dnes je 13.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: RVO/2214/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165549
Námestie L. Svobodu 1, 97517 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Telefón: +421 484413240
Email: khusikova@nspbb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fnspbb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443572
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: RVO/2214/2022
Hlavný kód CPV
33600000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky sú "Lieky v rozsahu ANTIBIOTIKÁ PROTI MIKROBIÁLNYM A VÍRUSOVÝM INFEKCIÁM pre potreby FNsP F. D. Roosevelta Banská Bystrica RVO/2214/2022, obstarávateľom požadovanej špecifikácie, vrátane dodania na miesto určenia. Predmet zákazky je rozdelený na častí. Uchádzačovi sa umožňuje predložiť ponuku na celý predmet zákazky - na všetkých 66 častí, alebo len na jednu časť predmetu zákazky alebo na viacero častí predmetu zákazky, špecifikovaných v bode C- Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Predmet zákazky je rozdelený na 66 častí, ale vzhľadom na časovú a administratívnu náročnosť pri vypisovaní všetkých častí do oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a následne do oznámenia o výsledku verejného obstarávania nie je táto skutočnosť uvedená v časti II. 1.6) tohto oznámenia. Jednotlivé časti predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch v časti C - Opis predmetu zákazky v Prílohe č. 1 k súťažným dokladom.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH:
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
33651100-9

33652000-5

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica, Námestie L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica, NEMOCNIČNÁ LEKÁREŇ -1. poschodie.
Opis obstarávania:
Predmet zákazky je rozdelený na 66 častí. Bližš. špecifikácia jednotl. častí aj s predpokladanými hodnotami predmetu zákazky sú uvedené v SP v časti C- Opis predmetu zákazky v Prílohe č. 1 k SP a to v častiach č.1 Rifaximín 200 mg, tbl flm, č.2Fidaxomicín 200 mg tbl flm, č.3 Neomycín 3300 IU/Bacitracín 2 50 IU/ ml, plv gtt, č. 4 Neomycín 5 000 IU/Bacitracín 250 IU v 1 g, ung der 20g, č.5 Doxycyclín 100 mg tbl, č.6 Tigecyclín 10 mg/ 1ml, plv ifo 5 ml, č. 7 Chloramfenikol 1 g plo ijf, č.8 Ampicilín 500 mg plo jof, č. 9 Ampicilín 1g plo jof, č.10 Benzylpenicilín, dras. soľ 5 MIU plv ino, č.11 Benzylpenicilín, dras. soľ 1 MIU, plv ino, č.12 Fenoxymetylpenicilín 500KU tbl flm, č.13 Prokaín-penicilín 1,5 MU, plv inu, č. 14 Oxacilín 1g plv inj, č.15 Amoxicilín 1,0g/ Kyselina klavulánová 0,2 g plo ijf, č. 16 Amoxicilín 500 mg/ Kyselina klavulánová 100 mg plo ijf, č. 17 Amoxicilín 250 mg/ Kyselina klavulánová 125 mg tbl flm, č.18 Amoxicilín 500 mg/ Kyselina klavulánová 125 mg tbl flm, č. 19 Amoxicilín 125 mg/5 ml/Kyselina klavulánová 31,25 mg/5 ml, plu por 100 ml, č. 20Amoxicilín 875 mg/ Kyselina klavulánová 125 mg tbl flm, č. 21Sultamicilín 250 mg/5 ml, plu por 60 ml, č.22 Sultamicilín 375 mg, tbl flm/ tbl obd, č. 23 Sultamicilín 1,5 g plo jof , č.24 Piperacilín 4g/Tazobaktám 0,5 g plv ifo, č. 25 Cefazolín 1 g, plo ijf/ plv ino, č. 26 Cefuroxím 500 mg tbl flm/ tbl obd, č. 27Cefuroxím 750 mg , plo jof/ plv ino, č. 28 Cefotaxím 2 g, plo jof/ plv ino/ plo ijf, č. 29 Cefotaxím 1 g, plo jof/ plv ino/ plo ijf, č. 30 Ceftazidím 1g, plv ino/ plo ijf, č. 31Ceftazidím 2 g , plv ino/ plo ijf, č. 32 Ceftriaxonum 1 g plo ijf/ plv ifo, č. 33 Cefixím 200 mg tbl flm, č. 34 Ceftazidím 2g, avibaktám 0,5g - plc ifc, č. 35 Cefoperazón 1 g/sulbaktám 1 g plo ijf, č. 36 Cefepím 1 g, plo iof/ plo ijf, č. 37 Meropeném i.v. 500 mg, plo ijf/ plo iof, č. 38 Meropeném i.v. 1000 mg, plo ijf/ plo iof, č. 39 Ertapeném 1 g plc ifc, č. 40 Ceftolozanum 1g, tazobaktamum 0,5g plc ifc, č 41. Klaritromycín 500 mg tbl flm, č. 42.Klaritromycín i.v. 500 mg plc ifc, č. 43Klaritromycín 125 mg/5 ml, gru por 60 ml, č. 44Azitromycín 500 mg, tbl flm/ cps dur, č. 45Klindamycín 150 mg v 1 ml, sol ifc/ sol ijf 2 ml, č.46 Klindamycín 150 mg v 1 ml, sol ifc/ sol ijf 4 ml, č. 47 Klindamycín 300 mg cps dur, č. 48Gentamycín 40 mg v 1 ml, sol inj 2 ml, č. 49 Gentamycín 1 mg v 1 ml, sol inf 80 ml, č. 50 Gentamycín 3 mg v 1 ml, sol inf 80 ml, č. 51Gentamycín 130 mg, imp 10cmx10cmx0,5cm, č. 52 Amikacín 10 mg v 1 ml, sol inf 100 ml, č. 53 Amikacín 5 mg v 1 ml, sol inf 100 ml, č. 54 Vankomycín 50 mg v 1 ml, plv ifo 20 ml, č. 55 Vankomycín 50 mg v 1 ml, plv ifo 10 ml, č. 56 Kolistín 1 MIU plv ino/ plv iii, č. 57Fosfomycín 3 g gra por, č. 58 Linezolid 2 mg v 1 ml, sol inf 300 ml, č. 59 Linezolid 600 mg tbl flm, č. 60 Lipidový komplex Amfetericínu B 5 mg v 1 ml, dis inf 20 ml, č. 61 Rifampicín 150 mg cps dur,č. 62 Rifampicín 300 mg cps dur, č. 63 Norfloxacín 400 mg tbl flm, č. 64 Pefloxacín 400 mg tbl flm, č. 65 Albuminum humanum 20% sol inf 100ml/ 20 g. č. 66 Albuminum humanum 20% sol inf 50ml/ 10 g
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 665 071,34:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZoVO: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZoVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 ZoVO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní alebo v zmysle § 152 ZoVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov na zmeny v § 32 ods. 1 písm. b) a c) a v ods. 2 písm. c) ZoVO platné od 01.12. 2019. 2. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 3. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods.2 ZoVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 4. Verejný obstarávateľ má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy: Odpis z registra právnických osôb, Potvrdenie o nedoplatkoch na sociálnom poistení, Potvrdenie o nedoplatkoch voči daňovému a colnému úradu, preto pripúšťa preukázanie týchto podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 3 ZoVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie podľa: 1. § 33 ods. 1 písm. a)ZoVO - vyjadrenie banky o schopnostiach plniť finančné záväzky, 2. Doklady na preukázanie ekonomického a finančného postavenia je treba predložiť ako originály alebo ich úradne overené kópie, 3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, 4. Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 ZoVO Jednotným európskym dokumentom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 ZoVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Manuál k vypĺňaniu jednotného európskeho dokumentu je možné nájsť na: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti B- Podmienky účasti v bode 2.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Vyjadrenie od banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač a) nebol v nepovolenom debete, b) plní si voči banke všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, c) v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, d) jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie. 2. Uchádzač spolu s vyjadrením/niami banky/bánk predloží ČESTNÉ VYHLÁSENIE podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača a s pečiatkou uchádzača, že predložil vyjadrenia všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má vedený/é účet/účty a že v iných bankách nemá záväzky. 3.Predložené vyjadrenie/vyjadrenia banky/bánk nesmie/nesmú byť staršie ako 90 dní ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-08-05T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-05-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady, prípadné vysvetlenia, doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v systéme JOSEPHINE na webovej adrese: https://josephine.proebiz.com/. 2.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZoVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. Záujemca uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podanie v elektronickej forme, prostredníctvom systému JOSEPHINE, kontaktná osoba Ing. Katarína Husíková, +421 48 441 3240, khusikova@nspbb.sk 3.Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 4. Súčasťou predloženej ponuky musí byť preukázané zloženie zábezpeky ponuky. Výška zábezpeky predmetu zákazky je určená pre jednotlivé časti nasledovne. Pre časť č. 1 predmetu zákazky: 300 ? (slovom: tristo eur) Pre časť č. 2 predmetu zákazky: 2000 ? (slovom: dvetisíc eur) Pre časť č. 6 predmetu zákazky: 1400 ? (slovom: jedentisíc štyristo eur) Pre časť č. 15 predmetu zákazky: 900 ? (slovom: deväťsto eur) Pre časť č. 23 predmetu zákazky: 400 ? (slovom: štyristo eur) Pre časť č. 24 predmetu zákazky: 1800 ? (slovom: jedentisícosemsto eur) Pre časť č. 25 predmetu zákazky: 250 ? (slovom: dvestopäťdesiat eur) Pre časť č. 27 predmetu zákazky: 500 ? (slovom: päťsto eur) Pre časť č. 28 predmetu zákazky: 1200 ? (slovom: jedentisíc dvesto eur) Pre časť č. 34 predmetu zákazky: 600 ? (slovom: šesťsto eur) Pre časť č. 35 predmetu zákazky: 300 ? (slovom: tristo eur) Pre časť č. 37 predmetu zákazky: 200 ? (slovom: dvesto eur) Pre časť č. 38 predmetu zákazky: 3300 ? (slovom: tritisíc tristo eur) Pre časť č. 39 predmetu zákazky: 180 ? (slovom: stoosemdesiat eur) Pre časť č. 46 predmetu zákazky: 200 ? (slovom: dvesto eur) Pre časť č. 52 predmetu zákazky: 380 ? (slovom: tristoosemdesiat eur) Pre časť č. 54 predmetu zákazky: 500 ? (slovom: päťsto eur) Pre časť č. 55 predmetu zákazky: 300 ? (slovom: tristo eur) Pre časť č. 56 predmetu zákazky: 730 ? (slovom: sedemstotridsať eur) Pre časť č. 58 predmetu zákazky: 200 ? (slovom: dvesto eur) Pre časť č. 60 predmetu zákazky: 1200 ? (slovom: jedentisícdvesto eur) Ostatné informácie o zábezpeke sú uvedené v SP. Všetky nevyhnutné informácie verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. 5.Predmetné verejné obstarávanie, nie je zelené verejné obstarávanie a nie je obstarávanie inovácií. Verejný obstarávateľ rozdelil predmet zákazky na 66 častí, čím deklaruje použitie sociálneho hľadiska v zmysle ZoVo, ktorý predstavuje pre verejného obstarávateľa taký aspekt súvisiaci s predmetom zákazky, ktorý bude viesť k pozitívnemu sociálnemu vplyvu a to hlavne k podpore zamestnanosti. Rozdelenie predmetu zákazky umožňuje podporu konkurenčného prostredia, čím sa do verejnej súťaže môže zapojiť väčší počet uchádzačov. 6.V prípade ak uchádzač predbežne nahrádza doklady JED-om, verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť Globálny údaj pre všetky podmienky účasti.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-07-01T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA