dnes je 7.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 38/PRO/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
SPRÁVA MESTSKÉHO MAJETKU, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 34140590
Námestie slobody 10, 90901 Skalica

Slovensko
Kontaktná osoba: SPRÁVA MESTSKÉHO MAJETKU, s.r.o.
Telefón: +421 346648336
Email: riaditel@smmskalica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.smmskalica.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436197
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 38/PRO/2021
Hlavný kód CPV
37481000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej rolby na úpravu ľadovej plochy pre zimný štadión formou leasingu.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 138 820,48
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 112 ods. 4 písm. a) v spojení s 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO: e.je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f.nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti dokladmi: -k písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, -k písm. f) doloženým čestným vyhlásením. V súvislosti s využívaním údajov z informačných systémov verejnej správy podľa § 112 ods. 5 v spojení s § 32 ods. 3 ZVO, uchádzač je povinný predkladať všetky doklady, nakoľko verejný obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci. Hospodársky subjekt, ktorý o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadal, môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO. Splnenie podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia uchádzača, môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť podľa § 114 ods. 1 v spojení s § 39 ZVO Jednotným európskym dokumentom https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html alebo podľa § 114 ods. 1 ZVO čestným vyhláseným, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Bližšie podmienky osobného postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. m) bodu 1.): ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje. Podľa § 34 ods. 1 písm. m) bodu 2.): ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. Splnenie podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia uchádzača, môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť v súlade s § 114 ods. 1 podľa § 39 ZVO Jednotným európskym dokumentom https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html, alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby a rozhodne sa predložiť JED alebo čestné vyhlásenie, tieto obsahujú vyššie uvedené informácie aj o tejto osobe.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 34 ods. 1 písm. m) bodu 1.):Uchádzač predloží prospektový materiál ponúkaného predmetu zákazky s jeho podrobným originálnym technickým popisom od výrobcu v továrenskom prevedení resp. ekvivalentný doklad, s uvedením obchodného názvu, typu, modelu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku a jeho zobrazením, ktorým jednoznačne preukáže splnenie požadovaných technických parametrov uvedených v technickej špecifikácií. K § 34 ods. 1 písm. m) bodu 2.):Uchádzač predloží certifikát vydaný autorizovanými osobami resp. notifikovanými osobami alebo vyhlásenie zhody s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu alebo iný ekvivalentný doklad, ktorými preukáže požadované skutočnosti. V prípade ak uchádzač predkladá vyhlásenie o zhode, v ktorom sa odvoláva na iné doplňujúce dokumenty, ktoré sú podkladom na jeho vydanie, musia byť tieto doplňujúce dokumenty súčasťou predloženého vyhlásenia o zhode.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v zmysle § 54 ZVO. Ďalšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a budú spresnené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-01-14T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2022-01-14T10:15:00
Miesto: Elektronickým nástrojom eZakazky a na mieste: Procurio s.r.o., Hodžovo nám. 2A, 811 06 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie vykoná komisia bez účastí uchádzačov. Otváranie je neverejné a zúčastnia sa ho on-line len členovia komisie bez prítomnosti uchádzačov, z dôvodu použitia elektronickej aukcie v súlade s § 54 ods. 3 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli https://www.ezakazky.sk/procurio/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=22055529&. Registrácia a prihlasovanie: - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v elektronickom nástroji, klikne na tlačítko registrovať nového dodávateľa, vyplní údaje a postupuje podľa pokynov uvedených pri registrácii v elektronickom nástroji. Po registrácii mu bude na ním uvedenú e-mailovú adresu doručené prístupové údaje, ktorými sa prihlási do elektronického nástroja. Ak už záujemca má v elektronickom nástroji zriadené konto, prihlási sa svojim prihlasovacím menom a heslom; v prípade, ak ho zabudol, klikne na tlačítko Zabudli ste heslo? Po kliknutí na tlačítko sa zobrazí jednoduchý formulár, kde je potrebné zadať prihlasovací e-mail a po kliknutí na tlačidlo Odoslať elektronický nástroj vygeneruje nové heslo a odošle ho na zadaný e-mail, ktorým sa záujemca prihlási do elektronického nástroja alebo prihlási sa prostredníctvom eID. Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii na profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/7429, ktorý ho presmeruje na úložisko dokumentov na portáli elektronického nástroja pre účely tohto zadávania zákazky. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky a verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred v elektronickom nástroji www.ezakazky.sk. Predkladanie ponuky sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky prostredníctvom vyššie uvedeného elektronického nástroja tak, že uchádzač vkladá svoju elektronickú ponuku do elektronického nástroja v komunikačných formátoch a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch. Momentom doručenia pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania informácií alebo dokumentov jednej strany komunikácie, nakoľko tieto sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére druhej strany komunikácie. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch, vzhľadom obmedzenému počtu znakov v tejto výzve na predkladanie ponúk. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je zamerané na sociálne aspekty a nie je obstarávaním inovácií.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-29T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 6.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25 CZK (-0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA