dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 032018/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00699021
Hlboká cesta 2, 83336 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Telefón: +421 259782897
Email: eva.bohmerova@mzv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.foreign.gov.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 032018/2021
Hlavný kód CPV
66510000-8
Druh zákazky
OPIS
Názov
Komerčné zdravotné pripoistenie 2021
Časť č.: nie
Dodatočné kódy CPV
66512000-2

66512220-0

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Služba bude poskytovaná po celom svete, konkrétne v miestach vyslania zamestnancov verejného obstarávateľa okrem SR. Územná platnosť poistenia je rozdelená na 1. Európa a Stredomorie a 2. Svet.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je komerčné zdravotné pripoistenie, t. j. poistenie liečebných nákladov v zahraničí (vrátane základných asistenčných služieb poskytovaných 24 hodín denne v slovenskom jazyku asistenčnou spoločnosťou poisťovateľa) zamestnancov verejného obstarávateľa a ich rodinných príslušníkov (manžel/-ka a deti) počas ich dočasného vyslania do zahraničia na základe § 25a zákona č. 283/2002 Z .z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a počas zahraničnej služobnej cesty podľa § 70 zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo zahraničnej pracovnej cesty podľa §11 ods. 1 zákona 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. Územná platnosť poistenia je rozdelená na dve oblasti s nasledovným predpokladaným počtom poistených osôb: I. Oblasť - Európa a Stredomorie: Komerčné zdravotné poistenie/dlhodobé poistenie (vyslaní zamestnanci a ich rodinní príslušníci) - 940 osôb/mesiac t. j. za celé obdobie trvania zmluvy 45 120 osôb. Komerčné zdravotné poistenie/krátkodobé poistenie (zamestnanci na zahraničných služobných cestách) 95 osôb/mesiac t. j. za celé obdobie trvania zmluvy 4560 osôb II. Oblasť (Svet): Komerčné zdravotné poistenie/dlhodobé poistenie (dočasne vyslaní zamestnanci a ich rodinní príslušníci) 250 osôb/mesiac t. j. za celé obdobie trvania zmluvy 12 000 osôb. Komerčné zdravotné poistenie/krátkodobé poistenie (zamestnanci na zahraničných služobných cestách) 30 osôb/mesiac t. j. za celé obdobie trvania zmluvy 1 440 osôb. Reálne mesačné počty poistencov sa môžu líšiť (môžu byť vyššie alebo nižšie od predpokladaného počtu osôb), podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa súvisiacich s konkrétnymi vyslaniami, ktoré sú odvodené od aktuálnych potrieb súvisiacich s plnením právomocí a povinnosti MZVEZ SR. Zoznam krajín, kde má Slovenská republika zastúpenie je uvedené na webovom sídle MZVEZ SR (http://www.mzv.sk/cestovanie_a_konzularne_info/slovenske_zastupitelstva/vsetky_zastupitelstva.) Tento výpočet krajín a teritórií sa môže v priebehu trvania zmluvy meniť.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 148-394887
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: áno
Časť č.:
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-07-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 2 026 221,60
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Uzatvorenie dodatku v súlade s § 18 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu, že s účinnosťou od 1.9.2021 sa na základe zlúčenia stal nový dodávateľ (Poisťovateľ) právnym nástupcom pôvodného dodávateľa (poisťovateľa).
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-12-01T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
66510000-8
Dodatočné kódy CPV
66512000-2

66512220-0

Miesto vykonania
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je komerčné zdravotné pripoistenie, t. j. poistenie liečebných nákladov v zahraničí (vrátane základných asistenčných služieb poskytovaných 24 hodín denne v slovenskom jazyku asistenčnou spoločnosťou poisťovateľa) zamestnancov verejného obstarávateľa a ich rodinných príslušníkov (manžel/-ka a deti) počas ich dočasného vyslania do zahraničia na základe § 25a zákona č. 283/2002 Z .z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a počas zahraničnej služobnej cesty podľa § 70 zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo zahraničnej pracovnej cesty podľa §11 ods. 1 zákona 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. Územná platnosť poistenia je rozdelená na dve oblasti s nasledovným predpokladaným počtom poistených osôb: I. Oblasť - Európa a Stredomorie: Komerčné zdravotné poistenie/dlhodobé poistenie (vyslaní zamestnanci a ich rodinní príslušníci) - 940 osôb/mesiac t. j. za celé obdobie trvania zmluvy 45 120 osôb. Komerčné zdravotné poistenie/krátkodobé poistenie (zamestnanci na zahraničných služobných cestách) 95 osôb/mesiac t. j. za celé obdobie trvania zmluvy 4560 osôb II. Oblasť (Svet): Komerčné zdravotné poistenie/dlhodobé poistenie (dočasne vyslaní zamestnanci a ich rodinní príslušníci) 250 osôb/mesiac t. j. za celé obdobie trvania zmluvy 12 000 osôb. Komerčné zdravotné poistenie/krátkodobé poistenie (zamestnanci na zahraničných služobných cestách) 30 osôb/mesiac t. j. za celé obdobie trvania zmluvy 1 440 osôb. Reálne mesačné počty poistencov sa môžu líšiť (môžu byť vyššie alebo nižšie od predpokladaného počtu osôb), podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa súvisiacich s konkrétnymi vyslaniami, ktoré sú odvodené od aktuálnych potrieb súvisiacich s plnením právomocí a povinnosti MZVEZ SR. Zoznam krajín, kde má Slovenská republika zastúpenie je uvedené na webovom sídle MZVEZ SR (http://www.mzv.sk/cestovanie_a_konzularne_info/slovenske_zastupitelstva/vsetky_zastupitelstva.) Tento výpočet krajín a teritórií sa môže v priebehu trvania zmluvy meniť.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 2 026 221,60
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zmena sa netýka rozsahu predmetu zákazky
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 2 026 221,60
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 2 026 221,60
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA