dnes je 26.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ID 1291
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Zariadenie sociálnych služieb HARMÓNIA
Vnútroštátne identifikačné číslo: 52757056
Tuhárske námestie 886/10, 98401 Lučenec

Slovensko
Kontaktná osoba: Zariadenie sociálnych služieb HARMÓNIA
Telefón: +421 949014601
Email: monika.debnarova@bbsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zssharmonia.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Sociálna starostlivosť
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ID 1291
Hlavný kód CPV
45215200-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác - dodávka a realizácia vonkajšieho evakuačného lôžkového výťahu podľa projektovej dokumentácie v osemposchodovej budove B (Tuhárske námestie 886/10, 984 01 Lučenec) v jednom vchode za účelom zabezpečenia bezbariérovosti budovy a skvalitnenia transportných možností prijímateľov sociálnych služieb.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
ZSS HARMÓNIA Lučenec - dodávka a realizácia vonkajšieho evakuačného lôžkového výťahu
Dodatočné kódy CPV
45300000-0

42416000-5

45310000-3

51100000-3

45400000-1

Miesto vykonania
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Zariadenie sociálnych služieb HARMÓNIA, Tuhárske námestie 886/10, 984 01 Lučenec.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác dodávka a realizácia vonkajšieho evakuačného lôžkového výťahu podľa projektovej dokumentácie v osemposchodovej budove B (Tuhárske námestie 886/10, Lučenec) v jednom vchode za účelom zabezpečenia bezbariérovosti budovy a skvalitnenia transportných možností prijímateľov sociálnych služieb. Predmetom zákazky je: - obhliadka staveniska a podmienok výstavby šachty, výťahu a stavebných úprav, - výstavba šachty, ktorá bude spĺňať' všetky náležitosti podľa príslušných noriem, - dodávka vonkajšieho priechodného evakuačného lôžkového výťahu s deviatimi stanicami vrátane náhradného zdroja a úprava rozvádzačov a napojenia výťahu na elektroinštaláciu, - stavebné úpravy na predmetnej budove, ktoré budú vyvolané montážou výťahu, vyrezaním otvorov a úpravou priestorov, - dodávka a inštalácia novej kabíny, - vykonanie overenia zhody výťahu za účasti oprávnenej osoby a uvedenia výťahu do prevádzky, - poučenie a zaškolenie zamestnancov objednávateľa s obsluhou a údržbou výťahu, v rozsahu stanovenom objednávateľom, - vykonávanie pravidelných revíznych prehliadok, údržby a servisu v trojmesačných intervaloch počas záručnej doby, vrátane vyhotovenia revíznej správy. Odstránenie porúch a mazanie sa budú zaznamenávať v revíznych správach.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 266 512,57
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 291 996,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy sa nejedná o zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-03T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA