dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 50/2022/NLZ-DNS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Pribinova 4195/25, 81109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 220928124
Email: petra.sturmanova@mirri.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 50/2022/NLZ-DNS
Hlavný kód CPV
79810000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je tlač nasledujúcich položiek (vrátane balenia a distribúcie): - dvoch druhov roll-upov, ktoré budú na hliníkovom stojane so zaklápacou lištou - 4000 ks trhacích linajkových blokov vo formáte A5 - zakladačov/foldrov s názvom Ministerstvo investícií regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky v slovenskom jazyku (500 ks) a v anglickom jazyku (100 ks) - vizitiek pre ministerku v slovenskom jazyku (100 ks ) a anglickom jazyku (100 ks) - 200 ks letákov Danube Region Programme - 450 ks brožúra Slovensko a Eurofondy 2014-2020 - 150 ks brožúra Slovakia and the European Funds 2014-2020
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
79824000-6

79800000-2

22458000-5

22462000-6

30197630-1

79920000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Pribinova 25, 811 09 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom čiastkovej zákazky zadávanej v zriadenom Dynamickom nákupnom systéme, bude obstarávanie tlačiarenských služieb, pod ktorými sa rozumie tlač roll-upov, trhacích linajkových blokov, zakladačov, letákov, brožúr a vizitiek. Brožúry, letáky a roll-upy sú určené na prezentáciu a propagáciu operačných programov a programov nadnárodnej spolupráce, ktorých tlač je nevyhnutná pre informovanosť širokej verejnosti. Tlač vizitiek sa požaduje na rôzne príležitosti, napríklad pri obchodných a súkromných záležitostiach. Predmetom zákazky je tlač nasledujúcich položiek (vrátane balenia a distribúcie): - dvoch druhov roll-upov, ktoré budú na hliníkovom stojane so zaklápacou lištou - 4000 ks trhacích linajkových blokov vo formáte A5 - zakladačov/foldrov s názvom Ministerstvo investícií regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky v slovenskom jazyku (500 ks) a v anglickom jazyku (100 ks) - vizitiek pre ministerku v slovenskom jazyku (100 ks ) a anglickom jazyku (100 ks) - 200 ks letákov Danube Region Programme - 450 ks brožúra Slovensko a Eurofondy 2014-2020 - 150 ks brožúra Slovakia and the European Funds 2014-2020 poďakovaní či na odovzdanie odkazu.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: roll up banner č. 1 a č. 2 - Integrovaná infraštruktúra, Propagácia PO7 OPII na odborných podujatiach II číslo projektu:311081CDW3 trhací blok - Integrovaný regionálny operačný systém, Podpora vytvorenia siete regionálnych centier MIRRI SR číslo projektu: 302081BRP4 leták DANUBE - Slovak National Contact Point TA project , Interreg Program dunajského regiónu 2021 - 2027 číslo projektu: DTP69
Doplňujúce informácie
DNS č. 10

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 190-538523
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY10_2023:Zabezpečenie tlačiarenských služieb_10":
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-04-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 6 103,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-25T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA