dnes je 7.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MAGS OVO 49713/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Hlavné mesto SR Bratislava
Telefón: +421 259356511
Email: zuzana.stanclova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/438208
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MAGS OVO 49713/2022
Hlavný kód CPV
55300000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb cateringu na pracovné podujatia, v pravidelnom režime v podmienkach Hlavného mesta SR Bratislava (ďalej len HM) Zabezpečenie cateringu na pracovné podujatia organizované HM predstavuje podujatia, ktoré sú zahrnuté v harmonograme prílohy č. 1 rámcovej dohody s názvom Plán zasadnutí Mestskej rady a Mestského zastupiteľstva HM. Plnením predmetu zákazky je predmetné verejné obstarávanie zeleným verejným obstarávaním. Verejný obstarávateľ pri plnení predmetu zákazky vyžaduje od úspešného uchádzača (poskytovateľa) minimalizovanie negatívneho vplyvu na životné prostredie v súlade s požiadavkami uvedenými v čl. VI ods. 2 písm. i) až l) rámcovej dohody. Požiadavkami sú: - zabaliť dodávané jedlo alebo nápoje do ekologického obalu či už rozložiteľného alebo kompostovateľného obalu, vhodný na priamy kontakt s potravinami, - aby sa minimalizoval odpad, budú sa nápoje (napr. džúsy) podávať prednostne z čerstvého ovocia a pitná voda v karafách bude z vodovodu. Odpad sa bude triediť na recykláciu prinajmenšom na papier/plasty/sklo, - všetky kávové a čajové produkty musia byť vyrobené v súlade s parametrami Uznesenia Európskeho parlamentu o spravodlivom obchode a rozvoji (2005/2245(INI)) pre účely naplnenia základných princípov spravodlivého obchodovania. Za vyhovujúce sú považované výrobky nesúce značku FAIRTRADE podľa certifikácie FLO alebo výrobky dovážané a distribuované prostredníctvom fair trade organizácií (členovia WFTO), ktoré sú uvedené na webových stránkach WFTO. Dodávatelia môžu preukázať zhodu s požiadavkami aj iným vhodným spôsobom, - podávanie vína vyrobené na Slovensku prednostne od lokálnych predajcoch. Cateringovými službami sa rozumejú najmä: a) príprava, dodávka a servírovanie jedál a nápojov, určených na priamu konzumáciu, b) zabezpečenie obsluhujúceho personálu, vždy primerane k prezenčnej účasti osôb s minimálnou požadovanou obsluhou v pomere 1 čašník na 25 osôb prítomných na podujatí, c) realizácia komplexnej logistiky v mieste plnenia služieb, a to poskytnutie primeraného cateringového vybavenia; napr. taniere, príbory, poháre, chaffing-dish, servírovací riad, zariadenie stoly, stand - by stoly, obrusy, d) odvoz a likvidácia odpadu, e) poskytnutie ďalších služieb spojených so zabezpečením cateringových služieb podľa požiadaviek Objednávateľa. Poskytovanie služieb sa bude uskutočňovať na základe samostatných objednávok. Objednávka bude obsahovať presné vymedzenie požadovaných služieb, a to uvedením jej druhu, množstva, určením konkrétneho miesta poskytnutia služieb, požadovaného termínu a času, do ktorého sa majú služby poskytnúť, prípadne ďalších konkrétnych a špecifických údajov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 70 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia: a) podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO- uchádzač musí byť oprávnený poskytnúť predmet zákazky. b) podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO- uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti uchádzač preukazuje čestným vyhlásením, ktoré je súčasťou prílohy č. 1 výzvy na predloženie ponuky. Od uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk predbežne umiestni na prvom mieste v poradí, si verejný obstarávateľ vyžiada doklady podľa odseku III.1.3) bodu 1. tejto výzvy.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO, t. j. uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov odo dňa zverejnenia tejto výzvy s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. 2. Minimálna požadovaná úroveň - uchádzač predloží zoznam služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (cateringové služby) poskytnutých za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorých súčet zmluvných cien je v minimálnom objeme 70 000 eur bez DPH. 3. Zmluvná cena zákaziek bude vyjadrená v EUR (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom Európskej centrálnej banky/ECB platným ku dňu podpisu predmetnej zmluvy o poskytnutí služby, t. j. s uvedením tohto dátumu).
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-04-14T14:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty a zelené verejné obstarávanie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-04-04T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA