dnes je 13.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VnPP/Maršová
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Maršová - Rašov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00648213
Maršová 2, 01351 Maršová-Rašov

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Maršová - Rašov
Telefón: +421 415571171 Fax: +421 415571000
Email: obec.marsova.rasov@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.marsova-rasov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/442439
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45214100-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rozšírenie kapacity materskej škôlky v rámci priestorových možností na pozemkoch stavebníka. Rozšírenie sa týka hlavne vytvorenia nových dvoch plnohodnotných tried pre 20 detí a jednu pre 15 detí vrátane vytvorenia novej kuchyne a jedálne pre navrhované rozšírenie a taktiež aj nové priestory pre personál, skladové hospodárstvo a vedenie materskej škôlky. Nová jedáleň bude slúžiť aj pre potreby existujúcej budovy MŠ a bude s touto existujúcou budovou prepojená novou uzatvorenou prepojovacou chodbou pavlačou s presklenými stenami. Bližší popis SP v spracovanej PD.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 791 807,78
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie uchádzač preukáže v zmysle § 32 ods. 1 zákona o VO. Z dôvodu obmedzeného rozsahu bunky tohto formulára je kompletné znenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedené v časti A.2 súťažných podkladov - Podmienky účasti uchádzačov, bod A.2.1 Osobné postavenie.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ neuplatňuje podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 2.3.1 Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) zákona: a to zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. a ak bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2.3.2 Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) zákona. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za plnenie. Verejný obstarávateľ požaduje, aby riadiaci pracovníci, ktorí sa budú osobne podieľať na plnení, spĺňali nižšie uvedené minimálne odborné požiadavky. Splnenie požiadaviek preukáže uchádzač predložením požadovaných dokumentov. Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu u nasledovných pozícií: UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti (preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť - z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZoVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté). Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 odseku 1 písm. g) ZVO, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť, spoločne. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 2.3.1.: Minimálna požadovaná úroveň: Splnenie uvedenej podmienky účasti uchádzač preukáže dokladmi o uskutočnení zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru stavebných prác ako je predmet zákazky v kumulatívnej hodnote viacerých samostatne realizovaných projektov/plnení/zmlúv vo finančnom objeme ako je predpokladaná hodnota zákazky vyjadrená v EUR bez DPH, pričom hodnota aspoň jednej samostatnej zákazky musí byť v minimálnom finančnom objeme 400.000,- EUR bez DPH. Uchádzač minimálnu požadovanú úroveň môže preukázať aj jednou referenciou v hodnote predpokladanej hodnoty zákazky vyjadrenej v EUR bez DPH. Stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sú práce realizované na výstavbe alebo rekonštrukcii pozemných stavieb. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú. a uchádzač ich v ponuke identifikoval. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní plnením, ktoré svojím trvaním presahuje rozhodné obdobie piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač uviedol plnenie ako aj jeho hodnotu, ktoré bolo zrealizované len v rozhodnom období, t.j. spadá do rozhodného obdobia 5-tich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade, ak práce zrealizoval uchádzač ako člen združenia skupiny zhotoviteľov, vyčísli a započíta do požadovanej minimálnej úrovne iba finančný objem uskutočnených prác, zabezpečený ním samotným v rozhodnom období piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania . Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. K bodu 2.3.2.: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač je povinný preukázať, že osoba zodpovedná za riadenie stavebných prác (tzv. kľúčový odborník) má potrebné vzdelanie a odbornú prax na vykonanie stavebných prác, ktoré sú predmetom tohto verejného obstarávania. Za kľúčového odborníka sa na účely tohto verejného obstarávania považuje: Stavbyvedúci Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby odborne kvalifikované osoby resp. riadiaci pracovníci, ktorí sa budú osobne podieľať na plnení stavebných prác, spĺňali odborné požiadavky pre výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním pre podkategóriu pozemné stavby. Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže predložením: I) Prehlásenia alebo životopisu, z ktorého bude zrejmý priebeh zamestnaní odborne spôsobilej osoby stavbyvedúceho a z ktorého bude zrejmý pracovnoprávny vzťah k uchádzačovi t.j či bude poskytovať služby stavbyvedúceho v pozícií zamestnanca na základe pracovnoprávneho vzťahu , alebo ako iná osoba. II) dokladu o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim predmetné skutočnosti, vydávaným v inom štáte.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ spracoval podmienky vykonania práce aj v návrhu zmluvných podmienok, ktorý je súčasťou SP.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-27T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Bežný postup pre podlimitné zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom IS EVO. Systém EVO je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html . Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo videonávodoch na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-isevo/videonavody-5f9.html . 2. SP sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa pri príslušnej zákazke a budú tiež sprístupnené záujemcom v systéme EVO. Link na SP:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/442439 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 4.Podmienkou komunikácie v systéme EVO je, aby záujemca/uchádzač bol evidovaný v IS ÚVO ako užívateľ za hospodársky subjekt. V prípade, že hospodársky subjekt nie je v informačnom systéme ÚVO (ďalej len IS ÚVO) evidovaný, vytvorí si účet v IS ÚVO. Upozornenie: IS Elektronická platforma verejného obstarávania (EPVO alebo aj ePlatforma) poskytuje verejným obstarávateľom, obstarávateľom, uchádzačom a záujemcom aplikačné programové vybavenie na výkon a realizáciu procesov verejného obstarávania a všetkých jeho fáz elektronicky. EPVO vzniklo na základe zákona č. 395/2021 Z.z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony, a to využitím funkcionalít existujúcich informačných systémov, ktoré boli v správe Úradu pre verejné obstarávanie (IS EVO) a Ministerstva vnútra SR (Elektronické trhovisko), pričom ich správcovstvo od 31.3.2022 prešlo na Úrad vlády SR. 5. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 6. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk . 7. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO alebo ČV podľa § 114 ods. 1 zákona. 8. Verejný obstarávateľ môže vylúčiť z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o VO, ak na základe dôveryhodných informácií, bez potreby vydania predchádzajúceho rozhodnutia akýmkoľvek orgánom verejnej moci, má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9. Otváranie ponúk: Bližšie informácie sú uvedené v časti V. bod 22. súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ na otváranie ponúk použije funkcionalitu on-line sprístupnenia otvárania ponúk. V tomto prípade bude v čase otvárania ponúk cez IS EVO automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. 10. Vykonanie Diela: do 10 mesiacov odo dňa písomného prevzatia staveniska zhotoviteľom. 11. Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 20 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v časti III. bod 15. súťažných podkladov. 12. V súlade s § 56 ods. 8 ZVO verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred písomným vyzvaním na uzavretie zmluvy uskutočniť s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi rokovania výhradne o znížení zmluvnej ceny. 13. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani nie je obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-06T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA