dnes je 13.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MSUHC/38369/2022/3188/MIK
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Hlohovec
Telefón: +421 333813384
Email: martina.miklovicova@hlohovec.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443916
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MSUHC/38369/2022/3188/MIK
Hlavný kód CPV
45214210-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je prestavba existujúcej strešnej konštrukcie, ktorá je v zlom technickom stave. Strešný priestor má byť v budúcnosti využívaný pre klubovňu. Krov je valbového tvaru s väznicou, stojatou stolicou a vzperami. Strešná krytina je vyhotovená z keramickej krytiny, ktorá bude odstránená a nahradená novou betónovou krytinou. Na streche budú osadené strešné výlezy. Súčasťou stavebných prác je demontáž časti existujúcej strešnej konštrukcie, doplnenie časti novej strešnej konštrukcie a klampiarskych prvkov (zvody, žľaby). Odvodnenie bude pomocou strešných žľabov a dažďových rúr v rovnakom mieste, ako bola na pôvodnej streche. Pôvodná zachytávacia sústava bleskozvodu sa zdemontuje a nahradí sa novým vonkajším systémom ochrany pred bleskom (LPS). Priestory budúcej nadstavby budú od valbovej strešnej konštrukcie oddelené novou štítovou stenou, v ktorej budú osadené dvojkrídlové požiarne dvere. Súčasťou stavebných prác budú aj stavebné úpravy na susediacej existujúcej plochej strešnej konštrukcii (strecha budúcej nadstavby ZŠ), kde je uvažované s vyspravením komínového telesa, demontovaním vysielača a na ktorej bude vykonávaná skúška tesnosti strešného plášťa z hľadiska hydroizolačných vlastností preiskrením a doplnenia časti chýbajúcej hydroizolačnej vrstvy. Podrobná špecifikácia je definovaná vo Výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách, predovšetkým v projektovej dokumentácii Nadstavba ZŠ Vilka Šuleka vypracovanej spoločnosťou MS projekt, s.r.o., Royova 9, 921 01 Piešťany, IČO: 48 218 669. V rámci tejto projektovej dokumentácie bude úspešný uchádzač/zhotoviteľ realizovať časti uvedené v opise predmetu zákazky (predchádzajúci odsek) a to v zmysle výkazu-výmeru, ktorý tvorí prílohu tejto výzvy. Ďalšie podmienky vykonania zákazky sú v Návrhu zmluvy o dielo.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 157 937,69
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Doklad o oprávnení dodávať tovar/uskutočňovať stavebné práce/poskytovať služby, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), od 1. septembra 2018, ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, nie je povinný predkladať výpis z obchodného registra; výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ak je zapísaný v Registri právnických osôb/ 2) Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (príloha č. 6 súťažných podkladov). Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: a) Verejný obstarávateľ požaduje zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác.Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhotovení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. b) Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) V predloženom zozname musia byť zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky v súhrnnej výške minimálne 100.000,00 EUR bez DPH, ktoré uchádzač za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval. b) Odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, uchádzač preukáže: - osvedčením o odbornej spôsobilosti osoby určenej na plnenie zmluvy podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to nasledovne: uchádzač uvedie evidenčné číslo oprávnenia stavbyvedúceho; - vyhlásením odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky; - profesijným životopisom stavbyvedúceho, ktorého súčasťou bude zoznam stavebných prác, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúci. Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-20T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. 2./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443916 . Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 3./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 4./ Kritérium na vyhodnotenie ponúk - najnižšia cena (vyhodnocovaná cena bude konečná cena, za ktorú sa zákazka dodá vrátane DPH). 5./ Požiadavky verejného obstarávateľa sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 11 výzvy na predkladanie ponúk. 6./ Otváranie ponúk - verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk, všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehota na predkladanie ponúk určeným spôsobom komunikácie. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku v rozsahu podľa § 52 ods 2 ZVO. 7./ Ponuky sa budú vyhodnocovať bez použitia elektronickej aukcie. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti a ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ vyhodnotí u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí podľa kritéria na predkladanie ponúk, splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. Všetky potrebné informácie k predmetnému verejnému obstarávaniu sa nachádzajú v súťažných podkladoch/výzve na predkladanie ponúk. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zameraná na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-06T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA