dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 77627-S7191/2022-SeON
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35914939
Rožňavská 1, 83272 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Email: macekova.gabriela@slovakrail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.slovakrail.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444923
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 77627-S7191/2022-SeON
Hlavný kód CPV
50220000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú opravy dvojkolesí hnacích koľajových vozidiel (ďalej aj ako "HKV") rôznych radov a dvojkolesí osobných vozňov ďalej aj ako "OV") radu DDm ÖBB pre potreby obstarávateľa realizované v zmysle platných predpisov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 234 400,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 12
OPIS
Názov
Opravy dvojkolesí pre PV radu 011, 012, 912 a 913
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
50221300-3

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košice, Humenné, Poprad, Zvolen, Brezno, Fiľakovo, Žilina, Prievidza, Nové Zámky, Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom prvej časti zákazky sú opravy dvojkolesí pre PV radu 011, 012, 912 a 913 pre potreby obstarávateľa v rozsahu uvedenom v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predpokladaný počet opráv počas trvania zmluvného vzťahu je 40.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
412 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Opravy dvojkolesí pre EJ radu 162 a 362
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
50221300-3

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košice, Humenné, Poprad, Zvolen, Brezno, Fiľakovo, Žilina, Prievidza, Nové Zámky, Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom druhej časti zákazky sú opravy dvojkolesí pre EJ radu 162 a 362 pre potreby obstarávateľa v rozsahu uvedenom v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predpokladaný počet opráv počas trvania zmluvného vzťahu je 64.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
1 286 400,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Opravy dvojkolesí pre HKV radu 163, 263 a 363
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
50221300-3

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košice, Humenné, Poprad, Zvolen, Brezno, Fiľakovo, Žilina, Prievidza, Nové Zámky, Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom tretej časti zákazky sú opravy dvojkolesí pre HKV radu 163, 263 a 363 pre potreby obstarávateľa v rozsahu uvedenom v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predpokladaný počet opráv počas trvania zmluvného vzťahu je 16.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
321 600,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Opravy dvojkolesí pre HKV radu 210
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
50221300-3

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košice, Humenné, Poprad, Zvolen, Brezno, Fiľakovo, Žilina, Prievidza, Nové Zámky, Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom štvrtej časti zákazky sú opravy dvojkolesí pre HKV radu 210 pre potreby obstarávateľa v rozsahu uvedenom v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predpokladaný počet opráv počas trvania zmluvného vzťahu je 8.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
248 800,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Opravy dvojkolesí pre HKV radu 240
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
50221300-3

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košice, Humenné, Poprad, Zvolen, Brezno, Fiľakovo, Žilina, Prievidza, Nové Zámky, Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom piatej časti zákazky sú opravy dvojkolesí pre HKV radu 240 pre potreby obstarávateľa v rozsahu uvedenom v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predpokladaný počet opráv počas trvania zmluvného vzťahu je 4.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
108 800,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Opravy dvojkolesí pre HKV radu 361.0
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
50221300-3

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košice, Humenné, Poprad, Zvolen, Brezno, Fiľakovo, Žilina, Prievidza, Nové Zámky, Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom šiestej časti zákazky sú opravy dvojkolesí pre HKV radu 361.0 pre potreby obstarávateľa v rozsahu uvedenom v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predpokladaný počet opráv počas trvania zmluvného vzťahu je 8.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
184 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Opravy dvojkolesí pre HKV radu 361.1
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
50221300-3

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košice, Humenné, Poprad, Zvolen, Brezno, Fiľakovo, Žilina, Prievidza, Nové Zámky, Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom siedmej časti zákazky sú opravy dvojkolesí pre HKV radu 361.1 pre potreby obstarávateľa v rozsahu uvedenom v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predpokladaný počet opráv počas trvania zmluvného vzťahu je 64.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
2 464 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Opravy dvojkolesí pre HKV radu 840 hnacie
Časť č.: 8
Dodatočné kódy CPV
50221300-3

50221100-1

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košice, Humenné, Poprad, Zvolen, Brezno, Fiľakovo, Žilina, Prievidza, Nové Zámky, Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom ôsmej časti zákazky sú opravy dvojkolesí pre HKV radu 840 hnacie pre potreby obstarávateľa v rozsahu uvedenom v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predpokladaný počet opráv počas trvania zmluvného vzťahu je 8.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
273 600,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Opravy dvojkolesí pre HKV radu 840 hnané - bežné
Časť č.: 9
Dodatočné kódy CPV
50221300-3

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košice, Humenné, Poprad, Zvolen, Brezno, Fiľakovo, Žilina, Prievidza, Nové Zámky, Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom deviatej časti zákazky sú opravy dvojkolesí pre HKV radu 840 hnané bežné pre potreby obstarávateľa v rozsahu uvedenom v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predpokladaný počet opráv počas trvania zmluvného vzťahu je 24.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
295 200,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Opravy dvojkolesí pre HKV radu 861 hnacie
Časť č.: 10
Dodatočné kódy CPV
50221300-3

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košice, Humenné, Poprad, Zvolen, Brezno, Fiľakovo, Žilina, Prievidza, Nové Zámky, Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom desiatej časti zákazky sú opravy dvojkolesí pre HKV radu 861 hnacie pre potreby obstarávateľa v rozsahu uvedenom v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predpokladaný počet opráv počas trvania zmluvného vzťahu je 16.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
683 200,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Opravy dvojkolesí pre HKV radu 861 hnané - bežné
Časť č.: 11
Dodatočné kódy CPV
50221300-3

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košice, Humenné, Poprad, Zvolen, Brezno, Fiľakovo, Žilina, Prievidza, Nové Zámky, Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom jedenástej časti zákazky sú opravy dvojkolesí pre PV radu 011, 012, 912 a 913 pre potreby obstarávateľa v rozsahu uvedenom v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predpokladaný počet opráv počas trvania zmluvného vzťahu je 16.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
683 200,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Opravy dvojkolesí pre OV radu DDm ÖBB
Časť č.: 12
Dodatočné kódy CPV
50222000-7

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košice, Humenné, Poprad, Zvolen, Brezno, Fiľakovo, Žilina, Prievidza, Nové Zámky, Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom dvanástej časti zákazky sú opravy dvojkolesí pre OV radu DDm ÖBB pre potreby obstarávateľa v rozsahu uvedenom v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Predpokladaný počet opráv počas trvania zmluvného vzťahu je 24.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
273 600,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledujúce podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ZVO). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 ZVO. III.1.1.1) Na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) sa požaduje predložiť okrem iného (výpis z obchodného/ živnostenského registra) i platné oprávnenie na vykonávanie určených činností vydané Dopravným úradom Slovenskej republiky podľa § 17 a § 18 zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 513/2009 Z. z. o dráhach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov: i ) Zváranie koľajových vozidiel a jeho súčastí v rozsahu certifikačnej úrovne CL1, CL 2 a CL 3 podľa EN 15 085-2; ii) nedeštruktívne skúšanie koľajových vozidiel metódami UT ultrazvukovými, PT kapilárnymi, MT magnetickými, VT vizuálnymi; alebo ekvivalentné platné oprávnenia na vykonávanie určených činností vydané autorizovanými osobami/autorizovanou osobou v krajine sídla uchádzača ak je krajina členskou krajinou Európskej únie. Uchádzač, ktorého sídlom nie je členská krajina Európskej únie, musí predložiť platné oprávnenia na vykonávanie určených činností vydané podľa platných predpisov s Slovenskej republike. III.1.1.2) V prípade, že záujemcom predkladané doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti nie sú vydávané v elektronickej podobe s právnym účinkom, alebo sa na doklad nevzťahuje účinnosť podľa osobitného zákona (napr. zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ odporúča, aby záujemca predložil v ponuke doklady po zaručenej elektronickej konverzii dokumentu z listinnej do elektronickej podoby. V prípade predloženia písomností vyhotovených záujemcom, obstarávateľ odporúča, aby takéto písomnosti boli podpísané kvalifikovaným elektronickým podpisom oprávnenou osobou konať za záujemcu alebo aby ich záujemca predložil po zaručenej elektronickej konverzii dokumentu z listinnej do elektronickej podoby. III.1.1.3) Hospodársky subjekt so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO je povinný predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu. III.1.1.4) Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. III.1.1.5) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. III.1.1.6) Záujemca môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom (JED). Bližšie informácie sú uvedené v časti A.2 SP. III.1.1.7) V zmysle § 32 ods.3 ZVO obstarávateľ nie je orgán verejnej moci a nedisponuje prístupom do informačných systémov verejnej správy. Upozornenie: Obstarávateľ nie je oprávnený vyžiadať si z informačných systémov verejnej správy výpis z registra trestov, a požaduje jeho predloženie záujemcom/ uchádzačom.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: III.1.3.1) podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (čo je deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v dodatku k Úradnému vestníku Európskej únie) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Zoznam poskytnutých služieb vypracuje záujemca. Odporúčaný vzor tvorí Prílohu č.5 k SP. Obstarávateľ požaduje, aby záujemca v zozname identifikoval referencie, ktorými preukazuje poskytnuté služby. III.1.3.2) v súlade s § 34 ods. 1 písm. f) ZVO kontrolou technickej spôsobilosti záujemcu vykonanou obstarávateľom; III.1.3.3) v súlade s § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľmi; III.1.3.4) Doklady, ktorými záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti, sú predkladané v súlade s pokynmi uvedenými v časti A.1 SP, ak sa na doklad nevzťahuje účinnosť podľa osobitného zákona (napr. evidencia referencií podľa § 12 ZVO). III.1.3.5) Záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods.6 písm. a) až g) a ods.7 ZVO; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi poskytnuté. Obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. III.1.3.6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. III.1.3.7) Záujemca môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom (JED). Bližšie informácie sú uvedené v časti A.2 SP. III.1.3.8) Ak záujemca preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, je povinný predložiť samostatný JED aj pre túto osobu, ak predbežne nahrádza doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia tejto osoby. III.1.3.9) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcu so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v slovenskom jazyku. III.1.3.10) V prípade, že bola poskytnutá služba len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí záujemca preukázať, v akom finančnom objeme za určené obdobie realizoval služby záujemca alebo záujemcom uvedená iná osoba podľa § 34 ods.3 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre splnenie podmienky uvedenej v bode III.1.3 tohto oznámenia obstarávateľ požaduje predložiť: Ad III.1.3.1) zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, t.j. zoznam vykonaných opráv dvojkolesí resp. dvojkolesí s prevodovkou resp. opráv železničných koľajových vozidiel podobného rozsahu ako je predmet zákazky v sumárnej cene pre jednotlivé časti zákazky minimálne: 1. Opravy dvojkolesí pre PV radu 011, 012, 912 a 913: 100 000 EUR (jednostotisíc EUR), 2. Opravy dvojkolesí pre EJ radu 162 a 362: 200 000 EUR (dvestotisíc EUR), 3. Opravy dvojkolesí pre HKV radu 163, 263 a 363: 100 000 EUR (jednostotisíc EUR), 4. Opravy dvojkolesí pre HKV radu 210: 50 000 EUR (päťdesiattisíc EUR), 5. Opravy dvojkolesí pre HKV radu 240: 50 000 EUR (päťdesiattisíc EUR), 6. Opravy dvojkolesí pre HKV radu 361.0: 200 000 EUR (dvestotisíc EUR), 7. Opravy dvojkolesí pre HKV radu 361.1: 200 000 EUR (dvestotisíc EUR), 8. Opravy dvojkolesí pre HKV radu 840 hnacie: 130 000 EUR (jednostotridsaťtisíc EUR), 9. Opravy dvojkolesí pre HKV radu 840 hnané - bežné: 100 000 EUR (jednostotisíc EUR), 10. Opravy dvojkolesí pre HKV radu 861 hnacie: 100 000 EUR (jednostotisíc EUR), 11. Opravy dvojkolesí pre HKV radu 861 hnané - bežné: 150 000 EUR (jednostopäťdesiattisíc EUR), 12. Opravy dvojkolesí pre OV radu DDm ÖBB: 30 000 EUR (tridsaťtisíc EUR). V prípade, ak uchádzač predloží ponuku na viac častí predmetu zákazky, predloží zoznam poskytnutých služieb minimálne v hodnote rovnajúcej sa najvyššiemu z požadovaných objemov poskytnutých služieb opravy dvojkolesí HKV resp. opravy dvojkolesí OV požadovaných pre časti zákazky, na ktoré predkladá ponuku. V prípade ak záujemca predkladá/ uvádza zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. poskytovanie služby (zmluvy) začalo pred tromi rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako "rozhodné obdobie"), záujemca v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutia služby, ktorá bola realizovaná v požadovanom/rozhodnom období. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné na prepočítanie tejto meny na EUR použiť kurz Európskej centrálnej banky, resp. Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia realizovala. V prípade roku 2022 je potrebné na prepočítanie inej meny na EUR použiť kurz ECB, resp. Národnej banky Slovenska, aktuálny v deň vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade preukazovania splnenie podmienky účasti, dodávkami tovarov v inej mene ako EUR, záujemca uvedie hodnotu dodaných tovarov v pôvodnej mene a prepočet do meny EUR. Ad III.1.3.2) Rozsah a spôsob vykonania kontroly je uvedený v súťažných podkladoch časť A4. Postup pri kontrole v súlade s § 34 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že záujemca je držiteľom platného Potvrdenia o odborno-technickej spôsobilosti organizácie vydaného obstarávateľom na opravy a renovácie náhradných dielov ŽKV alebo na konštrukciu a výrobu ŽKV na prepravu cestujúcich, na opravy, rekonštrukcie, prevádzkové úpravy, modernizácie ŽKV alebo na opravy dvojkolesia a jeho častí; pre časť zákazky 8 aj na opravy prevodových skríň vrátane ložísk, nemusí byť vykonaná kontrola technickej spôsobilosti. Ad III.1.3.3) Navrhovaný subdodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú existovať u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; a musí preukázať, že vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť je oprávnený poskytovať služby.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa nevyžaduje
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Podľa súťažných podkladov.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Obstarávateľ vyžaduje vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa Obchodného zákonníka alebo Občianskeho zákonníka, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov, pred uzatvorením zmluvy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude obstarávateľom prijatá. Nevyžaduje sa, aby vytvorená právna forma mala samostatnú právnu subjektivitu. Vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu garancie dodržania stanovených zmluvných podmienok a riadneho plnenia zmluvy, ktorá sa má uzatvoriť. V prípade združenia je potrebné, aby účastníci združenia uzatvorili zmluvu, ktorá bude obsahovať povinnosti pre všetkých účastníkov združenia. Zmluva musí obsahovať aj splnomocnenie pre niektorého účastníka združenia na zastupovanie združenia pri rokovaniach a vykonávaní potrebných právnych úkonov a tiež vyhlásenie o tom, že členovia združenia ručia spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Obstarávateľ vyžaduje, aby bol zhotoviteľ bol po celý čas trvania platnosti rámcovej dohody držiteľom platného certifikátu ECM F4 podľa Smernice Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/798 z 11. mája 2016 o bezpečnosti železníc a Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) 2019/779 zo 16 mája 2019, ktorým sa stanovujú podrobné ustanovenia o systéme certifikácie subjektov zodpovedných za údržbu vozidiel podľa smernice Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/798 a ktorým sa zrušuje nariadenie Komisie (EÚ) č. 445/2011.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-11-11T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2023-02-28T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1) Verejná súťaž je realizovaná podľa § 91 ZVO v spojení s § 66 ods.6 ZVO. VI.3.2) Obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu pre verejné obstarávanie s názvom IS EVO ver. 18.0. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html v sekcii PRÍRUČKY a v sekcii VIDEONÁVODY. VI.3.3) Uchádzač predkladá ponuku výhradne v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO po prihlásení. VI.3.4) Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom v ods. III.1.1) a III.1.3) tohto oznámenia predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom pre verejné obstarávanie (JED). Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. Predloha JED-u je dostupná v mieste zverejnenia súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.2 SP. VI.3.5) Ak záujemca použije JED, obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu VO kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote určenej obstarávateľom, obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. VI.3.6) Doručovanie podaní-v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania=dátum doručenia. VI.3.7) Obstarávateľ určil na komunikáciu so záujemcami/uchádzačmi v tejto zákazke slovenský a český jazyk, v ktorom musia byť predložené ponuky, žiadosti o vysvetlenie alebo prípadne uplatnené revízne postupy. VI.3.8) Obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. SP a prípadné vysvetlenie alebo úprava SP alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo k prípadne iným doplňujúcim podkladom budú obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v zodpovedajúcej zákazke na linku https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444923. Časti SP ako aj časti príp. inej poskytnutej sprievodnej dokumentácie, ktoré je potrebné záujemcom vyplniť k predloženiu ponuky, obstarávateľ zverejňuje v súboroch v editovateľných formátoch na linku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444923. Na uvedenom linku obstarávateľ zverejňuje časti SP ako aj časti príp. inej poskytnutej sprievodnej dokumentácie v súboroch v editovateľných formátoch na linku, ktoré je potrebné záujemcom vyplniť k predloženiu ponuky. VI.3.9) Obstarávateľ vylúči kedykoľvek počas verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak budú naplnené skutočnosti podľa § 40 ods. 6 písm. a) až m) ZVO. VI.3.10) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené VO, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Sú uvedené v § 163 a nasl. zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-30T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA