dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 03/2022_PODLIMIT
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603520
Námestie sv. Františka 8, 84262 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Telefón: +421 270711172
Email: viera.kastilova@karlovaves.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 03/2022_PODLIMIT
Hlavný kód CPV
79993000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je záväzok správcu, že bude pre vlastníka zariaďovať za odplatu správu nebytových priestorov budovy základnej školy na Majerníkovej 60, ktorej výlučným vlastníkom je Mestská časť Bratislava-Karlova Ves. Predmetný nebytový priestor je užívaný nájomníkmi na základe nájomných zmlúv.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Výkon správy nebytových priestorov Majerníkova 60
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Majerníkova 60, Bratislava
Opis obstarávania
1.Správou nebytových priestorov budovy zš Majerníkova 60: Zabezpečenie: a.odb. prehliadok a skúšok elektrických inštalácií v celom objekte; b.odb. prehliadok a skúšok systému vonkajšej ochrany pred bleskom; c.plnenia zák o ochrane pred požiarmi č.314/2001 Z.z., §4 a §5; d.plnenia zák o BOZP č.124/2006 Z.z. v rozsahu §13 - kontroly a revízie VTZ v zmysle vyhl 508/2009 Z.z; e.zmluvnej havarijnej služby; f.odb. prehliadok a skúšok výťahov; g.upratovania spoločných priestorov, zimnej a letnej údržby okolia budovy podľa prílohy; h.drobných opráv a údržby osvetlenia, el. inštalácií, vykurovacích telies, vodovodných zar, sanitárneho zar, brán, zámkov a dverí v spol priestoroch, odstránenie nedostatkov vyplývajúcich z odb prehliadok a revízií, údržba výťahov, údržba stavebných častí podláh, okien, striech, fasád, terás, odkvapov, čistenie žľabov, odstraňovanie havarijnej situácie v celkovej cene do 500,- Eur mesačne bez DPH vrát. materiálu, dopravy a ceny práce; i.odpočtu všetkých meradiel (aj podružných); j.metrologického overenia vodomerov, elektromerov, meračov tepla na rozúčtovanie nákladov pre objekt Majerníkova 60 (nachádzajúcich sa v budove Majerníkova 62); k.deratizácia spoločných priestorov v zm. platných právnych predpisov 2x ročne; l.Kontrolovanie užívania prenajatých priestorov v súlade s nájomnou zmluvou, neodkladné oznamovanie vlastníkovi budovy ich prípadné užívanie v rozpore s nájomnou zmluvou; m.Spracovanie plánu generálnych opráv, rekonštrukcií, údržby a opráv objektu do 30.10. 2.Činnosti podľa ods. 2 budú vykonávané výhradne pre vlastníka za účelom opráv a údržby objektu Majerníkova 60, mimo požiadaviek nájomcov. 3.nasledovné činnosti: a.Vypracovanie zálohových predpisov pre jednotlivých nájomcov pri zmene nájomnej zmluvy, pri príprave nového nájomného vzťahu, po ročnom vyúčtovaní podľa písmena c.) tohto odseku; b.Zabezpečenie mesačného rozúčtovania nákladov za energie medzi budovu Majerníkova 62 a 60 vodné, stočné, zrážková voda, teplá úžitková voda, teplo na vykurovanie ihneď, najneskôr do 2 prac. dní po obdržaní mes. faktúr; c.Zabezpečenie ročného vyúčtovania nákladov za energie a služby medzi jednotlivých nájomcov el. energia, vodné, stočné, zrážková a teplá úžitková voda, teplo na vykurovanie, prevádzkové a serv. náklady výmenníkovej stanice, prevádzkové a serv. náklady kuchyne d.Ročné vyúčtovania skutočných nákladov za energie na nájomcov v budove k 31.5. nasl. kal. roka; e.zamykanie a odomykania objektu v čase od 6,30 hod. do 18 hod. v prac. dňoch, sprístupnenie priestorov aj v iných časoch aj mimo prac. dní. Na obdobie 33 mesiacov 4.Činnosti realizované nad rámec činností môže správca vykonávať len so súhlasom vlastníka. 5.Pre vykonanie opravy alebo údržby, ktorých výška nákladov presahuje 500,-? je správca povinný vyžiadať si písomný predchádzajúci súhlas vlastníka budovy. Vlastník je povinný doručiť správcovi vyjadrenie do 7 dní od prevzatia žiadosti. V prípade potreby nevyhnutných opráv, ktoré nestrpia odklad a ktorých výška nákladov presahuje 500,- ? je správca oprávnený vyžiadať si takýto súhlas aj emailom alebo telefonicky prostredníctvom kontaktnej osoby vlastníka. Predpokladaná hodnota objemu prác naviac je 7 000.-?/rok bez DPH. Táto suma zahŕňa práce naviac vykonané v objekte za 1 rok spätne a nie je započítaná do výšky odplaty za správu. 6.V prípade havárie alebo prírodnej katastrofy je správca povinný zariadiť aj bez súhlasu vlastníka budovy len nutné úkony na zamedzenie vzniku bezprostredne hroziacej ďalšej škody. Výšku takto vzniknutých, účelne vynaložených nákladov, dodatočne odsúhlasí správca s vlastníkom budovy bez zbytočného odkladu, najneskôr do 3 dní. Na odstraňovanie následkov havárie a prírodnej katastrofy platia primerane ustanovenia odseku 5. 7.Vlastník môže správcovi dávať záväzné pokyny vo vzťahu k rozsahu zariaďovaných záležitostí a spôsobu ich zariaďovania. Pokynmi vlastníka je správca viazaný.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 až 11 ZVO preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok podľa § 42 ods. 12; verejný obstarávateľ určil primeranú lehotu na poskytnutie súčinnosti.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-03-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 86 260,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 66 330,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
žiadne z uvedených
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-04-01T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA