dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 30875/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313271
Československej armády 26, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Banská Bystrica
Telefón: +421 4843300340
Email: dusan.tury@banskabystrica.sk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.banskabystrica.sk/
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 30875/2021
Hlavný kód CPV
45233223-8
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ulica Tajovského a Janka Kráľa
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je: realizácia rekonštrukcie povrchu a odvodnenia miestnej cesty vrátane chodníkov. Cieľom stavebnej akcie je odstrániť nevyhovujúci stav, príčiny, ktoré vyvolávajú poruchy na ceste, zlepšiť stavebno-technický stav cesty, zabezpečiť plynulosť a bezpečnosť premávky na ceste i pohybu chodcov. Akcia je rozdelená do troch samostatných stavebných objektov: SO 01 Ulica J. G. Tajovského SO 02 Ulica Janka Kráľa SO 03 Autobusová zástavka Tajovského, smer nemocnica Podrobný opis predmetu zákazky je špecifikovaný v podkladovej dokumentácii (Príloha SP č.3 -Projektová dokumentácia a Príloha SP č.4 -Výkaz výmer, zadanie
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: ZoD č. 2085/2021 ORA-IP
Časť č.:
Názov: Rekonštrukcia povrchu a odvodnenia miestnej komunikácie Tajovského a Janka Kráľa
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-11-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 298 837,70
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-03T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45233223-8
Dodatočné kódy CPV
45233000-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ulica Tajovského a Janka Kráľa
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia rekonštrukcie povrchu a odvodnenia miestnej cesty vrátane chodníkov. Cieľom stavebnej akcie je odstrániť nevyhovujúci stav, príčiny, ktoré vyvolávajú poruchy na ceste, zlepšiť stavebno-technický stav cesty, zabezpečiť plynulosť a bezpečnosť premávky na ceste i pohybu chodcov. Akcia je rozdelená do troch samostatných stavebných objektov: SO 01 Ulica J. G. Tajovského SO 02 Ulica Janka Kráľa SO 03 Autobusová zástavka Tajovského, smer nemocnica
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 2022-02-07T00:00:00Dátum ukončenia: 2022-09-30T00:00:00
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 371 383,13
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Na základe vzájomnej dohody zmluvných strán, položkovitý súpis prác a materiálov (v podobe odpočtov), ktoré Zhotoviteľ na Diele nevykoná a/alebo nedodá, a zároveň položkovitý súpis naviac prác, ktoré neboli uvedené v pôvodnom rozpočte Diela a ktoré zmluvné strany pri uzatváraní Zmluvy o dielo nemohli objektívne predvídať, avšak ich vykonanie je nevyhnutné na riadne dokončenie Diela a zabezpečenie možnosti jeho riadneho užívania a prevádzkyschopnosti.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 298 837,70
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 371 383,13
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA