dnes je 27.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
ZSK/PTK/AVP-2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie je len pravidelné informatívne oznámenie
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35914939
Rožňavská 1, 83272 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Email: chebenova.katarina@slovakrail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.slovakrail.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Hlavný kód CPV
44614300-0
Druh zákazky
Stručný opis
Účelom prípravných trhových konzultácií v rámci časti 1 je oslovenie hospodárskych subjektov, ktoré sa zaoberajú dodávkou, inštaláciou a servisom kontajnerových čerpacích staníc, za účelom stanoviť v pripravovanom postupe objektívne technické požiadavky a predpokladanú hodnotu, ktoré obstarávateľ uvedie v opise predmetu plánovanej zákazky tak, aby boli dodržané postupy a princípy verejného obstarávania. Účelom prípravných trhových konzultácií v rámci časti 2 je oslovenie hospodárskych subjektov, ktoré sa zaoberajú dodávkou, inštaláciou a servisom monitorovacieho - kamerového systému, určeného na nonstop monitoring kontajnerových čerpacích staníc, za účelom stanoviť v pripravovanom postupe objektívne technické požiadavky a predpokladanú hodnotu, ktoré obstarávateľ uvedie v opise predmetu plánovanej zákazky tak, aby boli dodržané postupy a princípy verejného obstarávania. Účasťou na prípravných trhových konzultáciách hospodárske subjekty získavajú možnosť prezentovať svoje návrhy. Zámerom obstarávateľa je naplnenie princípu získania najlepšej kvality za vynaložené verejné finančné prostriedky. Obstarávateľ vyhodnotí získané informácie a poznatky z prípravných trhových konzultácií a následne určí technické požiadavky a ďalšie podmienky a kritériá na vyhodnotenie ponúk tak, aby plnením zákazky dosiahol stanovený účel pri najlepšej kvalite a cene. Hospodárske subjekty, ktoré sa zúčastnia prípravných trhových konzultácií sa môžu následne zúčastniť postupu pre zadanie plánovanej zákazky a predložiť ponuku. Podrobné informácie k jednotlivým častiam sú uvedené v zadávacej dokumentácii zverejnenej na profile obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9090 .
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
2:
OPIS
Názov
Modernizácia kontajnerových čerpacích staníc a servisná podpora
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
44614300-0

Miesto vykonania
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: -Prešov, -Poprad, -Čadca, -Humenné (2 ks), -Skalica
Opis obstarávania
Podrobné informácie k tejto časti sú uvedené v zadávacej dokumentácii zverejnenej na profile obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9090
Doplňujúce informácie
Podrobné informácie k tejto časti sú uvedené v zadávacej dokumentácii zverejnenej na profile obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9090

Názov
Dodanie, inštalácia a servisná podpora monitorovacieho - kamerového systému
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
35125300-2

Miesto vykonania
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: -Prešov, -Poprad, -Čadca, -Humenné (2 ks), -Skalica
Opis obstarávania
Podrobné informácie k tejto časti sú uvedené v zadávacej dokumentácii zverejnenej na profile obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9090
Doplňujúce informácie
Podrobné informácie k tejto časti sú uvedené v zadávacej dokumentácii zverejnenej na profile obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9090

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2022-06-01T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V prípade potreby objasniť základné požiadavky môže ktorýkoľvek z hospodárskych subjektov, ktorý má záujem zúčastniť sa prípravných trhových konzultácií, požiadať prostredníctvom e-mailu kontaktné osoby zikla.peter@slovakrail.sk a chebenova.katarina@slovakrail.sk o vysvetlenie pre potreby vypracovania návrhu. Obstarávateľ zverejní odpoveď na každú prijatú požiadavku o vysvetlenie na svojom profile ako súčasť tohto oznámenia. Obstarávateľ môže doplniť informácie, ktoré budú nevyhnutné k vypracovaniu kvalifikovaného návrhu. V prípade potreby obstarávateľ môže predĺžiť lehotu na predkladanie návrhov, ak taká potreba počas lehoty na predkladanie návrhov vznikne. 2. Obstarávateľ považuje účasť na obhliadke za nevyhnutnú. Obhliadka sa uskutoční v dohodnutom termíne po tom, ako hospodársky subjekt predloží obstarávateľovi prihlášku zverejnenú na profile obstarávateľa, s vyplneným údajom o navrhovanom mieste obhliadky, na zvolenom mieste plnenia podľa tohto oznámenia. Za týmto účelom obstarávateľ požaduje od hospodárskeho subjektu, ktorý má záujem zúčastniť sa prípravných trhových konzultácií, aby na prihlášku uviedol miesto plnenia podľa tohto oznámenia, na ktorom má záujem zúčastniť sa obhliadky. Obhliadky sa zúčastní hospodársky subjekt, ktorý má záujem zúčastniť sa na prípravných trhových konzultáciách, jeho štatutárny zástupca alebo oprávnená splnomocnená osoba, ktorá sa na obhliadke preukáže platným splnomocnením podpísaným štatutárnym zástupcom hospodárskeho subjektu alebo osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt. Predložené splnomocnenie zostáva obstarávateľovi ako súčasť dokumentácie z prípravných trhových konzultácií. 3. Požiadavky kladené na hospodárske subjekty, ktoré majú záujem o účasť na prípravných trhových konzultáciách: a)oprávnenie hospodárskeho subjektu dodávať tovary (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní) b)zaslanie elektronickej prezentácie / návrhu v lehote a spôsobom podľa bodu 6.a) vo formáte pdf; prezentácia by mala obsahovať predstavenie navrhovaného riešenia po stránke technickej, odporúčania účastníka na doplnenie či zmenu opisu predmetu prípravných trhových konzultácií, návrh spôsobu dodania (predaj licencií, podmienky aktualizácií, prevádzka), argumenty a výpočty, preukazujúce hospodárnosť a efektívnosť navrhovaného riešenia, nevyhnutné vyvolané investície a súvisiace náklady), doplňujúce oprávnenia nevyhnutné k dodávaniu tovarov, doplňujúce nevyhnutné oprávnenia k poskytovaniu servisu, vyjadrenie účastníka k otázkam podľa prílohy č. 2 oznámenia. Prezentácia bude obsahovať: časť 1: -Technický návrh modernizácie -Harmonogram modernizácie -Návrh licenčných podmienok -Návrh plánu pravidelnej údržby časť 2: -Technický návrh monitorovacieho a kamerového systému -Návrh licenčných podmienok -Návrh plánu pravidelnej údržby spoločne pre časť 1 a časť 2 -Čestné vyhlásenie o zachovaní mlčanlivosti Podrobné ďalšie informácie nevyhnutné k predloženiu návrhu sú uvedené v zadávacej dokumentácii zverejnenej na profile obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9090
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-29T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA