dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 215/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trenčiansky samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36126624
K dolnej stanici 7282/20A, 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Trenčiansky samosprávny kraj
Telefón: +421 326555867
Email: alena.kovacikova@tsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tsk.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/468995
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 215/2023
Hlavný kód CPV
85312320-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poradenský program - Bilancia kompetencií, ktorý je považovaný za poradenské služby zamestnancom Hornonitrianskych baní Prievidza, a.s. (ďalej len HBP, a.s.) a Slovenské elektrárne, a.s., závod Elektráreň Nováky (ďalej len ENO), ktorí v súvislosti s ukončovaním ťažby hnedého uhlia v regióne hornej Nitry prídu o zamestnanie. Je zameraný na rozvoj zručností pre riadenie vlastnej kariéry a na vypracovanie alternatív profesijného smerovania v zmysle požiadaviek certifikátu FECBOP vydaného Medzinárodnou federáciou centier bilancie kompetencií a kariérového poradenstva, resp. ekvivalentného dokladu. Bilancia kompetencií bude spracovaná za účelom nasmerovania osobnostného a profesijného rozvoja zamestnancov HBP, a.s. a ENO tak, aby našli nové uplatnenie na trhu práce v regióne hornej Nitry. Zákazka bude realizovaná ako súčasť národného projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II. Poradenský program bude realizovaný v prezenčnej forme a v slovenskom jazyku. Bude realizovaný v regióne hornej Nitry v elokovanom pracovisku Trenčianskeho samosprávneho kraja Nováky, Rastislavova 332, 972 71 Nováky, prípadne v iných vhodných priestoroch v regióne hornej Nitry. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch aj v Rámcovej dohode, ktorá tvorí prílohu súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 356 300,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej aj "ZVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že doklad ktorý podľa § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje resp. nie sú povinní predkladať v ponuke z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy (verejný obstarávateľ si ich splnenie uchádzačom overí na portáli www.oversi.gov.sk) je doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. Pre splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. f) ZVO môže uchádzač použiť Prílohu Čestného vyhlásenia o neuložení zákazu účasti vo verejnom obstarávaní, ktorá je súčasťou Súťažných podkladov (viď. Ostatné prílohy). alebo Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj: a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo b) v súlade s §114 ods. 1 čestným vyhlásením, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom, alebo c) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie, ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s § 152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. Uchádzač môže v ponuke predložiť aj kópie dokladov vrátane kópií v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ môže kedykoľvek počas priebehu verejného obstarávania požiadať uchádzača o predloženie originálu príslušného dokumentu, úradne osvedčenej kópie originálu príslušného dokumentu alebo zaručenej konverzie, ak má pochybnosti o pravosti predloženého dokumentu alebo ak je to potrebné na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania. Ak uchádzač nepredloží doklady v lehote určenej verejným obstarávateľom, ktorá nesmie byť kratšia ako päť pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, verejný obstarávateľ uchádzača vylúči. Ustanovenia § 40 ods.4 alebo § 53 ods. 1 a 2 týmto nie sú dotknuté. V prípade, že doklady, ktoré verejný obstarávateľ vyžaduje, má k dispozícii z iného verejného obstarávania a ktoré sú aktuálne a platné - tak sa nepredkladajú. Uchádzač na účely identifikácie dokladu podľa prvej vety uvedie v ponuke identifikáciu verejného obstarávania, v ktorom predložil doklad podľa prvej vety spolu s presnou identifikáciou časti ponuky, v ktorej sa tento doklad nachádza. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť JED, v súlade s § 39 ZVO. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny, podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV. Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti: A) § 34 ods. 1 písm. d) ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje uvedenú podmienku účasti za účelom zabezpečenia kvality poskytnutej služby - nasmerovania osobnostného a profesijného rozvoja zamestnancov v zmysle predmetu zákazky a vypracovanie alternatív profesijného smerovania. B) § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Odôvodnenie: Podmienka účasti sleduje cieľ, aby uchádzač preukázal, že na kvalitné plnenie služby disponuje kvalifikovanými osobami zodpovednými za plnenie rámcovej dohody. Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť JED, v súlade s § 39 ZVO. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny, podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV. Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu A.: Uchádzač predloží fotokópiu originálu úradného prekladu platného certifikátu FECBOP vydaného Medzinárodnou federáciou centier bilancie kompetencií a kariérového poradenstva alebo ekvivalentný doklad. K bodu B.: Uchádzač predloží dôkazy o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii dohody za osobu garanta známeho pred podpisom rámcovej dohody, ktorý sa bude podieľať na plnení rámcovej dohody údajmi v rozsahu meno, priezvisko a miesto trvalého pobytu garanta a doklady potrebné na overenie splnenia odborných predpokladov t.j. fotokópiu originálu dokladu o absolvovaní vzdelávacieho programu pre poradcov bilancie kompetencií a fotokópiu originálu dokladu o absolvovaní vysokoškolského vzdelania II. stupňa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Lehota poskytnutia predmetu zákazky (poskytnutie služby Bilancie kompetencií) je v priamej súvislosti s realizáciou projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II. a verejný obstarávateľ upozorňuje, že ak príde k predĺženiu realizácie aktivít projektu, môže byť lehota dodania služby dlhšia. Plánované ukončenie projektu je 31.01.2025. Ak sa poskytovateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade s vysúťaženou cenou t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. Ďalšie podmienky vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch, v návrhu Rámcovej dohody.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky: nie
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-14T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Doplňujúce informácie k bodu II.2.14) Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytnutými službami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, z ktorého je predmet tejto zmluvy financovaný, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami sú najmä, nie však výlučne: a) Poskytovateľ NFP a ním poverené osoby, b) orgán pre kontrolu VO, c) útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, d) Najvyšší kontrolný úrad SR a ním poverené osoby, e) Orgán auditu podľa § 12 zákona o príspevkoch z fondov EÚ, Úrad vládneho auditu a orgánom auditu poverené osoby, f) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ podľa § 8 zákona o príspevkoch z fondov EÚ, h) Európsky úrad pre boj proti podvodom, i) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až h) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Právnymi aktmi EÚ. Rámcová dohoda nadobudne účinnosť po splnení súčasne dvoch odkladacích podmienok, ktorými sú: a) schválenie žiadosti o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, b) a zároveň dôjde k naplneniu povinnosti v zmysle § 47a ods. 1 Občianskeho zákonníka, teda účinnosť táto Dohoda nadobudne dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. Úspešný uchádzač pred podpisom Rámcovej dohody predloží Metodiku poradenského programu, ktorá musí spĺňať požiadavky špecifikácie poradenského programu a bude prílohou Rámcovej dohody. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a Rámcovej dohode. Úspešný uchádzač pred podpisom Rámcovej dohody predloží originál úradného prekladu alebo úradne osvedčenú fotokópiu originálu úradného prekladu platného certifikátu FECBOP vydaného Medzinárodnou federáciou centier bilancie kompetencií a kariérového poradenstva alebo ekvivalentný doklad. V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) ZVO ( tzv. super reverzná súťaž). Verejný obstarávateľ pri uzatváraní rámcovej dohody bude postupovať v súlade s § 11 a s § 56 ZVO. Verejný obstarávateľ požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v časti III.1.1 Výzvy na predkladanie ponúk, ktoré preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má ako subdodávateľ plniť. U uchádzača a u subdodávateľa nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO. Doklady a informácie preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúceho osobného postavenia jeho subdodávateľov predkladá uchádzač vo svojej ponuke. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a jej prílohách. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo súťaž zrušiť v súlade s § 57 ZVO, alebo v prípade nedostatočného finančného krytia. Komunikácia a výmena informácií, vrátane doručovania vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom systému el. platformy (IS EVO) na adrese www.uvo.gov.sk. Obhliadka miesta poskytnutia zákazky sa umožňuje. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Elektronická fakturácia bude pripustená v súlade so zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme. Obstarávanie je svojim predmetom zákazky obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, nie je zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií. Verejný obstarávateľ uvádza lehotu na poskytnutie súčinnosti potrebnej na uzatvorenie rámcovej dohody na 10 pracovných dní.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-30T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA