dnes je 6.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
<marec  máj>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ÚpIA-EL3/3-197/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Telefón: +421 960317670
Email: maria.grocholova@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mod.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432544
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ÚpIA-EL3/3-197/2022
Hlavný kód CPV
38000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Zabezpečenie dodania laboratórnych prístrojov a vybavenia a CBRN modul spolu s jeho inštaláciou, uvedením do prevádzky, zaškolením obsluhy, revíznych správ vyhradených technických zariadení, osvedčení o typovom schválení, vykonaní OP a OS a kodifikáciou v sortimente podľa technickej špecifikácie.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 372 675,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 7
OPIS
Názov
Prístroj RT-PCR
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
38950000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad hlavného lekára, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš
Opis obstarávania:
Prístroj RT-PCR ks 1
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
34 100,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
60:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Zvýšenie prevencie a preventívnych opatrení na ochranu zdravotníckych pracovníkov a obyvateľstva SR pred šírením koronavírusovej pandémie a ochorením COVID-19- II Číslo projektu: 302021BKD7 Operačný program: 302000 - Integrovaný regionálny operačný program
Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu podľa zákona č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP verejného obstarávateľa. Trvanie v dňoch uvedené v bode č. II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia začína plynúť od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikuje nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, a to dňom doručenia správy z kontroly kupujúcemu. Ak budú v rámci finančnej kontroly verejného obstarávania identifikované nedostatky, ktoré budú mať alebo budú môcť mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, zmluva nadobudne účinnosť okamihom súhlasu kupujúceho s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu centrálneho koordinačného orgánu č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za verejné obstarávanie.

Názov
Laboratórne prístroje a vybavenie laboratória
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
38000000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad hlavného lekára, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš
Opis obstarávania:
Prístroj na izoláciu RNA/DNA ks 2 Mini centrifúga ks 4 PCR laminárny box ks 1 Trepačka ks 6 Mikrobiologický bezpečnostný box ks 1 Vybavenie laboratória: Jednokanálová pipeta (0,2-2l, 0,5-10 l, 10-100 l, 100-1000 l, 20-200 ) sady 2 Stojan na stripy PCR chladiaci ks 2 Hlboko mraziaci box ks 1 Spotrebný laboratórny materiál z toho: Špičky s aerosolovým filtrom sterilné (10ul) ks 28 800 Špičky s aerosolovým filtrom sterilné (20ul) ks 28 800 Špičky s aerosolovým filtrom sterilné (200ul) ks 28 800 Špičky s aerosolovým filtrom sterilné (1000ul) ks 28 800 Mikroskúmavky sterilné (0,5ml) ks 5 000 Mikroskúmavky sterilné (1,5ml) ks 5 000 Pipera serologická s aerosolovým filtrom ks 5 000 Kontajnéry na infekčný odpad 120 - 150 l s možnosťou hermetického uzavretia ks 20 Kryobox papierový ks 50 Papierový poťah 130 mm ks 100
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
82 460,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
60:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Zvýšenie prevencie a preventívnych opatrení na ochranu zdravotníckych pracovníkov a obyvateľstva SR pred šírením koronavírusovej pandémie a ochorením COVID-19- II Číslo projektu: 302021BKD7 Operačný program: 302000 - Integrovaný regionálny operačný program
Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu podľa zákona č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP verejného obstarávateľa. Trvanie v dňoch uvedené v bode č. II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia začína plynúť od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikuje nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, a to dňom doručenia správy z kontroly kupujúcemu. Ak budú v rámci finančnej kontroly verejného obstarávania identifikované nedostatky, ktoré budú mať alebo budú môcť mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, zmluva nadobudne účinnosť okamihom súhlasu kupujúceho s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu centrálneho koordinačného orgánu č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za verejné obstarávanie.

Názov
Príslušenstvo laboratória
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
38425200-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad hlavného lekára, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš
Opis obstarávania:
Fotometer ks 1 Parný sterilizátor ks 1 Laboratórna chladnička ks 1 Chladnička s mrazničkou ks 1 Elektrostatický rozprašovač ks 2 Elektrostatický rozprašovač ks 2 Ultrazvukový rozprašovač studenej hmly ks 6 Umývací a dezinfekčný automat ks 1
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
49 955,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
60:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Zvýšenie prevencie a preventívnych opatrení na ochranu zdravotníckych pracovníkov a obyvateľstva SR pred šírením koronavírusovej pandémie a ochorením COVID-19- II Číslo projektu: 302021BKD7 Operačný program: 302000 - Integrovaný regionálny operačný program
Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu podľa zákona č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP verejného obstarávateľa. Trvanie v dňoch uvedené v bode č. II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia začína plynúť od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikuje nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, a to dňom doručenia správy z kontroly kupujúcemu. Ak budú v rámci finančnej kontroly verejného obstarávania identifikované nedostatky, ktoré budú mať alebo budú môcť mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, zmluva nadobudne účinnosť okamihom súhlasu kupujúceho s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu centrálneho koordinačného orgánu č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za verejné obstarávanie.

Názov
Vyhodnocovací software
Časť č.: 4.
Dodatočné kódy CPV
48180000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad hlavného lekára, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš
Opis obstarávania:
Vyhodnocovací software ks 3
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 650,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
60:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Zvýšenie prevencie a preventívnych opatrení na ochranu zdravotníckych pracovníkov a obyvateľstva SR pred šírením koronavírusovej pandémie a ochorením COVID-19- II Číslo projektu: 302021BKD7 Operačný program: 302000 - Integrovaný regionálny operačný program
Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu podľa zákona č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP verejného obstarávateľa. Trvanie v dňoch uvedené v bode č. II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia začína plynúť od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikuje nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, a to dňom doručenia správy z kontroly kupujúcemu. Ak budú v rámci finančnej kontroly verejného obstarávania identifikované nedostatky, ktoré budú mať alebo budú môcť mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, zmluva nadobudne účinnosť okamihom súhlasu kupujúceho s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu centrálneho koordinačného orgánu č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za verejné obstarávanie.

Názov
Dekontaminačný a dezinfekčný systém
Časť č.: 5.
Dodatočné kódy CPV
33191000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad hlavného lekára, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš
Opis obstarávania:
Dekontaminačný a dezinfekčný systém ks 1
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
6 950,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
60:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Zvýšenie prevencie a preventívnych opatrení na ochranu zdravotníckych pracovníkov a obyvateľstva SR pred šírením koronavírusovej pandémie a ochorením COVID-19- II Číslo projektu: 302021BKD7 Operačný program: 302000 - Integrovaný regionálny operačný program
Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu podľa zákona č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP verejného obstarávateľa. Trvanie v dňoch uvedené v bode č. II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia začína plynúť od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikuje nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, a to dňom doručenia správy z kontroly kupujúcemu. Ak budú v rámci finančnej kontroly verejného obstarávania identifikované nedostatky, ktoré budú mať alebo budú môcť mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, zmluva nadobudne účinnosť okamihom súhlasu kupujúceho s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu centrálneho koordinačného orgánu č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za verejné obstarávanie.

Názov
POCT imunofluerescenčný analyzátor
Časť č.: 6.
Dodatočné kódy CPV
33127000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad hlavného lekára, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš
Opis obstarávania:
POCT imunofluerescenčný analyzátor ks 32
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
19 840,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
60:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Zvýšenie prevencie a preventívnych opatrení na ochranu zdravotníckych pracovníkov a obyvateľstva SR pred šírením koronavírusovej pandémie a ochorením COVID-19- II Číslo projektu: 302021BKD7 Operačný program: 302000 - Integrovaný regionálny operačný program
Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu podľa zákona č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP verejného obstarávateľa. Trvanie v dňoch uvedené v bode č. II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia začína plynúť od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikuje nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, a to dňom doručenia správy z kontroly kupujúcemu. Ak budú v rámci finančnej kontroly verejného obstarávania identifikované nedostatky, ktoré budú mať alebo budú môcť mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, zmluva nadobudne účinnosť okamihom súhlasu kupujúceho s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu centrálneho koordinačného orgánu č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za verejné obstarávanie.

Názov
CBRN modul
Časť č.: 7.
Dodatočné kódy CPV
33163000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad hlavného lekára, Pracovisko Liptovský Mikuláš, Pod Stráňami 1, 031 01 Liptovský Mikuláš
Opis obstarávania:
CBRN modul Súpr. 1
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
177 720,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
90:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Zvýšenie prevencie a preventívnych opatrení na ochranu zdravotníckych pracovníkov a obyvateľstva SR pred šírením koronavírusovej pandémie a ochorením COVID-19- II Číslo projektu: 302021BKD7 Operačný program: 302000 - Integrovaný regionálny operačný program
Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu podľa zákona č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP verejného obstarávateľa. Trvanie v dňoch uvedené v bode č. II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia začína plynúť od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikuje nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, a to dňom doručenia správy z kontroly kupujúcemu. Ak budú v rámci finančnej kontroly verejného obstarávania identifikované nedostatky, ktoré budú mať alebo budú môcť mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, zmluva nadobudne účinnosť okamihom súhlasu kupujúceho s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu centrálneho koordinačného orgánu č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za verejné obstarávanie.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania len ako " zákon o verejnom obstarávaní"). 1. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo predložením rovnocenného zápisu alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Bližšie informácie v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a doklady na ich preukázanie podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní sa vyžadujú a sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži. Súťažné podklady k verejnej súťaži sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na adrese http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432544 Požiadavky verejného obstarávateľa na minimálnu úroveň finančného a ekonomického postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti a doklady na ich preukázanie podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní sa vyžadujú a sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži. Súťažné podklady k verejnej súťaži sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na adrese http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432544 Požiadavky verejného obstarávateľa na minimálnu úroveň technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-05-06T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-03-15T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácia vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického Informačného systému EVO ( ďalej len IS EVO ), v správe ÚVO. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby záujemca/uchádzač dodržal požiadavky na softvérové a hardvérové vybavenie potrebné pre prácu v systéme IS EVO. Potrebné informácie sú zverejnené na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html V IS EVO sa za okamih doručenia informácie (žiadostí, dokumentov, ponuky a iné) považuje odoslanie daného podania t. j. dátum odoslania = dátum doručenia. 2. Súťažné podklady k verejnej súťaži sú zverejnené odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania v profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na adrese http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432544 (ďalej v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania iba "profil"). Verejný obstarávateľ bude aktuálne zverejňovať vo svojom profile aj ďalšie prípadné dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky ( napr. poskytnutie vysvetlenia podľa § 48 zákona o verejnom obstarávaní). Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom a ďalším dokumentom neobmedzený, úplný a priamy prístup bezodplatne. 3. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa bodov č. III.1.1.) , III.1.2) a III.1.3) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania môžu uchádzači predbežne nahradiť podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní aj Jednotným európskym dokumentom (ďalej len ,,JED), spĺňajúcim náležitosti podľa § 39 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. obsahujúcim aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu, že: a) neexistuje dôvod na jeho vylúčenie. b) poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil JED. Požiadavky na vyhotovenie, predloženie JED a ďalšie podrobnosti a informácie vzťahujúce sa k JED sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní pre 7. časť predmetu zákazky vo výške 5 000 Eur. Na ostatné časti sa zábezpeka nevyžaduje. Podmienky zloženia zábezpeky a jej uvoľnenia sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom alebo českom jazyku prostredníctvom IS EVO. 6. Podľa § 66 ods. 7 druhej vety zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (tzv. super reverz). 7. Verejný obstarávateľ v rámci vyhodnotenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9. Verejný obstarávateľ neuzavrie kúpnu zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 10. Úspešný uchádzač je povinná strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti zmluvy, a to oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu a poskytnúť im potrebnú súčinnosť. 11.Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-03-30T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA