dnes je 1.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PL 0721
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00002801
Bajkalská 27, 82799 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská inovačná a energetická agentúra
Telefón: +421 258248406 Fax: +421 253421019
Email: vladimir.pokojny@siea.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sea.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: PL 0721
Hlavný kód CPV
55120000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb súvisiacich s technicko-organizačným zabezpečením podujatí dvojdňových konferencií pre potreby verejného obstarávateľa v rámci realizácie NP Žiť energiou, financovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia, a to na obdobie od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody do 31. 10. 2023 na základe uzatvorenej Rámcovej dohody. Predmetom zákazky je kompletné zabezpečenie realizácie dvojdňových konferencií v rôznych krajoch Slovenska, a to v predpokladanom počte 9 konferencií počas trvania Rámcovej dohody. Presná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch v časti C. Opis predmetu zákazky, ako aj v Prílohe č. 2 súťažných podkladov: Špecifikácia predmetu plnení a ceny jednotlivých položiek.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Zvyšovanie informovanosti v oblasti nízkouhlíkového hospodárstva dvojdňové konferencie
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Predmetom zákazky je kompletné zabezpečenie realizácie dvojdňových konferencií v rôznych krajoch Slovenska, a to v predpokladanom počte 9 konferencií počas trvania Rámcovej dohody.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb súvisiacich s technicko-organizačným zabezpečením podujatí dvojdňových konferencií pre potreby verejného obstarávateľa v rámci realizácie národného projektu Žiť energiou, financovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia, a to na obdobie od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody do 31. 10. 2023 na základe uzatvorenej Rámcovej dohody. Konkrétne pôjde o služby: zabezpečenia nájmu konferenčnej miestnosti; technicko-organizačné zabezpečenie konferencie ako napr. ozvučenie, zabezpečenie a inštalácia notebookov, LCD obrazoviek, LED steny, systému na interakciu účastníkov konferencie, registračného systému účastníkov, pripojenia na WiFi, možnosti farebného kopírovania a pod.; tlmočenie; personálne zabezpečenie ako napr. moderátora, hostesiek, supervízora , technikov; zabezpečenie vyhotovenia zvukového záznamu a video záznamu; fotodokumentácie; grafických prác a iných prác ako napr. návrh leit motívu a grafiky podujatia, menoviek, označení miestnosti, návrh grafiky a zabezpečenie umiestnenia bannerov a prezentačnej steny, dodanie prezentačných predmetov s potlačou a pod.; kvetinová výzdoba; zabezpečenie drobného občerstvenia, obedov a večerí pre účastníkov; zabezpečenie ubytovania; preprava materiálov zo skladových priestorov verejného obstarávateľa, PR podpora, zabezpečenie protipandemických opatrení a prezentácia vodíkovej technológie. Predpokladaný počet účastníkov každej dvojdňovej konferencie (vrátane prednášateľov a zástupcov verejného obstarávateľa) bude do 200 osôb podľa charakteru a zamerania podujatia. Počet sa však bude upresňovať pred každým podujatím, na základe čiastkovej objednávky. Predmetom zákazky je kompletné zabezpečenie realizácie dvojdňových konferencií v rôznych krajoch Slovenska, a to v predpokladanom počte 9 konferencií počas trvania Rámcovej dohody. Presná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch v časti C. Opis predmetu zákazky, ako aj v Prílohe č. 2 súťažných podkladov: Špecifikácia predmetu plnení a ceny jednotlivých položiek.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
310041J746:
Doplňujúce informácie
Národný projekt Žiť energiou. ITMS kód projektu: 310041J746

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-04-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 8
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 8
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 8
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 679 050,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 464 310,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-04-29T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA