dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: REK001279/2022-UVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Telefón: +421 552341143
Email: silvia.vranayova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: REK001279/2022-UVO
Hlavný kód CPV
24000000-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie chemikálií, chemikálií pre biologické testovanie, špeciálnych chemikálií a spotrebného materiálu z rôznych materiálov, potrebného na realizáciu výskumu definovaného v projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky na dohodnuté miesta dodania, vyloženie a vynesenie v mieste dodania.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 8
OPIS
Názov
časť A - Chemikálie
Časť č.: A
Dodatočné kódy CPV
24300000-7

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav biologických a ekologických vied, Šrobárova 2, 041 54 Košice.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie chemikálií potrebných na realizáciu výskumu definovaného v projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Súčasťou predmetu dohody sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, vyložením a vynesením na miesto dodania, bližšie určené v objednávke. Podrobný opis a špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Opis predmetu zákazky a Prílohe č. 1A - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), kód ITMS 2014+ 313011AUW7, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 089/2021/OPII/VA.
Doplňujúce informácie
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie rámcovej dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov vzniknutých na základe rámcovej dohody, má kupujúci právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov. Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), c) Výskumná agentúra, d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.

Názov
Časť B - Chemikálie pre biologické testovanie
Časť č.: B
Dodatočné kódy CPV
24300000-7

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav biologických a ekologických vied, Šrobárova 2, 041 54 Košice.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie chemikálií pre biologické testovanie potrebných na realizáciu výskumu definovaného v projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Súčasťou predmetu dohody sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, vyložením a vynesením na miesto dodania, bližšie určené v objednávke. Podrobný opis a špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Opis predmetu zákazky a Prílohe č. 1B - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), kód ITMS 2014+ 313011AUW7, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 089/2021/OPII/VA.
Doplňujúce informácie
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie rámcovej dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov vzniknutých na základe rámcovej dohody, má kupujúci právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov. Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), c) Výskumná agentúra, d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.

Názov
Časť C - Špeciálne chemikálie
Časť č.: C
Dodatočné kódy CPV
24300000-7

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav fyzikálnych vied, Park Angelinum 9, 040 01 Košice.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie špeciálnych chemikálií potrebných na realizáciu výskumu definovaného v projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Súčasťou predmetu dohody sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, vyložením a vynesením na miesto dodania, bližšie určené v objednávke. Podrobný opis a špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Opis predmetu zákazky a Prílohe č. 1C - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), kód ITMS 2014+ 313011AUW7, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 089/2021/OPII/VA.
Doplňujúce informácie
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie rámcovej dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov vzniknutých na základe rámcovej dohody, má kupujúci právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov. Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), c) Výskumná agentúra, d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.

Názov
Časť D - Spotrebný materiál zo skla
Časť č.: D
Dodatočné kódy CPV
33100000-1

33140000-3

33790000-4

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav biologických a ekologických vied, Šrobárova 2, 041 54 Košice.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie spotrebného materiálu zo skla, potrebného na realizáciu výskumu definovaného v projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Súčasťou predmetu dohody sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, vyložením a vynesením na miesto dodania, bližšie určené v objednávke. Podrobný opis a špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Opis predmetu zákazky a Prílohe č. 1D - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), kód ITMS 2014+ 313011AUW7, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 089/2021/OPII/VA.
Doplňujúce informácie
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie rámcovej dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov vzniknutých na základe rámcovej dohody, má kupujúci právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov. Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), c) Výskumná agentúra, d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.

Názov
Časť E - Spotrebný materiál - plasty pre biologické testovanie
Časť č.: E
Dodatočné kódy CPV
33100000-1

33140000-3

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav biologických a ekologických vied, Šrobárova 2, 041 54 Košice.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie spotrebného materiálu z plastu pre biologické testovanie, potrebného na realizáciu výskumu definovaného v projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Súčasťou predmetu dohody sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, vyložením a vynesením na miesto dodania, bližšie určené v objednávke. Podrobný opis a špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Opis predmetu zákazky a Prílohe č. 1E - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), kód ITMS 2014+ 313011AUW7, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 089/2021/OPII/VA.
Doplňujúce informácie
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie rámcovej dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov vzniknutých na základe rámcovej dohody, má kupujúci právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov. Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), c) Výskumná agentúra, d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.

Názov
Časť F - Spotrebný materiál z plastu a gumy
Časť č.: F
Dodatočné kódy CPV
33100000-1

33140000-3

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav biologických a ekologických vied, Šrobárova 2, 041 54 Košice.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie spotrebného materiálu z plastu a gumy, potrebného na realizáciu výskumu definovaného v projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Súčasťou predmetu dohody sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, vyložením a vynesením na miesto dodania, bližšie určené v objednávke. Podrobný opis a špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Opis predmetu zákazky a Prílohe č. 1F - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), kód ITMS 2014+ 313011AUW7, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 089/2021/OPII/VA.
Doplňujúce informácie
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie rámcovej dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov vzniknutých na základe rámcovej dohody, má kupujúci právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov. Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), c) Výskumná agentúra, d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.

Názov
Časť G - Spotrebný materiál z kovu
Časť č.: G
Dodatočné kódy CPV
33100000-1

33140000-3

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav biologických a ekologických vied, Šrobárova 2, 041 54 Košice.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie spotrebného materiálu z kovu, potrebného na realizáciu výskumu definovaného v projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Súčasťou predmetu dohody sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, vyložením a vynesením na miesto dodania, bližšie určené v objednávke. Podrobný opis a špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Opis predmetu zákazky a Prílohe č. 1G - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), kód ITMS 2014+ 313011AUW7, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 089/2021/OPII/VA.
Doplňujúce informácie
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie rámcovej dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov vzniknutých na základe rámcovej dohody, má kupujúci právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov. Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), c) Výskumná agentúra, d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.

Názov
Časť H - Špeciálny akustický materiál
Časť č.: H
Dodatočné kódy CPV
44112600-4

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru je Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta, Ústav fyzikálnych vied, Park Angelinum 9, 040 01 Košice.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie špeciálneho akustického materiálu, potrebného na realizáciu výskumu definovaného v projekte Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Súčasťou predmetu dohody sú aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, vyložením a vynesením na miesto dodania, bližšie určené v objednávke. Podrobný opis a špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Opis predmetu zákazky a Prílohe č. 1H - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), kód ITMS 2014+ 313011AUW7, operačný program Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020, číslo Zmluvy o poskytnutí NFP: 089/2021/OPII/VA.
Doplňujúce informácie
Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, podlieha po jej uzatvorení povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP. Rámcová dohoda bude účinná a plnenie rámcovej dohody bude možné až po splnení podmienok uvedených v čl. XIII ods. 12 rámcovej dohody. Ak výsledok uvedenej kontroly nebude zo strany poskytovateľa NFP kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov vzniknutých na základe rámcovej dohody, má kupujúci právo okamžite odstúpiť od rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov. Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), c) Výskumná agentúra, d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 155-440726
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYC:Časť C - Špeciálne chemikálie:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Neboli prijaté žiadne ponuky ani žiadosti o účasť alebo všetky ponuky a žiadosti o účasť boli zamietnuté

H:Časť H - Špeciálny akustický materiál:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Neboli prijaté žiadne ponuky ani žiadosti o účasť alebo všetky ponuky a žiadosti o účasť boli zamietnuté

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ ruší zadávanie zákazky pre časti C a H podľa § 57 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, keďže na dané časti predmetu zákazky nedostal ani jednu ponuku. Zadávanie zákazky pre Časť C - Špeciálne chemikálie a Časť H - Špeciálny akustický materiál na pôvodný predmet zákazky bude predmetom opätovného vyhlásia verejného obstarávania, zadávaním nadlimitnej zákazky postupom verejnej súťaže.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-01T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA