dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01/OV/2022
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Sociálna poisťovňa, ústredie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30807484
29. augusta 8 a 10, 81363 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Sociálna poisťovňa, ústredie
Telefón: +421 906171944
Email: helena.takacsova@socpoist.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.socpoist.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Sociálne poistenie
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 11315/2022-BA
Hlavný kód CPV
45262700-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zhotovenie stavby Sociálna poisťovňa, pobočka Veľký Krtíš zateplenie budovy na základe projektovej dokumentácie vypracovanej spoločnosťou VPÚ DECO BRATISLAVA, a.s., Ing. arch. Jaroslav Hanúsek, Za kasárňou 1, 831 03 Bratislava, ktorá tvorí v elektronickej podobe prílohu č. 1 k týmto podkladom, vrátane výkazu výmer a za podmienok uvedených v stavebnom povolení vydanom Mestom Veľký Krtíš (číslo 472/2020/OIaŽP, 2008/2021/OIaŽP) a dohodnutých v zmluve o dielo. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
45111300-1

45321000-3

45261420-4

45410000-4

45421130-4

45442100-8

45443000-4

Miesto vykonania
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sociálna poisťovňa pobočka Veľký Krtíš, Ul. SNP 28, 990 01 Veľký Krtíš
Opis obstarávania
1.Predmetom zákazky je zhotovenie stavby Sociálna poisťovňa, pobočka Veľký Krtíš zateplenie budovy na základe projektovej dokumentácie vypracovanej spoločnosťou VPÚ DECO BRATISLAVA, a.s., Ing. arch. Jaroslav Hanúsek, Za kasárňou 1, 831 03 Bratislava, ktorá tvorí v elektronickej podobe prílohu č. 1 k týmto podkladom, vrátane výkazu výmer a za podmienok uvedených v stavebnom povolení vydanom Mestom Veľký Krtíš (číslo 472/2020/OIaŽP, 2008/2021/OIaŽP) a dohodnutých v zmluve o dielo. Stavebné práce zahŕňajú najmä: 1.1.Búracie práce zahŕňajú odstránenie všetkých okien vrátane parapetov, balkónových dverí, vchodových posuvných dverí. Otlčenie zvetranej exteriérovej omietky, zdemontovanie bleskozvodu a pôvodného oplechovania. Odstránenie zelene z kvetináčov na terasách na 2. a 3. NP a odrezanie okapových trubiek. 1.2.Zateplenie fasády certifikovaným kontaktným zatepľovacím systémom. 1.3.Dodanie a montáž okien, schodiskovej steny z jednotlivých okien, výmenu vstupných dverí. 1.4.Úpravu bleskozvodu. 1.5.Opravu poškodených soklíkov a oporných múrikov. 1.6.Výmenu klampiarskych konštrukcií, opravu loga na fasáde. 1.7.Zrušenie kvetináčov na terasách a ich prekrytie. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky týchto súťažných podkladov, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.ska v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-22T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 309 960,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 284 800,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-28T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA