dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SUSR_rozvoj registrov
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00166197
Lamačská cesta 3/C, 84005 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Štatistický úrad Slovenskej republiky
Telefón: +421 908564888
Email: statistics@process-management.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.statistics.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: SUSR_rozvoj registrov
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie analytických, programátorských a ostatných služieb súvisiacich s rozvojom aplikácií diela "Riešenie konsolidácie registrov OVM, organizácií, fariem a zahraničného obchodu" podľa požiadaviek verejného obstarávateľa (ďalej len služby rozvoja diela), služieb zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa k poskytnutým službám rozvoja diela, konzultácií k poskytnutým službám rozvoja diela, služieb úpravy aplikácií pre nové verzie operačných a databázových systémov a aplikačného softvéru k poskytnutým službám rozvoja diela, a služieb údržby a podpory prevádzky k poskytnutým službám rozvoja diela. Súčasťou zrealizovaných/požadovaných služieb rozvoja diela je aj aktualizácia príslušnej dokumentácie používateľská, prevádzková a administrátorská. Ide najmä o nasledovné požiadavky: -Zmeny diela vyplývajúce z legislatívnych zmien a zmien metodiky; -Zmeny diela vyplývajúce z integrácie v rámci slovenského e-Governmentu; -Zmeny diela vyplývajúce zo zmien v infraštruktúre a technológiách verejného obstarávateľa; -Ostatné užívateľské zmeny diela vyplývajúce z prevádzky, požiadaviek užívateľov za účelom optimalizácie spracovania, resp. výkonu; -Poskytovanie služieb v oblasti dátovej kvality; -Poskytovanie konzultácií a školení. Bližšie informácie k predmetu zákazky sú uvedené v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72212100-0

72250000-2

72267000-4

72268000-1

72310000-1

72200000-7

72212000-4

48810000-9

72240000-9

72240000-9

72261000-2

72261000-2

72263000-6

72254100-1

72265000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
sídlo verejného obstarávateľa: Štatistický úrad Slovenskej republiky, Lamačská cesta 3/C, 840 05 Bratislava 45
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie analytických, programátorských a ostatných služieb súvisiacich s rozvojom aplikácií diela "Riešenie konsolidácie registrov OVM, organizácií, fariem a zahraničného obchodu" podľa požiadaviek verejného obstarávateľa (ďalej len služby rozvoja diela), služieb zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa k poskytnutým službám rozvoja diela, konzultácií k poskytnutým službám rozvoja diela, služieb úpravy aplikácií pre nové verzie operačných a databázových systémov a aplikačného softvéru k poskytnutým službám rozvoja diela, a služieb údržby a podpory prevádzky k poskytnutým službám rozvoja diela. Súčasťou zrealizovaných/požadovaných služieb rozvoja diela je aj aktualizácia príslušnej dokumentácie používateľská, prevádzková a administrátorská. Ide najmä o nasledovné požiadavky: -Zmeny diela vyplývajúce z legislatívnych zmien a zmien metodiky; -Zmeny diela vyplývajúce z integrácie v rámci slovenského e-Governmentu; -Zmeny diela vyplývajúce zo zmien v infraštruktúre a technológiách verejného obstarávateľa; -Ostatné užívateľské zmeny diela vyplývajúce z prevádzky, požiadaviek užívateľov za účelom optimalizácie spracovania, resp. výkonu; -Poskytovanie služieb v oblasti dátovej kvality; -Poskytovanie konzultácií a školení. Bližšie informácie k predmetu zákazky sú uvedené v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Termín nasadenia riešenia RFC služieb v mesiacoch :20:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 80
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 151-432519
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Podľa § 57 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) verejný obstarávateľ a obstarávateľ môžu zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračovali, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Na základe vyššie uvedeného týmto verejný obstarávateľ podľa § 57 ods. 2 zákona s ohľadom na interné prehodnotenie potreby obstarávania predmetu zákazky (zmena súťažných podmienok), ruší verejné obstarávanie na predmet zákazky Poskytovanie služieb rozvoja aplikácií registrov OVM, organizácií, fariem a zahraničného obchodu z dôvodu, že sa zmenili okolnosti, za ktorých sa verejné obstarávanie zákazky vyhlásilo. Podľa § 57 ods. 3 a ods. 4 zákona verejný obstarávateľ oznamuje, že zadávanie zákazky bude predmetom opätovného uverejnenia. Verejné obstarávanie zákazky bude vyhlásené postupom verejnej súťaže podľa § 66 zákona zverejnením oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-30T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA