dnes je 13.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PM_most DD II časť_2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156752
Karloveská 2, 84204 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vvb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
V prípade spoločného verejného obstarávania zahŕňajúceho rôzne krajiny ? platné vnútroštátne právne predpisy v oblasti verejného obstarávania: Platné vnútroštátne právne predpisy SR, v zmysle zákona č. 343/2015 Zákon o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/441975
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: PM_most DD II časť_2022
Hlavný kód CPV
45221110-6
Druh zákazky
Stručný opis
Zákazka pozostáva z realizácie mosta cez Dunaj SO 202-00 a) Vypracovania Dokumentácie pre realizáciu stavby (DRS), ktorá musí byť v súlade s platným stavebným povolením na území Slovenskej republiky (SR) a Maďarska (HU) a so záverečným stanoviskom z procesu posudzovania vplyvov na životné prostredie vydaného na území SR a HU a zároveň musí zodpovedať požiadavkám platných záväzných právnych predpisov a technických predpisov a noriem platných na území SR a HU; b) Inžinierskej činnosti (IČ) vrátane zabezpečenie vydania právoplatného povolenia (schválenie realizačného projektu povoľujúcim orgánom) na realizáciu mosta v Maďarsku v súlade s platnou legislatívou Maďarska, zabezpečenia autorského dozoru (AD) a zabezpečenia ďalších súvisiacich koordinačných a iných činností; c) Realizácie stavebných prác po odsúhlasení DRS spoločnými obstarávateľmi (VV, s.p. a NIF Zrt.) d) Vypracovania Dokumentácie skutočného realizovania stavby (DSRS) e) poskytnutia súčinnosti počas kolaudáčného konania. Predmetná zakázka je realizovaná v zmysle Zmluvných podmienok pre technologické zariadenie a projektovanie-realizáciu pre elektrotechnické a strojno-technologické diela a pre stavebné a inžinierske diela projektované Zhotoviteľom ("Žltá kniha", Prvé vydanie 1999, vydané Medzinárodnou federáciou konzultačných inžinierov (FIDIC), slovenský preklad, SACE 2008).
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 6 502 496,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
71322300-4

45233161-5

45233162-2

45100000-8

71320000-7

45223000-6

45223210-1

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Staré koryto Dunaja, s priľahlou inundáciou medzi obcami Dobrohošť a Dunakiliti
Opis obstarávania
Bližšie definovaný vo Zväzku 3 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
6 502 496,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
435:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: projekt č. SKHU/1601/2.1./361- Výstavba mosta pre peších a cyklistov Dobrohošť a Dunakiliti
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú stanovené v súlade s § 32 alebo §152 zákona o verejnom obstarávaní (ZVO) a sú uvedené v časti 4.1 osobné postavenie, Zväzok 4 - podmienky účasti súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti sú stanovené : 1. podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní Podrobnosti uvedené v časti 4.2 finančné a ekonomické postavenie, Zväzok 4 - podmienky účasti súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: (1) Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Obstarávateľ 1 (Vodohospodárska výstavba š.p.) akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/ ). Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť 6.500.000 (šesť miliónov päťsto tisíc) eur.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti sú stanovené : 1. podľa § 34 ods. 1 písm b) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom stavebných prác uskutočnených (stavby, ktoré boli skolaudované) za predchádzajúcich 5 (päť) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. a podľa § 34 ods. 1 písm a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 (tri) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, 2. podľa § 34 ods. 1 písm g) zákona o verejnom obstarávaní - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom kľúčových odborníkov: Kľúčový odborník 1 - riaditeľ stavby; Kľúčový odborník 2 - stavbyvedúci pre inžinierske stavby - dopravné stavby (označenie 21) alebo mosty, tunely (označenie 22) (autorizovaný stavbyvedúci); Kľúčový odborník 3 - projektant; Kľúčový odborník 4 - odborník pre zabezpečenie kvality. 3. podľa § 34 ods. 1 písm. d) v spojitosti s § 35 zákona o verejnom obstarávaní - predložením certifikátu manažérstva kvality. 4.podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona v spojitosti s § 36 zákona o verejnom obstarávaní - predložením certifikátu systému environmentálneho manažérstva. Podrobnosti uvedené v časti 4.3 technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť, Zväzok 4 - podmienky účasti súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podrobnosti uvedené v časti 4.3 technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť, minimálna požadovaná úroveň štandardov , Zväzok 4 - podmienky účasti súťažných podkladov z dôvodu väčšieho rozsahu.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-08-01T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2023-07-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Začiatok dĺžky trvania zákazky v kalendárných dňoch (od zadania zákazky uvedenej v bode II.2.7) je totožný s dátumom nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, pričom obstarávatelia požadujú dodržanie nasledovných uzlových bodov: Vypracovanie a odovzdanie Dokumentácie pre realizáciu stavby (DRS) Termín: do 120 kal. dní od dátumu začatia prác Právoplatné rozhodnutie povoľujúceho orgánu v Maďarsku na DRS Termín: do 180 kal. dní od dátumu začatia prác Vydanie Preberacieho protokolu v súlade s podčlánkom 10.1: 420 kal. dní od dátumu začatia prác Dátum začatia prác je 15. deň odo dňa dátumu účinnosti Zmluvy. 2.Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi obstarávateľmi a záujemcami alebo uchádzačmi sa realizuje výhradne elektronicky prostredníctvom IS EVO. 3.Doručenie žiadosti o vysvetlenie odporúčame zaslať v predstihu aby bolo zabezpečená lehota na poskytnutie vysvetlenia a to najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 4.Obstarávatelia nebudú organizovať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky. Uchádzačom sa odporúča, aby si počas lehoty na predkladanie ponúk vykonali obhliadku miesta realizácie. Zo slovenskej strany je miesto realizácie voľne dostupné. Z maďarskej strany miesto realizácie nie je voľne, pretože na vodnom diele Dunakiliti prebiehajú stavebné práce a prístup na miesto je cez stavenisko, vid bližšie informácie v bode 14.1 Zväzok 1. 5.Vyžaduje sa na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 75 000 EUR, podrobnosti uvedené v súťažných podkladoch (SP). 6.Z verejného obstarávania bude vylúčený uchádzač, ak budú naplnené skutočnosti podľa § 40 ods. 6 alebo 7 ZVO. 7.Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania je v hodnote 6 502 496,00 EUR bez DPH. Obstarávatelia si vyhradzujú právo zmluvu definovanú v bode 7.1 Zväzku 1 nepodpísať, ak ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako hodnota uvedená v prvej vete, kým nezabezpečia dodatočné prostriedky a to najneskôr do termínu viazanosti ponúk. 8.Zákazka nie je rozdelená na časti, keďže predmet zákazky predstavuje jeden funkčný celok, kde je nevyhnutné aby práce prebiehali koordinovane, čo v prípade viacerých dodávateľov nie je zaručené. Zároveň v prípade porušení povinností zo zmluvy, môže mať dané porušenia vážny dopad na realizáciu implementovaného cezhraničného projektu, pričom je vhodné, aby zodpovednosť znášal poistený jeden subjekt, resp. skupina dodávateľov. 9.Úspešný uchádzač predloží obstarávateľovi 1 nasledovné doklady ako originály alebo úradne overené kópie najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia výzvy na poskyt. súčinnosti k uzavretiu zmluvy: a) doklad o zavedenom systéme manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa OHSAS 18001, v oblasti realizácie inžinierskych a vodohospodárskych stavieb a v oblasti výroby oceľových konštrukcií alebo ekvivalent, b) doklad o zavedenom systéme riadenia výroby na konštrukčné dielce podľa STN EN 1090-1+A1 a STN EN 1090-2 v triede vyhotovenia EXC3 alebo ich ekvivalent, c) doklad o zavedenom systéme manažérstva kvality vo zváraní pre oceľové zvárané konštrukcie podľa STN EN ISO 3834-2 alebo ekvivalent, d) podpísanú zmluvu o Dielo vrátané zmluvných dodatkov; e) pri kľúč. odborník 2 a kľúč. odborník 3 v rámci podmienok účasti (bod 2.2.3 a 2.3.3, časti 4.3, Zväzku 4) doklad o zapísanom hosťovaní osôb podľa predpisov platných v zmysle zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. doklad platný podľa Nariadenia Vlády č. 266/2013 (VII.11) Maďarska a to len v prípade, ak v rámci ponuky tento úspešný uchádzač predložil doklad vydaný v zmysle legislatívy inej krajiny 10.SP sú zverejnené v slovenskom a v maďarskom jazyku, pričom v prípade rozporu obsahu má prednosť slovenská jazyková verzia Súťažných podkladov. 11.Verejné obstaravanie je vzhľadom na podmienky účasti a podmienky plnenia zmluvy zelené verejné obstarávanie.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-01T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA