dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ZU_HB_Zmluva
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397563
Univerzitná 8215/1, 01026 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát
Telefón: +421 415665265
Email: pirosik@eurodotacie.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
OPIS
Názov
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45320000-6

45310000-3

45331000-6

45331100-7

Miesto vykonania
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky sú práce zamerané na zníženie energetickej náročnosti administratívnej budovy hospodárskeho bloku, Žilinskej univerzity v Žiline.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 512
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP310040W221
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 189-455454
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2020-09-23T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 799 223,48
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-04-01T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
45000000-7
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú práce zamerané na zníženie energetickej náročnosti administratívnej budovy hospodárskeho bloku, Žilinskej univerzity v Žiline.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 512
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 1 799 223,48
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zhotoviteľ dňa 15.03.2022 predložil Žiadosť o zmenu zmluvných podmienok z dôvodu potreby vykonania naviac prác, ktoré nebolo možné vopred predvídať. Úprava zmluvy uvedeným dodatkom č.7 k ZoD č. OR-005/2020: Článok 3 Predmet zmluvy 5. Objednávateľ je oprávnený zvýšiť alebo znížiť rozsah diela (meniť rozsah jednotlivých položiek výkazu výmer) alebo požadovať akúkoľvek zmenu diela (dodatočné doplnenie, resp. vylúčenie niektorých položiek výkazu výmer) priamo súvisiacu s dielom, ak hodnota všetkých zmien je nižšia ako 15% hodnoty tejto zmluvy, v nadväznosti naustanovenie §18 ods. 3 písm. a) ZVO. Článok 20 Záverečné ustanovenia 4. Meniť alebo dopĺňať text tejto zmluvy je možné len v súlade s § 18 ZVO a to formou písomných, očíslovaných dodatkov, ktoré budú platné po ich podpísaní štatutárnymi orgánmi obidvoch zmluvných strán a budú neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. Dodatky nadobudnú účinnosť dňom nasledujúcim po dni ich zverejnení v Centrálnom registri zmlúv. Práva a povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy prechádzajú na právnych nástupcov zmluvných strán. Ostatné ustanovenia Zmluvy o dielo v znení Dodatkov č.1, 2, 3, 4, 5, 6 ostávajú nezmenené.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 1 799 223,48
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 979 193,96
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA