dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 20220124_Telocvičňa_novostavba
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Dubník
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00308889
Dubník 244, 94135 Dubník

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Dubník
Telefón: +421 356495301 Fax: +421 356495404
Email: starosta@obec-dubnik.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.obec-dubnik.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: § 7 ods. 1 písm.b)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 20220124_Telocvičňa_novostavba
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Stavebné práce sú zamerané na novostavbu telocvične v zmysle platných predpisov Slovenskej republiky v rozsahu výkazu výmer a projektovej dokumentácie. Stavebné práce budú zamerané na novostavbu objektu telocvične vrátane technického zariadenia a telovýchovného naradia. Telovýchovné náradie nebude predmetom tohto verejného obstarávanie. Súčasťou prác je aj riešenie chodníkov, spevnených plôch, inžinierskych sieti, vonkajších rozvodov a teréne úpravy
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Telocvičňa novostavba
Dodatočné kódy CPV
45212220-4

45212225-9

45300000-0

45223100-7

45223110-0

45310000-3

45332400-7

45331000-6

45332000-3

45312311-0

45112000-5

45112700-2

Miesto vykonania
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Obec Dubník, stavebné práce budú realizované v areáli Základnej školy Dubník na parc. č.: 542/1, 544/3, katastrálne územie Dubník.
Opis obstarávania
Stavba je členená do nasledujúcich stavebných objektov: SO-01 Príprava územia SO-02 Telocvičňa SO-03 Spevnené plochy 03-1 - Komunikácia 03-2 - Parkovacie plochy 03-3 - Pešie komunikácie - chodníky SO-04 Vonkajšie rozvody vodovodu SO-05 Plynová prípojka a vonkajšie rozvody plynovodu SO-06 Vonkajšie rozvody kanalizácie 06-1 - Splašková kanalizácia 06-2 - Dažďová kanalizácia SO-07 Elektrická prípojka a vonkajšie rozvody elektrické Podrobné vymedzenie predmetu zákazky sa nachádza v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí opis predmetu zákazky - príloha č. 1 týchto súťažných podkladov vrátane nenaceneného výkazu výmer ako Príloha č.2B. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti , nakoľko stavba v zmysle projektovej dokumentácie nie je delená na prevádzkové súbory a tvorí funkčný a logický celok. Rozdelenie predmetu zákazky na viaceré samostatné časti by znamenalo zásadné ohrozenie funkčnosti diela a rozdielne lehoty uskutočnenia, ktoré môže predlžovať celkovú lehotu výstavby. Vzhľadom na zabezpečenie nadväznosti technologických postupov stavebných prác a jednoznačne definovateľnej zodpovednosti a záruky za dielo je nevyhnutné, aby bol predmet zákazky obstaraný a realizovaný ako jeden celok. Záujemca je povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Na zabezpečenie viazanosti ponúk sa vyžadovala zábezpeka v zmysle § 46 zákona a to vo výške 20 000,00 EUR.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-03-31T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 5
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 806 105,61
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 769 236,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V rámci verejného obstarávania neboli uplatnené žiadne námietky proti vyhodnoteniu ponúk podľa § 170 ods. 3 písm. f) zákona v lehote podľa § 170 ods. 4 písm. f) zákona, odo dňa zverejnenia výsledku vyhodnotenia ponúk a poradí uchádzačov v profile zákazky a zároveň prevzatia oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk uchádzačmi. 2. Úspešný uchádzač poskytol verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, pričom predložil požadované informácie, doklady a dokumenty tvoriace prílohy Zmluvy o dielo v lehote stanovenej vo výzve v rámci súčinnosti k podpisu zmluvy pred jej podpísaním. 3. Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa vyčlenených na tento účel a zo získaných prostriedkov poskytnutých na základe Zmluvy o poskytnutí príspevku z Fondu na podporu športu ( ďalej len ZoFNPŠ ) v súlade s § 15 ZoFNPŠ a Nariadením Komisie (EÚ) č. 651/2014 zo 17. júna 2014 o vyhlásení určitých kategórií pomoci za zlučiteľné s vnútorným trhom podľa článkov 107 a 108 zmluvy (ďalej len nariadenie). 4. Zmluva o dielo nadobudne účinnosť deň po dni jej zverejnenia na webovom sídle objednávateľa a zároveň splnením odkladacej podmienky účinnosti, , ktorou je schválenie príspevku z Fondu na podporu športu. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje od Zmluvy o dielo odstúpiť v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy bez akýchkoľvek sankcií, v prípade ak výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa príspevku neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z predmetného VO a/alebo mu príspevok nebude poskytnutý. 6. V zmysle § 51 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov bola zriadená komisia na otváranie a vyhodnotenie ponúk v nasledovnom zložení: Členovia komisie s právom hodnotiť ponuky: Mgr. Daniela Ostrodická Ing. Peter Krencsan Ing. Róbert Sós Člen komisie bez práva hodnotiť ponuky: Ing. Amália Bubáková
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-04-01T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA