dnes je 13.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Pečeňady
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312878
Pečeňady 93, 92207 Pečeňady

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Pečeňady
Telefón: +421 903965521
Email: obstaravanie@pecenady.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443983
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/2022
Hlavný kód CPV
45210000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je stavba hospodárskej budovy, ktorá bude slúžiť na voľnočasové aktivity záhradkárov. Je navrhnutá ako jednopodlažná, s pozdĺžnym pôdorysom. Pôdorysný tvar je spojením dvoch obdĺžnikov jeden je zastrešený šikmou sedlovou strechou, druhý je zastrešený plochou strechou, ktorá je pod úrovňou terénu, nakoľko pozemok je svahovitý. V zmysle požiadavky KPU Trnava je potrebné na strešný plášť použiť pálenú krytinu s prírodnou tehlovočervenou farebnosťou. Dispozične budova obsahuje hospodársku miestnosť, WC, technickú miestnosť a zasadačku, resp. viacúčelovú miestnosť. Vykurovanie bude riešené elektrickými infrapanelmi. Po pravej časti objektu a z časti aj pred ním je navrhnutá drevená pergola, ktorá pozostáva z drevených stĺpikov a drevených väzníc. Exteriérové schodisko je jednoramenné priamočiare, betónové terénne. Na mieste stavby sa nachádza staršia hospodárska budova dvojpodlažná, zastrešená rovnou strechou, určená na asanáciu. Pri jej búraní je nutné vylúčiť technológiu prác, ktorá by vnášala do konštrukcie dynamické účinky. Rozsah všetkých požadovaných dodávok a prác je podrobne špecifikovaný v projektovej dokumentácii a výkazoch výmer na ocenenie, ktoré sú súčasťou Výzvy na predkladanie ponúk a príloh k nej.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 214 166,40
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) - verejného obstarávania sa môže zúčastniť a byť úspešný len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: - podľa § 32 ods.1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. - podľa § 32 ods.1 písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Splnenie uvedených podmienok účasti uchádzač alebo záujemca preukazuje podľa § 32 ods.2 písm. e) a f) zákona (ak v odseku 3 zákona nie je ustanovené inak) nasledovne: - podmienku účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) preukazuje doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, - podmienku účasti podľa § 32 ods.1 písm. f) preukazuje doloženým čestným vyhlásením - doklad podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu, alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v obchodných záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať alebo iným oprávnením. 1.2 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.3 Splnenie podmienok účasti podľa bodu 1.1 môže uchádzač preukázať podľa § 152 ods.1 zápisom vedeným v zozname hospodárskych subjektov. 1.4 Uchádzač predkladá konkrétne doklady, ktorými preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), pričom je povinný originálne doklady/prvopisy originálov alebo ich úradne overené kópie (vrátane úradných prekladov) naskenovať a vložiť ich do elektronického systému ELENA ako súčasť ponuky (odporúčaný formát je PDF). 1.4.1 Verejný obstarávateľ informuje záujemcov, že je oprávnený použiť údaje podľa § 32 ods. 1 písm. e) z informačných systémov verejnej správy. Preto uchádzač so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike, ak nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (§ 152 ods. 1), nie je povinný predkladať doklad na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. (Vzťahuje sa to len na uchádzača so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike!). 1.4.1.1 V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní stratil možnosť prístupu k daným údajom (dočasná nefunkčnosť informačného systému verejnej správy), je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov podľa bodu 1.4.1 predloženie uvedeného dokladu, alebo overí splnenie/nesplnenie predmetnej podmienky účasti vo verejne prístupných elektronických portáloch (obchodný alebo živnostenský register SR) ak je v nich uchádzač vedený. To platí aj v prípade členov skupiny dodávateľov. 1.5 Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o doručenie dokladov predložených v ponuke aj v listinnej podobe s cieľom overiť originalitu dokladov. Pre obmedzený počet znakov v tomto okne, sú ďalšie informácie uvedené v podrobne rozpísanej Výzve na predkladanie ponúk zverejnenej spolu s prílohami v profile verejného obstarávateľa - v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (t. j. 60 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania) s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.1 uchádzač splní požadovanú technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť ak z predloženého zoznamu stavebných prác a referencií/potvrdení o ich uspokojivom vykonaní preukáže, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verej. obstarávania (t. j. 60 mesiacov od vyhlásenia verej. obstarávania) uspokojivo realizoval stavebné práce rovnaké alebo podobné ako je predmet zákazky a to kumulatívne v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 100 000 EUR bez DPH. Zoznam musí byť doplnený potvrdením/potvrdeniami odberateľa/odberateľov za každú realizovanú zákazku definovanú v predchádzajúcej vete a ktorá je obsiahnutá v predloženom Zozname o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie (originál alebo úradne overená kópia). 1.1 Uchádzač preukazujúci splnenie podmienky účasti referenciami vyhotovenými podľa § 12, evidovanými v evidencii referencií vedenými na portáli UVO, uvedie v ponuke link na konkrétnu referenciu/referencie, ktorú/ktoré predkladá na preukázanie splnenia vyššie uvedenej podmienky účasti. 1.1.1 verejný obstarávateľ zohľadní referenciu/referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona, ak takáto referencia/referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke alebo v žiadosti o účasť identifikoval. (§ 40 ods. 5 písm. a). 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené (originál alebo úradne overená kópia). (Ak uchádzač predkladá doklady v inej mene ako euro, uvedie ceny v pôvodnej mene a uvedie aj ceny v EUR. Prepočet inej meny na Euro sa bude odvíjať kurzom stanoveným ECB platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk). Definícia: Pojem rovnaký, alebo podobný predmet zákazky sa rozumie výstavba neobytných i obytných budov, bytových domov, prevádzkových budov, budov pre telovýchovu a šport, budov pre administratívu, budov pre obchod a služby, budov pre kultúru,..., prípadne ich prestavba, nadstavba, dostavba, rekonštrukcia. Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam a potvrdenie/potvrdenia obsahovali minimálne informácie uvedené v podrobne rozpísanej Výzve na predkladanie ponúk zverejnenej spolu s prílohami v profile verejného obstarávateľa. Pre obmedzený počet znakov v tomto okne, sú ďalšie informácie uvedené v podrobne rozpísanej Výzve na predkladanie ponúk zverejnenej spolu s prílohami v profile verejného obstarávateľa v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Všetky podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa sú uvedené v podrobne rozpísanej Výzve na predkladanie ponúk a v prílohách k nej, ktoré sú zverejnené v dokumentoch predmetnej zákazky v profile verejného obstarávateľa ako aj v dokumentoch zákazky v elektronickom komunikačnom portáli Elena prostredníctvom ktorého bude prebiehať komunikácia počas celého verejného obstarávania zákazky. Uchádzač je povinný oboznámiť sa s nimi s vynaložením odbornej starostlivosti.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-21T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ poskytuje prístup k podrobne rozpísanej Výzve na predkladanie ponúk a prílohám k nej v profile verejného obstarávateľa: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443983 a tiež na elektronickom portáli ELENA, prostredníctvom ktorého bude prebiehať komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi, vrátane predkladania ponúk. ELENA je webová aplikácia, nachádzajúca sa na doméne https://www.e-lena.sk/. Z verejnej časti systému ELENA však nie je možné realizovať komunikáciu s verejným obstarávateľom. Komunikácia s verejným obstarávateľom zo strany záujemcov je možná až po registrácii/prihlásení do systému ELENA: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.e-lena.sk ; b) klikne na názov tejto zákazky; c) klikne na Mám záujem; d) prihlásenie do systému: d1) ak už hospodársky subjekt je v systéme ELENA zaregistrovaný, prihlási sa priamo svojimi už poskytnutými prihlasovacími údajmi. d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, t.j. nie je zaregistrovaný, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.e-lena.sk. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ELENA ako aj ďalšie užitočné informácie sú uvedené v manuáli pre záujemcu/uchádzača: https://www.e-lena.sk/sites/default/files/2019-08/ELENA%20manual%20-%20Za%CC%81ujemca.pdf . V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, výzvy na predkladanie ponúk a príloh k nej poskytnutých v lehote na predkladanie ponúk, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať priamo prostredníctvom elektronického systému www.e-lena.sk. Na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ. Vysvetlenie informácií verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v podrobne rozpísanej výzve na predkladanie ponúk a príloh k nej zverejnenej v profile verejného obstarávateľa. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka vo formulári Výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte tejto Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania písomností a dokladov ako aj komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v podrobne rozpísanej výzve na predkladanie ponúk zverejnenej vrátane príloh k nej v profile verejného obstarávateľa. Z uvedeného dôvodu bol v texte tejto Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-05T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA