dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 452023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Pamiatkový úrad Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31755194
Cesta na Červený most 6, 81406 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Pamiatkový úrad Slovenskej republiky
Telefón: +421 220464334
Email: branislav.reznik@pamiatky.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.pamiatky.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452023
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 452023
Hlavný kód CPV
92521100-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizácia (výroba, dodanie, inštalácia, uvedenie do prevádzky) Stálej Expozície Dejiny Červeného kláštora a poskytnutie súvisiacich služieb podľa opisu predmetu zákazky, výkazu výmer, zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania a ostatných podmienok podľa týchto súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH:
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
39154000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Múzeum Červený Kláštor, Pod lipami č. 20, 059 06 Červený Kláštor
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je realizácia (výroba, dodanie, inštalácia, uvedenie do prevádzky) Stálej Expozície Dejiny Červeného kláštora a poskytnutie súvisiacich služieb podľa projektovej dokumentácie, scenára expozície, ostatných dokumentov, ktoré tvoria súčasť opisu predmetu zákazky a výkazu výmer, ktorý tvorí prílohu č. 4 súťažných podkladov. Predmet zákazky musí byť realizovaný presne podľa projektovej dokumentácie v určených expozičných priestoroch múzea. Predmet zákazky je členený do šiestich (6) expozičných celkov: I.Vstupná miestnosť audiovizuálny videomaping II.Hosťovský dom Úvodná (filmová) miestnosť III.Refektár hlavná expozíčná časť IV.Kuchyňa (historický vývoj kláštora) V.Kostol sv. Antona Pustovníka VI.Chodba (kartuziánska a kamaldulská rehoľa) Projektová dokumentácia popisuje všetky jednotlivé časti v priestoroch, v ktorých by mala byť realizovaná, a to v súlade s výkazom výmer, ktorý tvorí prílohu č. 4 súťažných podkladov. Verejný obsatrávateľ požaduje najmä: Dodanie všetkého výstavného fundusu podľa projektovej dokumentácie, Nainštalovanie všetkých vybraných a určených zbierkových a iných výstavných exponátov (repliky, faksimile, digitálne kópie...) do výstavného fundusu a ich rozmiestnenie po expozičnom priestore podľa projektovej dokumentácie, Realizácia dizajnu ako aj fyzické vytlačenie všetkých textov, popisiek ku predmetom prezentovaných v expozícií v zmysle Scenára a projektovej dokumentácie a to ako v slovenskom tak i poľskom jazyku (hlavné jazyky expozície) do na to určeného výstavného fundusu, Realizácia a dodanie všetkých v Scenári opísaných a v projektovej dokumentácii dizajnovo a technicky navrhnutých interaktívnych, audio-vizuálnych, multimediálnych alebo iných objektov vrátane ich technického vybavenia, ktoré sú súčasťou projektovej dokumentácie predmetu zákazky, Vytvorenie, resp. iné zabezpečenie a implementácia do príslušných technologických zariadení v rámci interaktívnych, audio-vizuálnych, multimediálnych alebo iných objektov všetkých animácií, mapingu, zvukov, ruchov, komentárov, Dodanie zvukového sprievodcu v slovenskom a anglickom jazyku formou stiahnuteľnej aplikácie pre smartphone v oboch hlavných operačných systémoch (android & iOS). Dodanie návodu na korektné spustenie a vypnutie všetkých častí expozície v slovenskom jazyku. Rozšírený opis prevádzky a údržby expozície a jej hlavných častí (spôsob ošetrovania, predpokladaná opotrebovanosť jednotlivých častí, intervaly údržby zariadení a odhadovaná cena základných opotrebovateľných častí navrhovaných technológií pri celoročnej prevádzke (360 dní/10 hodín) a ročnej návštevnosti 80 000 návštevníkov). Ďalšie informácie/podrobný opis predmetu zákazky sú uvedené v časti B.1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
100:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky je financovaný z grantov EHP a Nórska v rámci projektu Červený Kláštor - - znovuzrodený, ktorý je spolufinancovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu Slovenskej republiky v rámci programu Podnikanie v oblasti kultúry, kultúrne dedičstvo a kultúrna spolupráca.
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 ods. 1 ZVO. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 alebo zápisom v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. Skupina dodávateľov, ktorá sa mieni zúčastniť verejného obstarávania, postupuje podľa ustanovení § 37 ZVO. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo, ktorý tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-01-05T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 ZVO, a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO. na adrese https://www.uvo.gov.sk/portal-systemuevo-5f5.html. V súvislosti s registráciou hospodárskych subjektov do IS EVO VER. 18 odporúčame záujemcom článok : https://www.uvo.gov.sk/uvod/aktualne-temy-2a8.html?id=421 2. Verejný obstarávateľ v tejto súťaži vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 5 000 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v bode 12 časti A.1 súťažných podkladov. 3. Verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO. 4.Verejný obstarávateľ bude postupovať v súlade s § 11 ZVO. 4.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je a) zeleným verejným obstarávaním, b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-12-01T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA