dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 7-OVO-straž_ústredie
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30844363
Pražská 29, 81263 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
Telefón: +421 257278257 Fax: +421 252496310
Email: marek.siranko@reserves.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
79710000-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie výkonu strážnej služby, informačnej služby a komplexné zabezpečenie ochrany majetku v objekte verejného obstarávateľa v súlade s ustanoveniami zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ďalších všeobecne záväzných platných právnych predpisov, ktoré sa vzťahujú na výkon bezpečnostnej služby a s ňou súvisiacich činností, s odbornou starostlivosťou, v súlade so záujmami verejného obstarávateľa tak, aby nedochádzalo k akýmkoľvek škodám na stráženom majetku zo strany tretích osôb alebo z iných dôvodov. Poskytovanie strážnej a informačnej služby pre objekt verejného obstarávateľa v nepretržitom 24 hodinovom rozsahu 1 osobou dodávateľa, s cieľom zabezpečiť ochranu objektu a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích neevidovaných osôb bez zistenia účelu vstupu. Kontrola a evidencia zamestnancov a evidencia návštev (pracovných ale aj súkromných osôb), v rozsahu účelu návštevy a osoby - zamestnanca, ku ktorej návšteva smeruje. Kľúčová služba, výdaj kľúčov podľa vnútorného pokynu verejného obstarávateľa vydanom pre daný účel, evidencia vydaných kľúčov od priestorov stráženého objektu. Kontrola presunu, vývozu, vynesenia materiálu, majetku a inventáru mimo stráženého objektu. Plnenie úloh v krízových situáciách podľa interných smerníc verejného obstarávateľa. Ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu, alebo havarijnej situácie (prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod). Vykonávanie funkcie informátora pre návštevy počas pracovného času verejného obstarávateľa. Vykonávanie prepájania došlých telefónnych hovorov smerovaných cez telefónnu ústredňu. Vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti stráženého objektu verejného obstarávateľa. Pri kontrole strážených priestorov v súvislosti s možným poškodením, unikajúcou vodou alebo v súvislosti s možným únikom plynu z vnútorných rozvodov plynu., prípadne ložiskom požiaru a iných nepredvídaných skutočností. Zabezpečovanie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane objektov a iné. Zabezpečenie iných úloh na základe požiadavky verejného obstarávateľa, ktoré priamo súvisia s výkonom strážnej služby. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky tychto súťažnych podkladoch.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ústredie Správy štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky, Pražská 28, 812 63 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie výkonu strážnej služby, informačnej služby a komplexné zabezpečenie ochrany majetku v objekte verejného obstarávateľa v súlade s ustanoveniami zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ďalších všeobecne záväzných platných právnych predpisov, ktoré sa vzťahujú na výkon bezpečnostnej služby a s ňou súvisiacich činností, s odbornou starostlivosťou, v súlade so záujmami verejného obstarávateľa tak, aby nedochádzalo k akýmkoľvek škodám na stráženom majetku zo strany tretích osôb alebo z iných dôvodov. Poskytovanie strážnej a informačnej služby pre objekt verejného obstarávateľa v nepretržitom 24 hodinovom rozsahu 1 osobou dodávateľa, s cieľom zabezpečiť ochranu objektu a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích neevidovaných osôb bez zistenia účelu vstupu. Kontrola a evidencia zamestnancov a evidencia návštev (pracovných ale aj súkromných osôb), v rozsahu účelu návštevy a osoby - zamestnanca, ku ktorej návšteva smeruje. Kľúčová služba, výdaj kľúčov podľa vnútorného pokynu verejného obstarávateľa vydanom pre daný účel, evidencia vydaných kľúčov od priestorov stráženého objektu. Kontrola presunu, vývozu, vynesenia materiálu, majetku a inventáru mimo stráženého objektu. Plnenie úloh v krízových situáciách podľa interných smerníc verejného obstarávateľa. Ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu, alebo havarijnej situácie (prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod). Vykonávanie funkcie informátora pre návštevy počas pracovného času verejného obstarávateľa. Vykonávanie prepájania došlých telefónnych hovorov smerovaných cez telefónnu ústredňu. Vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti stráženého objektu verejného obstarávateľa. Pri kontrole strážených priestorov v súvislosti s možným poškodením, unikajúcou vodou alebo v súvislosti s možným únikom plynu z vnútorných rozvodov plynu., prípadne ložiskom požiaru a iných nepredvídaných skutočností. Zabezpečovanie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane objektov a iné. Zabezpečenie iných úloh na základe požiadavky verejného obstarávateľa, ktoré priamo súvisia s výkonom strážnej služby.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 208-544940
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Bezpečnostná služba na ústredí Správy štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 15
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 12
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 15
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 154 876,80
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-24T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA