na predkladanie ponúk predložená len jedna ponuka. Komisia na vyhodnotenie ponúk vyhodnotila ponuku uchádzača v súlade s § 40 a § 55 zákona o verejnom obstarávaní a konštatovala, že predložené ponuka môže byť prijatá, nakoľko spĺňa stanovené podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky, cenová ponuka zodpovedá cenám obvyklým na trhu a stanovenej predpokladanej hodnote zákazky. Verejný obstarávateľ tiež uvádza, že úspešný uchádzač v minulosti pre verejného obstarávateľa plnil a poskytoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom služby boli poskytované v požadovanej kvalite a v súlade so zmluvnými podmienkami.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-06T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA