dnes je 26.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: FNTN-2022-02-ŠF-NZ-USG prístroj pre urológiu
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00610470
Legionárska 28, 91171 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica Trenčín
Telefón: +421 326566838 Fax: +421 326566840
Email: michal.plesnik@fntn.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fntn.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: FNTN-2022-02-ŠF-NZ-USG prístroj pre urológiu
Hlavný kód CPV
33124120-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka tovaru: USG prístroj pre urológiu v počte 1 ks vrátane súvisiacich služieb ako súčasť projektu: Opatrenia na zlepšenie prevencie, diagnostiky a liečby pacientov s diagnózou COVID -19 vo Fakultnej nemocnici v Trenčíne, v rámci výzvy: Zníženie dopadov pandémie COVID-19 a podpora opatrení na skrátenie času reakcie pri enormnom náraste ochorenia v zariadeniach ústavnej zdravotnej starostlivosti v postavení subjektov hospodárskej mobilizácie, s kódom výzvy: IROP-PO2-SC214-2020-61. Opis požadovaných minimálnych technicko-medicínskych a funkčných parametrov a vlastností predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 súťažných podkladov - technická špecifikácia.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica Trenčín, Legionárska 28, 911 71 Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka tovaru: USG prístroj pre urológiu v počte 1 ks vrátane súvisiacich služieb ako súčasť projektu: Opatrenia na zlepšenie prevencie, diagnostiky a liečby pacientov s diagnózou COVID -19 vo Fakultnej nemocnici v Trenčíne, v rámci výzvy: Zníženie dopadov pandémie COVID-19 a podpora opatrení na skrátenie času reakcie pri enormnom náraste ochorenia v zariadeniach ústavnej zdravotnej starostlivosti v postavení subjektov hospodárskej mobilizácie, s kódom výzvy: IROP-PO2-SC214-2020-61. Opis požadovaných minimálnych technicko-medicínskych a funkčných parametrov a vlastností predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 súťažných podkladov - technická špecifikácia.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO2-SC214-2020-61
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 060-154667
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYUSG prístroj pre urológiu:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ v časti A, bod 34.2 súťažných podkladov uviedol nasledovné: Verejný obstarávateľ môže zrušiť vyhlásený postup zadávania zákazky, ak nastanú okolnosti podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní V elektronickej aukcií použitej v rámci procesu verejného obstarávania jeden z uchádzačov pochybil pri zadávaní, resp. znižovaní svojej ponukovej ceny, pričom omylom uviedol sumu v EUR bez DPH namiesto sumy v EUR s DPH, čo bolo zjavne spôsobené chybou v písaní. Túto skutočnosť uchádzač uviedol aj vo svojom vyjadrení doručenom verejnému obstarávateľovi prostredníctvom komunikácie v systéme Josephine. Konaním uchádzača vznikla situácia, kedy elektronická aukcia nemala riadny priebeh a verejný obstarávateľ v tomto prípade nie je schopný náležite preukázať naplnenie princípu hospodárnosti a efektívnosti. Keďže k danej skutočnosti došlo v úvode elektronickej aukcie, ktorej súčasťou boli traja uchádzači, možno konštatovať, že v prípade riadneho priebehu elektronickej aukcie by došlo k zníženiu licitovanej sumy a teda naplneniu aukčného účelu a princípov hospodárnosti a efektívnosti. Aj keď nemožnosť úpravy ceny je nedokonalosťou použitého aukčného systému, uvedené nemôže brániť naplneniu základných princípov verejného obstarávania v súlade s § 10 ods. 2 ZVO, pričom verejný obstarávateľ musí v celom priebehu verejného obstarávania garantovať ich dodržiavanie. Výsledná suma sa v tomto prípade nedá považovať za výsledok hospodárskej súťaže, nakoľko sa nejednalo o reálnu cenu za obstarávaný predmet zákazky a teda nie je možné konštatovať naplnenie princípu hospodárnosti a efektívnosti vynaložených prostriedkov v rámci postupu zadávania zákazky. Z uvedeného vyplýva, že skutočnosť, ktorá v predmetnom verejnom obstarávaní nastala, možno považovať za dôvod hodný osobitného zreteľa, pre ktorý nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní na predmet zákazky USG prístroj pre urológiu pokračoval. Verejný obstarávateľ týmto oznamuje, že v súlade s ustanovením § 57 ods. 2 ZVO zrušuje verejnú súťaž na predmet zákazky USG prístroj pre urológiu, ktorá bola vyhlásená v Úradnom vestníku EÚ zo dňa 25.3.2022, pod č. 2022/S 060-154667 a vo Vestníku VO č. 078/2022 dňa 28.03.2022 pod sp.zn.č. 17665-MST. Postup, ktorý verejný obstarávateľ použije pri zadávaní zákazky na pôvodný predmet zákazky: Nové verejné obstarávanie na predmet zákazky USG prístroj pre urológiu bude realizované zadávaním nadlimitnej zákazky postupom verejnej súťaže podľa § 66 ZVO. Zadávanie zákazky bude predmetom opätovného uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA