dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 09_2022/ZNH/EVO
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603520
Námestie sv. Františka 8, 84262 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Telefón: +421 270711172
Email: viera.kastilova@karlovaves.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/438285
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 09_2022/ZNH/EVO
Hlavný kód CPV
71320000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je projektová dokumentácia pre stavbu verejnej komunikácie pre chodcov -spojovacieho chodníka medzi komunikáciou ul. Kuklovská a Sološnícka (ďalej len projektová dokumentácia) a občasný odborný autorský dohľad projektanta nad uskutočňovaním stavebných prác podľa overenej projektovej dokumentácie (ďalej len autorský dohľad).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 0,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobitného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. K preukázaniu stanovenej podmienky účasti musí uchádzač v ponuke predložiť: § 32, ods. 1, písm. e): Základné údaje o uchádzačovi v ktorých uvedie obchodný názov a sídlo uchádzača, alebo miesto podnikania, meno a funkcia štatutárneho orgánu, IČO, DIČ, bankové spojenie, číslo účtu, kontaktné telefónne číslo a emailovú adresu. Tieto údaje sú potrebné, aby si verejný obstarávateľ mohol sám preveriť oprávnenie k podnikaniu v Registri hospodárskych subjektov. § 32, ods. 1, písm. f): Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (príloha č. 2) V prípade, že je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, nemusí predkladať doklady k preukázaniu osobného postavenia, uvedie informáciu o zápise vo svojej ponuke.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: preukázanie technickej spôsobilosti podľa § 34, ods. 1, bod a) zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí svoju odbornú spôsobilosť preukázať predložením zoznamu poskytnutých služieb úspešne zrealizovaných zákaziek rovnakého alebo podobného rozsahu a charakteru (projektovanie stavieb podobného rozsahu) za posledné 3 roky, resp. za tie, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činností v hodnote min. 3 000,- ? s DPH jednotlivo. Zoznam poskytnutých služieb (referencia) musí obsahovať názov a sídlo odberateľa, kontaktné údaje odberateľa (meno, tel. č., e-mail), predmet poskytnutej služby, cena a lehota dodania.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač, alebo jeho zamestnanec musí byť zapísaný do zoznamu architektov na stránke komory architektov, alebo v zozname autorizovaných architektov, alebo v zozname stavebných inžinierov na stránke komory stavebných inžinierov. Verejný obstarávateľ si sám overí zápis v zoznamoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-04-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
žiadne z uvedených
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-04-06T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA