dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: CS SVP OZ PN 9769/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36022047
Radničné námestie 8, 96955 Banská Štiavnica

Slovensko
Kontaktná osoba: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Telefón: +421 337764204
Email: dana.istenikova@svp.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435720
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: CS SVP OZ PN 9769/2021
Hlavný kód CPV
45247220-8
Druh zákazky
Stručný opis
V súčasnosti je na toku vybudovaná vodná elektráreň, hať a plavebná komora. V pravobrežnom pilieri hate je vybudovaný komôrkový rybovod, ktorého parametre sú nevyhovujúce pre prechod ichtyofauny. V súčasnosti tvorí stupeň prekážku a neumožňuje migráciu ichtyofauny. Z tohto dôvodu bolo navrhnuté prebudovať plavebnú komoru, tak aby slúžila ako rybovod a zároveň umožňovala prechod malých plavidiel (kajakov) komorou. V mieste nefunkčnej plavebnej komory bude vybudovaný rybovod, ktorého teleso bude tvoriť kamenné meandrujúce koryto, čím sa získa potrebné zníženie spádu a zväčšenie dĺžky v dne rybovodu. Rybovod sa predĺži v hornej časti nad komorou o cca 30 m a cca o 30 m pod komorou. Uvedenými úpravami sa dosiahne sklon v rybovode maximálne 2,4 %. Táto stavba je projektovou dokumentáciou rozdelená na dva stavebné objekty a na dva prevádzkové súbory: SO 01 Rybovod, SO 02 Múriky rybovodu, PS 01 Strojnotechnologická časť, PS 02 Elektročasť.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 199 702,03
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon o VO). Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzač preukáže dokladmi podľa Zákona o VO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1)Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) Zákona o VO. 2)Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) Zákona o VO. Prehľad o celkovom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Verejný obstarávateľ v súlade s § 33 ods. 3 Zákona o VO požaduje, aby osoba, ktorej zdroje uchádzač použije na preukázanie splnenia podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia (§ 33 ods. 1 písm. a) a d) Zákona o VO) zodpovedala za plnenie Zmluvy uzatvorenej medzi úspešným uchádzačom a verejným obstarávateľom spoločne s úspešným uchádzačom. Za týmto účelom uchádzač s ohľadom na § 33 ods. 2 Zákona o VO v ponuke predloží písomnú zmluvu, z ktorej bude vyplývať, že osoba, ktorej zdroje uchádzač použil na preukázanie splnenia tejto podmienky účasti (§ 33 ods. 1 písm. a) a d) Zákona o VO) bude pre prípad úspechu uchádzača v tomto verejnom obstarávaní zodpovedať za plnenie Zmluvy o dielo voči verejnému obstarávateľovi spoločne s úspešným uchádzačom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1)Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) Zákona o VO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len Banka) o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Ak má uchádzač účty vo viacerých Bankách, uchádzač predloží bankovú informáciu v nižšie uvedenom rozsahu od každej z nich. Z vyjadrenia Banky musí vyplývať, že uchádzač v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, uchádzač nebol v nepovolenom debete a peňažné prostriedky na účte uchádzača neboli a ani v súčasnosti (ku dňu vystavenia bankovej informácie) nie sú predmetom exekúcie. Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa tohto bodu preukazuje minimálne za obdobie predchádzajúceho roka odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania resp. za obdobie, ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Za deň vyhlásenia verejného obstarávania sa považuje deň uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené bankové účty v iných Bankách než v tých, ktorých vyjadrenie predložil. 2)Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) Zákona o VO. Prehľad o celkovom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate vo výške dvojnásobku predpokladanej hodnoty zákazky vypočítanej na obdobie 12 mesiacov, ak je trvanie zmluvy dlhšie ako 12 mesiacov, v súlade s § 38 ods. (6) zákona o VO ide o obrat súhrnne za tri roky vo výške minimálne 1 799 000,- ? bez DPH, v oblasti týkajúcej sa predmetu zákazky, čo predstavuje uskutočnenie stavebných prác vodohospodárskeho charakteru, ktoré sú zadefinované v podmienkach účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti týchto podmienok účasti. Relevantným dokladom sú výkazy ziskov a strát, resp. výkazy o príjmoch a výdavkoch. Verejný obstarávateľ uvádza ako možný spôsob preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o VO aj prostredníctvom registra účtovných závierok zverejneného na internete (do úvahy budú brané schválené účtovné závierky).
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1)Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa tohto bodu preukáže dokladom, z ktorého bude zrejmé, že uchádzač v predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovom objeme spolu minimálne vo výške 1 200 000,00 ? bez DPH, pričom minimálne jedna stavebná práca rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky bola uskutočnená v minimálnej hodnote 350 000,00 ? bez DPH. Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením zoznamu stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác (za rozhodné obdobie sa považuje obdobie posledných piatich predchádzajúcich rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania). Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce na stavbách, ktorými sa upravuje, mení alebo zriaďuje koryto vrátane terénnych úprav s tým spojených; stavby na ochranu pred povodňami, priehrady, vodné nádrže, rybníky, hate, hrádze, vodné elektrárne, stavby na využívanie hydroenergetického potenciálu vodného toku, stavby, ktoré sa zriaďujú na plavebné účely v korytách alebo v iných vodných útvaroch. Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní týchto stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom -bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia, -bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Súčasťou referencie musí byť uvedenie osoby odberateľa a jej kontaktu (mail a telefón), aby bolo možné referenciu overiť. Ak uchádzač disponuje referenciou resp. dôkazom o poskytnutí stavebných prác v inej mene, než v EUR, uchádzač v zozname stavebných prác uvedenie cudziu menu ako aj jej prepočet na EUR. Pri prepočte sa použije priemerný kumulatívny ročný kurz Európskej centrálnej banky platný v roku, v ktorom bolo protokolárne odovzdané dielo. V prípade, že dielo bolo protokolárne odovzdané v roku 2020, pri prepočte sa použije mesačný kumulatívny kurz Európskej centrálnej banky za rok 2020. Kurzy sú dostupné napríklad na https://www.nbs.sk/sk/statisticke-udaje/kurzovy-listok/mesacne-kumulativne-a-rocne-prehlady-kurzov. V prípade, že uchádzač využije možnosť predkladania konkrétnych dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti, je povinný originálne doklady alebo ich úradne overené kópie (vrátane úradných prekladov) naskenovať a vložiť ich do systému ako súčasť ponuky. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v prípade pochybností o originalite predložených dokladov, požiada uchádzača o doručenie týchto dokladov prostredníctvom zaručenej konverzie. V prípade, že sú doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, vydávané orgánom verejnej správy (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v digitálnej podobe, musí uchádzač vložiť do systému tento digitálny doklad (vrátane jeho úradného prekladu).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2)Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa tohto bodu preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov a osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Uchádzač predloží zoznam minimálne 1 kvalifikovanej osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác, ktorá spĺňa nasledovné kritériá: má minimálne 60 mesačnú odbornú prax na pozícii stavbyvedúceho so stavbami rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, t.j. so stavebnými prácami na stavbách, ktorými sa upravuje, mení alebo zriaďuje koryto vrátane terénnych úprav s tým spojených; so stavebnými prácami na stavbách na ochranu pred povodňami, priehradami, vodnými nádržami, rybníkmi, haťami, hrádzami, vodnými elektrárňami, stavbami na využívanie hydroenergetického potenciálu vodného toku; stavbami, ktoré sa zriaďujú na plavebné účely v korytách alebo v iných vodných útvaroch a súčasne má odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho v odbore inžinierske stavby so zameraním na vodohospodárske stavby. Uchádzač preukáže horeuvedené požiadavky predložením nasledovných dokladov: životopis, ktorý bude obsahovať minimálne: - meno a priezvisko príslušnej osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác, - prehľad požadovanej odbornej praxe v pozícii stavbyvedúceho s uvedením identifikačných a kontaktných údajov objednávateľa stavebných prác, stručného opisu predmetu projektu/zmluvy, pracovnej pozície vrátane opisu pracovnej náplne. času realizácie projektu/plnenia zmluvy (spolu minimálne 60 mesiacov) - verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač uviedol aj deň začatia a skončenia plnenia realizovania stavebných prác, nakoľko v prípade uvedenia obdobia realizovania stavebných prác od 01/2020 do 12/2020 verejný obstarávateľ uzná len desať mesiacov realizovania stavebných prác - z tohto časového rozmedzia bude mať verejný obstarávateľ za preukázané, že stavebné práce boli poskytnuté v trvaní desiatich mesiacov (február november 2020). Bez uvedenia dňa začatia a skončenia plnenia projektu verejný obstarávateľ nebude vedieť, či stavebné práce boli realizované od 31.01.2020 do 01.12.2020 (desať mesiacov) alebo od 01.01.2020 do 31.12.2020 (dvanásť mesiacov). doklad preukazujúci oprávnenie osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác vykonávať činnosť stavbyvedúceho v odbore inžinierske stavby so zameraním na vodohospodárske stavby vydaný v rozhodnom čase príslušným orgánom štátu, v ktorom boli uskutočnené stavebné práce, ktorými táto osoba preukázala odbornú prax podľa predchádzajúceho bodu tejto podmienky účasti. Ak osoba zodpovedná za riadenie stavebných prác preukázala odbornú prax na pozícii stavbyvedúceho podľa predchádzajúceho bodu tejto podmienky účasti realizovaním stavebných prác - vo viacerých štátoch, predloží doklady oprávňujúce túto osobu v rozhodnom čase vykonávať činnosť stavbyvedúceho v odbore inžinierske stavby so zameraním na vodohospodárske stavby z každého tohto štátu, - ako tzv. hosťujúci stavbyvedúci, predloží doklady oprávňujúce túto osobu v rozhodnom čase vykonávať činnosť stavbyvedúceho v odbore inžinierske stavby so zameraním na vodohospodárske stavby ku každej takejto stavbe.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-01-13T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-01-13T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2022-01-13T10:30:00
Miesto: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik Odštepný závod Piešťany Nábrežie Ivana Krasku 3/834 921 80 Piešťany kancelária č. 204
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť na otváraní ponúk zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a originálom poverenia (splnomocnenia) na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
- Zákazka je obstarávaná elektronicky prostredníctvom IS EVO ver 18.0, ktorý je dostupný na internetovej adrese https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html (ďalej len Systém EVO). - V zmysle § 112 ods. 6 druhá veta Zákona o VO sa verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 Zákona o VO a z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. - Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom alebo českom jazyku výhradne elektronicky prostredníctvom Systému EVO. - Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta dodania predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta dodania predmetu zákazky znáša záujemca. - Presný termín a čas obhliadky miesta dodania predmetu zákazky si záujemcovia dohodnú prostredníctvom Systému EVO (všeobecná žiadosť). - V prípade akýchkoľvek nejasností alebo otázok zistených počas obhliadky miesta realizácie predmetu zákazky, bude záujemcovi poskytnuté vysvetlenie výlučne na základe žiadosti o vysvetlenie doručenej prostredníctvom Systému EVO. - Hodnotenie splnenia podmienok účasti bude založené na preskúmaní splnenia podmienok účasti u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk umiestni na prvom mieste v poradí a ktorého ponuka spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky podľa článku XXIV súťažných podkladov. - Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia bod 16.12 Návrhu zmluvy o dielo.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-06T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA