dnes je 26.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 02/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Bánovce nad Bebravou
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00310182
Námestie Ľudovíta Štúra 1/1, 95780 Bánovce nad Bebravou

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Bánovce nad Bebravou
Telefón: +421 387602310 / 387602529 Fax: +421 387603084
Email: info@banovce.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.banovce.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/466358
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 02/2023
Hlavný kód CPV
45321000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je osadenie oddeľovacieho výmenníka na výstupe vykurovacej vody z drevoštiepkového kotla v kotolni DTZ na ul. Svätoplukova v Bánovciach nad Bebravou. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1. Projekt - Technická správa a vo Výkazoch výmer. Lehota realizácie diela: do 30 kalendárnych dní od podpisu zmluvy o dielo. V prípade záujmu o obhliadku miesta je možné si dohodnúť termín na MsÚ. Kontaktná osoba: Ing. Michal Pojtek, tel. č. +421 908 540 429, email: michal.pojtek@banovce.sk
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 59 896,96
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e), že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 pís. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f), že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Bod 1: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b): Uchádzač musí predložiť zoznam uskutočnených stavebných prác za posledných päť rokov odo dňa vyhlásenia súťaže. Zoznam predloží s uvedením cien, odberateľov, termínov poskytovania služieb, kontaktných údajov na overenie plnenia. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok - ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam zrealizovaných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorým preukáže, že uskutočnil práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky v úhrnnej cene najmenej 50 000 ? bez DPH. Uchádzač musí v potvrdeniach o uskutočnených prácach uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o zrealizovaných prácach. Bod 2: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g.): Ak ide o stavebné práce, alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy, alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1:) Uchádzač predloží zoznam zrealizovaných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorým preukáže, že uskutočnil práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky v úhrnnej cene najmenej 50 000 ? bez DPH. Uchádzač musí v potvrdeniach o uskutočnených prácach uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o zrealizovaných prácach. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci preukázania odbornej kvalifikácie a odbornej praxe uviedol minimálne jednu odborne spôsobilú osobu na predmet zákazky, tzn. minimálne jedného servisného technika s minimálnou dĺžkou odbornej praxe 3 roky. K bodu 2:) Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti na opravu, rekonštrukciu a montáž vyhradeného technického zariadenia tlakového v zmysle zák.č.124/2006 Z. z. § 18 ods. 1 písm. d) vyhlášky č. 508/2009 Z. z. Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia resp. ekvivalentnú odbornú spôsobilosť podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Zákazka bude vykonaná v súlade s projektom a výkazom výmer.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-05-18T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Uchádzač vo svojej ponuke predloží: - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO podľa tejto Výzvy - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods.1, písm. b), a g) ZVO podľa tejto Výzvy; - Nacenený výkaz výmer (Príloha č. 2.) - Návrh cenovej ponuky (Príloha č.3) - Údaje o všetkých subdodávateľoch, ktorí sa budú podieľať na plnení predmetu zákazky v rozsahu údajov: V prípade ak uchádzačovi v čase predloženia ponuky žiadny subdodávateľ známy nie je, predloží uchádzač Čestné vyhlásenie, že v čase predloženia ponuky mu žiadny subdodávateľ známy nie je (Príloha č. 4). - Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (Príloha č. 5.)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-03T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA