dnes je 27.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 263/2019
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky
Telefón: +421 220292247 Fax: +421 220297131
Email: simek.michal@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 263/2019
Hlavný kód CPV
50300000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky s názvom "Pozáručná technická a servisná podpora zariadení a programového vybavenia zariadení OKI" je: (i) technická podpora zariadení OKI (licenčná podpora a produktová podpora) poskytovaná pre jednotlivé zariadenia OKI kontinuálne od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody vo vzťahu k týmto zariadeniam OKI až do ukončenia platnosti rámcovej dohody; (ii) servisná podpora zariadení OKI poskytovaná pre jednotlivé zariadenia OKI kontinuálne od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody vo vzťahu k týmto zariadeniam OKI až do ukončenia platnosti rámcovej dohody; (iii) profylaktická prehliadka zariadení OKI poskytovaná pre jednotlivé zariadenia OKI kontinuálne od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody vo vzťahu k týmto zariadeniam OKI až do ukončenia platnosti rámcovej dohody. Podrobný opis predmetu zákazky, vrátane presnej špecifikácie zariadení OKI s uvedením typového označenia a termínu skončenia záručnej doby je uvedený v súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
50313100-3

50313200-4

50323000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
S ohľadom na obmedzený počet znakov je hlavné miesto dodania alebo plnenia uvedené v odd. II.2.14 nižšie.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky s názvom "Pozáručná technická a servisná podpora zariadení a programového vybavenia zariadení OKI" je: (i) technická podpora zariadení OKI (licenčná podpora a produktová podpora) poskytovaná pre jednotlivé zariadenia OKI kontinuálne od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody vo vzťahu k týmto zariadeniam OKI až do ukončenia platnosti rámcovej dohody; (ii) servisná podpora zariadení OKI poskytovaná pre jednotlivé zariadenia OKI kontinuálne od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody vo vzťahu k týmto zariadeniam OKI až do ukončenia platnosti rámcovej dohody; (iii) profylaktická prehliadka zariadení OKI poskytovaná pre jednotlivé zariadenia OKI kontinuálne od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody vo vzťahu k týmto zariadeniam OKI až do ukončenia platnosti rámcovej dohody. Obstarávateľ je vlastníkom celkového počtu 1.941 ks zariadení OKI nasledovných typov: ES6410DN Multi; ES6412DN Multi; ES7131W Multi; ES7170DN; ES7470DN; ES8473dnv MFP-Euro; ML5720-ECO-EURO. Záručná doba na uvedené zariadenia OKI končí v nasledovných termínoch: 31.03.2019 - 1.415 ks zariadení OKI 31.03.2020 - 205 ks zariadení OKI 31.03.2021 - 321 ks zariadení OKI Podrobný opis predmetu zákazky, vrátane presnej špecifikácie zariadení OKI s uvedením typového označenia a termínu skončenia záručnej doby je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto oznámenie sa týka objednávok za 1. štvrťrok 2022 k Rámcovej dohode na dodávku tovaru č. 5054/2019/5400/025 v celkovej výške 45 302,94 ? bez DPH. Hlavné miesto dodania alebo plnenia uvedené v odd. II.2.3) je: miesto poskytovania predmetu zákazky: pracovisko úspešného uchádzača a v prípade poskytovania služieb s účasťou technika na mieste inštalácie zariadenia OKI pracoviská obstarávateľa v rámci celého územia Slovenskej republiky, podľa miesta umiestnenia zariadení OKI, bližšie uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2019-04-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Oznámení o výsledku verejného obstarávania bolo uverejnené vo VVO č. 212/2019 dňa 21.10. 2019 pod označením 5589-VST.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA