dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 07_2022_Ko
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35829141
Mlynské nivy 59/A Array, 82484 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s.
Telefón: +421 250692503
Email: peter.kopanica@sepsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sepsas.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437296
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 07_2022_Ko
Hlavný kód CPV
77210000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom obstarávania je výrub porastov v ochrannom pásme vedení a elektrických staníc zvn a vvn (ďalej len "výrub porastov") v správe a vlastníctve obstarávateľa. Výrub porastov bude realizovaný podľa požiadaviek objednávateľa v zmysle § 11 a § 43 zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov nasledovnými spôsobmi: -výrub porastov do priemeru 20 cm v ochrannom pásme elektrického vedenia alebo elektrickej stanice (napr. fréza, píla s uložením na okraj ochranného pásma, odvoz drevnej hmoty), V odôvodnených prípadoch môže objednávateľ stanoviť spôsob výrubu porastov, -výrub porastov o priemere väčšom ako 20 cm na základe individuálnej kalkulácie vypracovanej znalcom v odbore lesníctvo - znalecký posudok zabezpečuje objednávateľ, -očistenie základov a konštrukcií stožiarov od porastov (do 3 m od hrany základu) a následná likvidácia porastov spôsobom povoleným platnou legislatívou. Výrub porastov sa bude vykonávať za prevádzky vedenia. V prípade, že porasty sú nebezpečne blízko k vodičom vedenia, výrub porastov sa bude vykonávať pri vypnutom vedení pod dozorom pracovníka zhotoviteľa s odbornou spôsobilosťou elektrotechnika podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov, konkrétne § 23 bez obmedzenia napätia. Výrub porastov sa vykonáva na úroveň terénu do výšky max. 10 cm (vodorovný rez). Vypílená drevná hmota sa ukladá na kraj ochranného pásma resp. na miesto určené vlastníkom, nájomcom alebo správcom (ďalej aj ako vlastník) alebo príslušným úradom, resp. sa zoštiepkuje. Výrub porastov v ochrannom pásme elektrických staníc sa bude vykonávať do vzdialenosti 5 m od oplotenia. Výsledkom obstarávania bude Rámcová dohoda (ďalej len RD) na každú z požadovaných častí (oblastí). Na konkrétne úseky budú následne uzatvárané čiastkové zmluvy. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch, časť B2, v Rámcových dohodách s prílohami, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTAL VO.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 6 200 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 6
OPIS
Názov
Rámcová dohoda na výrub porastov v ochrannom pásme elektrických vedení a elektrických staníc zvn a vvn oblasť 1
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
77211300-5

77211400-6

Miesto vykonania
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ESt : Bošáca, Križovany, Podunajské Biskupice, Senica, Stupava. Úseky vedenia sú presne uvedené v bode II.2.4) Opis obstarávania pre časť (oblasť) 1.
Opis obstarávania
Predmetom obstarávania je výrub porastov v správe a vlastníctve obstarávateľa. Predpokladaný rozsah požadovaných služieb pre časť (oblasť) č. 1 je nasledovný: Predpokladaná plocha výrubu porastov do priemeru 20 cm v ochrannom pásme elektrického vedenia alebo elektrickej stanice v rámci príslušnej časti (oblasti): 4 424 500 m2. Predpokladaný počet očistených základov a konštrukcií stožiarov od porastov (do 3m od hrany základu), v rámci príslušnej časti (oblasti): 2 302 ks. Úseky vedenia: V280 p.b.č. 206 (Sokolnice, ČR) - Senica, V283 Senica - Križovany V043 EBO V2 - Bošáca, V044 Križovany - EBO V2, V424 p.b.č. 172 (Sokolnice, ČR) - Križovany, V429 Podunajské Biskupice - Gabčíkovo, V439 Križovany - Podunajské Biskupice, V495 Bošáca - p.b.č. 92a, V496 Križovany - Bošáca, V497 p.b.č. 1 (Sokolnice, ČR) - Stupava, V498 Stupava - Podunajské Biskupice, V8499 Stupava - Podunajské Biskupice. ESt: Bošáca, Križovany, Podunajské Biskupice, Senica, Stupava. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch, časť B2, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 000 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Rámcová dohoda na výrub porastov v ochrannom pásme elektrických vedení a elektrických staníc zvn a vvn oblasť 2
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
77211300-5

77211400-6

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ESt: Gabčíkovo, Levice, Veľký Ďur. Úseky vedenia sú presne uvedené v bode II.2.4) Opis obstarávania pre časť (oblasť) 2.
Opis obstarávania
Predmetom obstarávania je výrub porastov v správe a vlastníctve obstarávateľa. Predpokladaný rozsah požadovaných služieb pre časť (oblasť) č. 2 je nasledovný: Predpokladaná plocha výrubu porastov do priemeru 20 cm v ochrannom pásme elektrického vedenia alebo elektrickej stanice v rámci príslušnej časti (oblasti): 3 869 000 m2. Predpokladaný počet očistených základov a konštrukcií stožiarov od porastov (do 3m od hrany základu), v rámci príslušnej časti (oblasti): 2 524 ks. Úseky vedenia: V279 Križovany - Šaľa, V046 EMO - Veľký Ďur, V047 EMO - Veľký Ďur, V048 EMO - Veľký Ďur, V049 EMO - Veľký Ďur, 051 VE Gabčíkovo - Gabčíkovo, V052 VE Gabčíkovo - Gabčíkovo, V425 Križovany - Veľký Ďur, V426 Levice - p.b.č. 50, V448 Gabčíkovo - p.b.č. 141 (Gyor, MR), V449 Levice - p.b.č. 101 (Göd, MR), V479 Gabčíkovo - Veľký Ďur, V480 Veľký Ďur - p.b.č. 355 (Gönyü, MR), V481 Gabčíkovo - p.b.č. 355 (Gönyü, MR), V483 Križovany - Bystričany, V484 Križovany - Bystričany, V490 Veľký Ďur - Levice, V491 Veľký Ďur - Levice, V492 Veľký Ďur - p.b.č. 112. ESt: Gabčíkovo, Levice, Veľký Ďur. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch, časť B2, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
900 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Rámcová dohoda na výrub porastov v ochrannom pásme elektrických vedení a elektrických staníc zvn a vvn oblasť 3
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
77211300-5

77211400-6

Miesto vykonania
SK03:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ESt: Považská Bystrica, Varín, Bystričany Úseky vedenia sú presne uvedené v bode II.2.4) Opis obstarávania pre časť (oblasť) 3.
Opis obstarávania
Predmetom obstarávania je výrub porastov v správe a vlastníctve obstarávateľa. Predpokladaný rozsah požadovaných služieb pre časť (oblasť) č. 3 je nasledovný: Predpokladaná plocha výrubu porastov do priemeru 20 cm v ochrannom pásme elektrického vedenia alebo elektrickej stanice v rámci príslušnej časti (oblasti): 4 650 000 m2. Predpokladaný počet očistených základov a konštrukcií stožiarov od porastov (do 3m od hrany základu), v rámci príslušnej časti (oblasti): 1 638 ks. Úseky vedenia: V7001 - Sučany VE Sučany, V270 Považská Bystrica - p.b.č.202 (Lískovec, ČR), V271 Považská Bystrica - Sučany, V404 p.b.č. 126 (Nošovice, ČR) - Varín, V495 p. b. č. 92a - Varín. ESt: Považská Bystrica, Varín, Bystričany. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch, časť B2, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 100 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Rámcová dohoda na výrub porastov v ochrannom pásme elektrických vedení a elektrických staníc zvn a vvn oblasť 4
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
77211300-5

77211400-6

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Est: Liptovská Mara, Medzibrod, Sučany. Úseky vedenia sú presne uvedené v bode II.2.4) Opis obstarávania pre časť (oblasť) 4.
Opis obstarávania
Predmetom obstarávania je výrub porastov v správe a vlastníctve obstarávateľa. Predpokladaný rozsah požadovaných služieb pre časť (oblasť) č. 4 je nasledovný: Predpokladaná plocha výrubu porastov do priemeru 20 cm v ochrannom pásme elektrického vedenia alebo elektrickej stanice v rámci príslušnej časti (oblasti): 4 500 000 m2. Predpokladaný počet očistených základov a konštrukcií stožiarov od porastov (do 3m od hrany základu), v rámci príslušnej časti (oblasti): 2 500 ks. Úseky vedenia: V273 Sučany - p.b.č. 268, V281 Sučany - Široká, V282 Sučany Široká, V045 Čierny Váh - Liptovská Mara, V405 Varín - Sučany, V406 Varín - Liptovská Mara, V407 Liptovská Mara - Spišská Nová Ves, V461 Medzibrod - Liptovská Mara, V494 Sučany - Medzibrod. Est: Liptovská Mara, Medzibrod, Sučany. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch, časť B2, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 100 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Rámcová dohoda na výrub porastov v ochrannom pásme elektrických vedení a elektrických staníc zvn a vvn oblasť 5
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
77211300-5

77211400-6

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Est: Horná Ždaňa. Úseky vedenia sú presne uvedené v bode II.2.4) Opis obstarávania pre časť (oblasť) 5.
Opis obstarávania
Predmetom obstarávania je výrub porastov v správe a vlastníctve obstarávateľa. Predpokladaný rozsah požadovaných služieb pre časť (oblasť) č. 5 je nasledovný: Predpokladaná plocha výrubu porastov do priemeru 20 cm v ochrannom pásme elektrického vedenia alebo elektrickej stanice v rámci príslušnej časti (oblasti): 4 000 000 m2. Predpokladaný počet očistených základov a konštrukcií stožiarov od porastov (do 3m od hrany základu), v rámci príslušnej časti (oblasti): 1 216 ks. Úseky vedenia: V7527 Horná Ždaňa - Slovalco, V 7528 Horná Ždaňa - Slovalco, V7529 Horná Ždaňa - Slovalco, V7530 Horná Ždaňa - Slovalco, V426 p.b.č 50 - Rimavská Sobota, V492 p.b.č. 112 - Horná Ždaňa, V493 Horná Ždaňa -Sučany. Est: Horná Ždaňa. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch, časť B2, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 100 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Rámcová dohoda na výrub porastov v ochrannom pásme elektrických vedení a elektrických staníc zvn a vvn oblasť 6
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
77211300-5

77211400-6

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Est: Košice, Moldava, Rimavská Sobota, Veľké Kapušany, Voľa Úseky vedenia sú presne uvedené v bode II.2.4) Opis obstarávania pre časť (oblasť) 6.
Opis obstarávania
Predmetom obstarávania je výrub porastov v správe a vlastníctve obstarávateľa. Predpokladaný rozsah požadovaných služieb pre časť (oblasť) č. 6 je nasledovný: Predpokladaná plocha výrubu porastov do priemeru 20 cm v ochrannom pásme elektrického vedenia alebo elektrickej stanice v rámci príslušnej časti (oblasti): 6 000 000 m2. Predpokladaný počet očistených základov a konštrukcií stožiarov od porastov (do 3m od hrany základu), v rámci príslušnej časti (oblasti): 2 000 ks. Úseky vedenia: V071 Lemešany EVO1, V072 Lemešany EVO1, V041 EVO2 - Veľké Kapušany, V042 EVO2 - Veľké Kapušany, V409 Lemešany - Voľa, V410 Voľa - Veľké Kapušany, V427 Rimavská Sobota - Moldava, V428 Moldava - Veľké Kapušany, V440 Veľké Kapušany p.b.č. 35 (Mukačevo, UA), V447 Rimavská Sobota - p.b.č. 78 Sajóivánka, V487 Moldava - Lemešany, V488 Košice - Lemešany, V489 Moldava - Košice. Est: Košice, Moldava, Rimavská Sobota, Veľké Kapušany, Voľa. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch, časť B2, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 000 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Uchádzač môže predložiť ponuku maximálne na 2 ľubovoľné časti (oblasti) 1 až 6 predmetu zákazky. Na každú takúto uvedenú časť (oblasť) predmetu zákazky predloží uchádzač samostatnú ponuku, ktorá bude obsahovať všetky náležitosti v súlade s podmienkami uvedenými v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch, pokiaľ nie je v súťažných podkladoch stanovené inak. Ak uchádzač predloží ponuku na dve časti (oblasti) doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa bodu A.2 súťažných podkladov predloží len v jednej časti, pričom uvedie, v ktorej časti sa príslušný doklad nachádza, technickú a odbornú spôsobilosť podľa bodov 3.1.3 (§ 23) a 3.1.4 (pilčíci) v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. g) ZVO a podľa bodu 3.1.5 (strojové vybavenie) v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. j) ZVO musí uchádzač, ktorý predloží ponuku na dve časti preukázať samostatne na každú časť, t.j. osoby a mechanizmy, ktorými preukazuje podmienky účasti na jednej z dvoch častí, na ktorú predkladá ponuku, nemôže použiť na preukázanie podmienok účasti v druhej časti, na ktorú predloží ponuku. Osoby a mechanizmy preukazuje pre každú časť zvlášť.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") a ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo predložením Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED") podľa § 39 ZVO alebo zápisom v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. V zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO sa požaduje, aby mal uchádzač zapísaný predmet činnosti, ktorý ho oprávňuje realizovať daný predmet zákazky - poskytovať služby (služby v rámci lesníctva a ťažby dreva, poskytovanie služieb v lesníctve, pilčícke práce a pod.). Ostatné informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO. Obstarávateľ podľa § 38 ods. 2 ZVO stanovuje aj podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO, tzn. že obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Obstarávateľ je subjekt, ktorý nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu - § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Z uvedeného dôvodu uchádzači musia predložiť všetky doklady uvedené v bodoch 1.2.1 až 1.2.6 časti A.2 SP.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.1 Finančné a ekonomické postavenie záujemca preukáže v súlade s § 33 ods. 1 ZVO predložením: 2.1.1 Účtovná jednotka, ktorá účtuje v sústave podvojného účtovníctva, predloží z účtovnej závierky: 2.1.1.1 výkaz ziskov a strát za posledné tri hospodárske roky. 2.1.2 Účtovná jednotka, ktorá účtuje v sústave jednoduchého účtovníctva, predloží z účtovnej závierky: 2.1.2.1 výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky. 2.1.3 Účtovné jednotky podľa bodov 2.1.1 a 2.1.2 musia mať tržby, resp. príjmy z predaja vlastných výrobkov a služieb vo výške minimálne 300 000,00 EUR kumulatívne za posledné tri hospodárske roky, prípadne v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti len za obdobie od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. 2.1.4 V prípade, že tržby, resp. príjmy z predaja vlastných výrobkov a služieb sú uvedené v inej mene ako euro, uvedie ich hodnoty v eurách prepočítaných kurzom Európskej centrálnej banky platným v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejnej súťaže v Európskom vestníku. Bližšie informácie k finančnému a ekonomickému postaveniu uchádzača sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v súlade s § 34 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložením: 3.1.1 V súlade s § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží potvrdený zoznam poskytnutých služieb, ktorých predmetom zákazky je výrub porastov alebo ťažba dreva, poskytovanie služieb v lesníctve, pilčícke práce v ochrannom pásme nadzemných elektrických vedení zrealizovaných za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len rozhodné obdobie) v celkovej minimálnej výške 150 000,00 EUR s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Všetky uvedené informácie musia byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musia byť podpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny, s uvedením dátumu, mena, funkcie a podpisu oprávnenej osoby a odtlačku pečiatky. V prípade, že platby za dodanie predmetu zákazky boli realizované v inej mene ako euro, uvedie ich hodnoty v eurách prepočítaných kurzom Európskej centrálnej banky platným v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejnej súťaže v Európskom vestníku. Vzor tabuľky - Zoznam poskytnutých služieb, zrealizovaných za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania podľa bodov 3.1.1 a 3.1.2 sa nachádza v editovateľnej podobe portáli SEPS PORTÁL VO a súčasne tvorí prílohu č.1 k súťažným podkladom. 3.1.3 V súlade s § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží: Úradne osvedčenú fotokópiu platného osvedčenia podľa § 23 Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. bez obmedzenia napätia, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia a zákona č. 124/2006 Z. z. alebo rovnocenný doklad vydaný v štáte sídla, alebo miesta podnikania subjektu - pre 1 pracovníka. Údaje o vzdelaní a odbornej praxi odborne spôsobilej osoby preukáže uchádzač predložením profesijného životopisu odborne spôsobilej osoby, ktorého obsah je uvedený v súťažných podkladoch. 3.1.4 V súlade s § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží: Úradne osvedčené fotokópie platného oprávnenia vrátane platného preškolenia v podľa vyhlášky MPSVaR SR č. 46/2010 Z.z. spolu s platným preukazom podľa zákona č. 124/2006 Z.z. obsluha ručnej motorovej píly alebo rovnocenný doklad vydaný v štáte sídla, alebo miesta podnikania subjektu pre minimálne 5 pracovníkov - pilčíkov, alebo rovnocenný doklad vydaný v štáte sídla, alebo miesta podnikania subjektu. Údaje o vzdelaní a odbornej praxi odborne spôsobilých osôb preukáže uchádzač predložením profesijného životopisu odborne spôsobilej osoby, ktorého obsah je uvedený v súťažných podkladoch. Vzory profesijných životopisov, v ktorých odborne spôsobilé osoby uvedú požadované údaje podľa bodov 3.1.3.1 a 3.1.4.1 v editovateľnej podobe sa nachádzajú na portáli SEPS PORTÁL VO a súčasne tvoria prílohy č. 2 a 3 k súťažným podkladom. 3.1.5. V súlade s § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže strojné zabezpečenie potrebné k splneniu predmetu Rámcovej dohody predložením zoznamu technického vybavenia s požadovanými technickými parametrami v rozsahu minimálne: 3.1.5.1 motorová píla - 5 ks, 3.1.5.2 mechanizmus, schopný likvidovať (sfrézovať/zoštiepkovať) porast do priemeru 20 cm vrátane - 2 ks; požadované vlastnosti preukáže doložením príslušnej technickej dokumentácie, napríklad technickým listom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pokračovanie podmienok účasti: 3.1.6 Prílohou zoznamu technického vybavenia podľa bodu 3.1.5 musí byť úradne osvedčená fotokópia dokladu (výpis z inventárneho súpisu, resp. nájomnú alebo leasingovú zmluvu) o vlastníckych právach (resp. nájom alebo leasing) k strojom potrebným pre výkon predmetu zákazky uvedeným v bodoch 3.1.5.1 až 3.1.5.2 na celé obdobie trvania Rámcovej dohody. Ak uchádzač predloží ponuku na dve časti (oblasti) doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa bodu A.2 súťažných podkladov predloží len v jednej časti, pričom uvedie, v ktorej časti sa príslušný doklad nachádza, technickú a odbornú spôsobilosť podľa bodov 3.1.3 (§ 23) a 3.1.4 (pilčíci) v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. g) ZVO a podľa bodu 3.1.5 (strojové vybavenie) v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. j) ZVO musí uchádzač, ktorý predloží ponuku na dve časti preukázať samostatne na každú časť, t.j. osoby a mechanizmy, ktorými preukazuje podmienky účasti na jednej z dvoch častí, na ktorú predkladá ponuku, nemôže použiť na preukázanie podmienok účasti v druhej časti, na ktorú predloží ponuku. Osoby a mechanizmy preukazuje pre každú časť zvlášť. Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky je stanovená vo výške: 40 000,00 EUR pre každú časť (oblasť). Zábezpeka ponuky sa vyžaduje pre každú časť, na ktorú uchádzač predloží ponuku. V prípade, že uchádzač predloží ponuku na dve samostatné časti (oblasti) zákazky, zábezpeku musí zložiť za každú časť (oblasť) samostatne. Bližšie informácie sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Financovanie bude realizované z vlastných zdrojov obstarávateľa. Fakturácia sa bude vykonávať podľa platobných podmienok, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch v časti B1 "Návrh zmluvy na dodanie predmetu zákazky".
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie Rámcovej dohody podľa bodu 32.1 súťažných podkladov, určitú právnu formu napríklad podľa § 56 ods. 1 a § 293 a nasl. Obchodného zákonníka alebo § 829 a nasl. Občianskeho zákonníka.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-05-10T09:30:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2023-01-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady s prílohami (ďalej len SP), ako aj Rámcovej dohody s prílohami sú dostupné v Profile obstarávateľa:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2644 a na portáli SEPS PORTÁL VO: https://obstaravanie.sepsas.sk 2. Obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom SEPS PORTÁL VO, ktorý je dostupný na webovej adrese https://obstaravanie.sepsas.sk 3. V prípade potreby vysvetlenia podmienok, uvedených v oznámení alebo SP môže ktorýkoľvek zo zaregistrovaných a prihlásených záujemcov v súlade s § 48 zákona požiadať o ich vysvetlenie písomnou formou prostredníctvom SEPS PORTÁL VO v slovenskom jazyku. Vysvetlenie obstarávateľ oznámi v súlade s § 48 zákona prostredníctvom funkcionality SEPS PORTÁL VO všetkým záujemcom, ktorí sú mu v predmetnej zákazke v SEPS PORTÁL VO známi a zverejní prostredníctvom SEPS PORTÁL VO a v profile obstarávateľa. 4. Ponuky-všetky doklady a ostatné dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní tvoriace ponuku musia byť predložené elektronicky prostredníctvom SEPS PORTÁL VO v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu IV.2.2) a to ako skeny požadovaných dokladov, vyhotovené z ich originálov alebo ich úradne osvedčených kópií. Obstarávateľ určil pre predloženie elektronickej ponuky formát kódovania a šifrovania vo formáte PDF, v strojovo čitateľnom tvare. 5. Obstarávateľ podľa § 38 ods. 2 zákona stanovuje aj podmienku podľa § 40 ods.6 písm. g) zákona, tzn. že obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania záujemcu/uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 6. Prílohou SP je vyplnená Časť I. JED-u, t.j. strana č. 3 Prílohy 2 k Vykonávaciemu nariadeniu Komisie EÚ 2016/7 z 05.01.2016,ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie. Obstarávateľ dáva do pozornosti záujemcom, že vzor formulára JED-u, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, je zverejnený na webovom sídle ÚVO: https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/jednotny-europsky dokument604.html a údaje uvedené v Časti I. JED-u obsahujúce informácie týkajúce sa postupu a identifikácie obstarávateľa, aby si do neho sami preniesli/prepísali. 7. Každá časť predmetu zákazky sa bude vyhodnocovať zvlášť. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za konkrétnu časť v EUR bez DPH. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.3 SP. 8. Zákazka je rozdelená na 6 častí. Uchádzač môže predložiť ponuku maximálne na 2 ľubovoľné časti (oblasti) 1 až 6 predmetu zákazky. Na každú takúto uvedenú časť (oblasť) predmetu zákazky predloží uchádzač samostatnú ponuku, ktorá bude obsahovať všetky náležitosti v súlade s podmienkami uvedenými v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v týchto súťažných podkladoch, pokiaľ nie je v súťažných podkladoch stanovené inak. Bližšie informácie sú uvedené v bode 3 SP. 9. V súlade s § 56 ods.8 a nasl. zákona obstarávateľ stanovuje, že úspešný uchádzač je povinný poskytnúť obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie Rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzavretá do 45 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods.2 až 7 zákona, ak bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. 10. Obstarávateľ bude od úspešného uchádzača pred podpisom Rámcovej dohody v rámci súčinnosti požadovať doklady uvedené v bode 32.6.časti A.1 SP. 11. Ďalšie informácie a požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa a na SEPS PORTÁL VO. 12. Štatistická informácia pre ÚVO-vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá a podmienky plnenia Rámcovej dohody v predmetnom verejnom obstarávaní sa uplatňujú sociálne aspekty-písm.c).
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-03-30T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA