dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OESM./2022/001935
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad geodézie, kartografie a katastra SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00166260
Chlumeckého 2, 82012 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad geodézie, kartografie a katastra SR
Email: sutaz@tenderpro.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.geodesy.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443369
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: OESM./2022/001935
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie servisnej systémovej a aplikačnej podpory informačného systému ZBGIS.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 4 066 666,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad geodézie, kartografie a katastra SR, Chlumeckého 2, 820 12 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zakazky je poskytnutie sluzby servisna podpora a rozvoj IS ZBGIS, ktoru nie je mozne rozdelit na casti z dovodu, ze sa jedna o uceleny logicky komplexny celok, s funkcnou, technickou, casovou a ekonomickou kontinuitou. Vo vzajomnej kombinacii sluzby servisnej podpory a sluzby pre rozvoj IS ZBGIS splnaju spolocny ucel, ktorým je zachovanie požadovanej dostupnosti ZBGIS. V rámci poskytovania služieb servisnej podpory štandardne prichádza k identifikácii problémov, ktoré sú alebo môžu byť príčinami vznikov incidentov a tieto budú odstraňované v rámci požadovaných služieb rozvoja. Rozdelenie predmetu zakazky na casti by preto mohlo predstavovat vazne riziko ohrozenia riadneho plnenia predmetu zakazky, ako aj skomplikovanie zodpovednostnych vztahov. Na trhu existuje vhodné prostredie na realizáciu hospodárskej súťaže ako celku a je obvyklé, že dodávatelia dokážu komplexne uskutočniť požadovaný rozsah služieb v celom požadovanom rozsahu, pričom tiež disponujú dostatočnými kapacitami na úspešné zrealizovanie predmetu tejto zákazky, na základe čoho je možné zabezpečiť transparentnú hospodársku súťaž. Rozdelenie predmetu zákazky na časti by nemalo za dôsledok rozšírenie okruhu potencionálnych záujemcov, keďže obstarávané služby sú na trhu poskytované tými istými subjektmi. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
4 066 666,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Uvedené v Súťažných podkladoch

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač (UCHa) musí spĺňať podm. účasti týkajúcu sa osobn. postav. podľa §32 ods. 1 ZVO. Spln. podmienok účasti (PÚ) UCHa preukáže podľa §32 ods. 2, prípadne podľa §32 ods. 4 až 5, §39, alebo §152 ZVO. V zmysle §32 ods. 3 ZVO UCHa zapísaný v ORSR alebo ŽRSR nemusí predložiť doklad podľa §32 ods. 2 písm. e). Verejný obstarávateľ (VeO) nemá možnosť vyžiadať doklady podľa §32 ods. 1 písm. a) ZVO preto ak UCHa túto PÚ preukazuje dokladmi - doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke. Ak je UCHa zapísaný v ZHS, vedený ÚVO, doklad podľa §32 ods. 1 a) ZVO sa nevyžaduje. VeO nemá možnosť vyžiadať doklady podľa §32 ods. 1 písm. b) ZVO preto ak UCHa túto PÚ preukazuje dokladmi - doloženým potvrdením zdrav. poisť. a Soc. poisť. nie starším ako 3 mesiace, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke. Ak je UCHa zapísaný v ZHS, vedený ÚVO, doklad podľa §32 ods. 1 b) ZVO sa nevyžaduje. VeO nemá možnosť vyžiadať doklady podľa §32 ods. 1 písm. c) ZVO preto ak UCHa túto PÚ preukazuje dokladmi - doloženým potvrdením miestne prísl. DÚ a miestne prísl. colného úradu nie starším ako 3 mesiace, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke. Ak je UCHa zapísaný v ZHS, vedený ÚVO, doklad podľa §32 ods. 1 c) ZVO sa nevyžaduje. VeO nemá možnosť vyžiadať doklady podľa §32 ods. 1 písm. d) ZVO, preto ak UCHa túto PÚ preukazuje dokladmi doloženým potvrdením prísl. súdu nie starším ako 3 mesiace, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke. Ak je UCHa zapísaný v ZHS, vedený ÚVO, doklad podľa §32 ods. 1 písm. d) ZVO sa nevyžaduje. V prípade UCHa, ktorého tvorí skupina dodáv. zúčastnená vo verejnom obstarávaní (VO) sa požaduje preukázanie splnenia uvedenej PÚ, týkajúcej sa osob. postav. za každého člena skupiny osobitne. Splnenie PÚ podľa §32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak UCHa alebo záuj. má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podn. alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v §32 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť ČV podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podn. alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu UCHa alebo záuj. so sídlom, miestom podn. alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút ČV, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchod. inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podn. alebo obvyklého pobytu UCHa alebo záuj. Ak hospodársky subjekt (HS) nespĺňa PÚ osob. post. podľa §32 ods. 1 písm. a) ZVO alebo sa na neho vzťahuje dôvod na vylúčenie podľa §40 ods. 6 písm. c) až g) a od. 7 a 8, je oprávnený VeO preukázať, že prijal dostatočné opatr. na vykonanie nápravy; v takom prípade je povinný objasniť dotknuté skutočnosti a okolnosti, a to aktívnou spolupr. s VeO. Opatreniami na vykonanie nápravy musí HS preukázať, že zaplatil alebo sa zaviazal zaplatiť náhradu týkajúcu sa akejkoľvek škody, napravil pochybenie, dostatočne objasnil sporné skutočnosti a okolnosti, a to akt. spolupr. s prísl. orgánmi, a že prijal konkrétne techn., organ. a personálne opatrenia, aby sa zabránilo budúcim pochybeniam, priestupkom, iným správnym deliktom alebo trestným činom. Ak skutočnosti zakl. nesplnenie PÚ alebo dôvodu na vylúčenie podľa prvej vety nastali pred uplynutím lehoty na predkl. ponúk, UCHa uvedie opatrenia na vykonanie nápravy podľa prvej vety v ponuke. VeO posúdi opatrenia na vykonanie nápravy podľa druhej vety vyššie, predložené UCHa, pričom zohľ. závažnosť pochybenia a jeho konkrétne okolnosti. Ak opatrenia na vykonanie nápravy predložené UCHa považuje VeO za nedostatočné, vylúči UCHa z VO. UCHa, ktorému bol uložený zákaz účasti vo VO potvrdený konečn. rozhodnutím v inom členskom štáte, nie je oprávnený VeO preukázať, že prijal opatrenia na vykonanie nápravy podľa druhej vety bodu 2 vyššie, ak je toto rozhodn. vykonateľné v SR.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: v súťažných podkladoch
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-08-01T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-10-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-06-24T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA