dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 432/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky
Telefón: +421 220295553
Email: slimakova.maria@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 432/2021
Hlavný kód CPV
18100000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky s názvom "Pracovné a ochranné odevy" je dodávka tovaru - pracovných a ochranných odevov pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 9
OPIS
Názov
Pracovné a ochranné odevy - Časť 1 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - tričká a vesty
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
18110000-3

18130000-9

18331000-8

35113440-5

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 1 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 1 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - tričká a vesty" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Tričko s vysokou viditeľnosťou: 20.000 ks 2. Vesta s vysokou viditeľnosťou S - L: 12.000 ks 3. Vesta s vysokou viditeľnosťou XL - 3XL: 6.000 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Pracovné a ochranné odevy - Časť 2 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - nohavice a blúzy
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
18110000-3

18130000-9

18200000-1

18220000-7

18234000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 2 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - nohavice a blúzy" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Nohavice s vysokou viditeľnosťou dámske s náprsenkou letné: 1.420 ks 2. Nohavice s vysokou viditeľnosťou pánske s náprsenkou letné: 13.500 ks 3. Nohavice s vysokou viditeľnosťou dámske s náprsenkou a zateplením: 1.240 ks 4. Nohavice s vysokou viditeľnosťou pánske s náprsenkou a zateplením: 10.000 ks 5. Blúza s vysokou viditeľnosťou dámska: 1.500 ks 6. Blúza s vysokou viditeľnosťou pánska: 13.000 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Pracovné a ochranné odevy - Časť 3 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - kabáty a plášte
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
18110000-3

18130000-9

18200000-1

18210000-4

18211000-1

18212000-8

18220000-7

18221300-7

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 3 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 3 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - kabáty a plášte" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Kabát s vysokou viditeľnosťou krátky s odnímateľnou otepľovacou vložkou a návlekom na nohavice proti dažďu: 1.800 ks 2. Kabát s vysokou viditeľnosťou dlhý s odnímateľnou otepľovacou vložkou a návlekom na nohavice proti dažďu: 10.000 ks 3. Plášť s vysokou viditeľnosťou s kapucňou: 7.830 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Pracovné a ochranné odevy - Časť 4 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie I v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
18110000-3

18130000-9

18200000-1

18220000-7

18234000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 4 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 4 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie I v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Odev modrý dámsky (nohavice s náprsenkou letné, blúza): 1.005 sup 2. Odev modrý pánsky (nohavice s náprsenkou letné, blúza): 11.410 sup 3. Nohavice modré dámske s náprsenkou a zateplením: 605 ks 4. Nohavice modré pánske s náprsenkou a zateplením: 6.300 ks 5. Odev kanalizačný: 205 sup Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Pracovné a ochranné odevy - Časť 5 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie II v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
18110000-3

18200000-1

18210000-4

18211000-1

18212000-8

18220000-7

18221300-7

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 5 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 5 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie II v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Kabát modrý 3/4 s odnímateľnou otepľovacou vložkou: 4.790 ks 2. Plášť 3/4 s kapucňou: 385 ks 3. Plášť dlhý s kapucňou: 230 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Pracovné a ochranné odevy - Časť 6 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie III v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
18110000-3

18130000-9

18114000-1

18200000-1

18210000-4

18234000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 6 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 6 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie III v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Kabát s vysokou viditeľnosťou antistatický so zateplením pre tankovanie pohonných látok: 30 ks 2. Odev antistatický s nehorľavou úpravou - kombinéza: 50 ks 3. Odev hutnícky: 1.045 sup 4. Odev pre pilčíkov: 1.425 sup 5. Odev pre práce s kyselinami, zásadami a nátermi: 2.025 ks 6. Odev pre práce s chemickými látkami - jednorazový: 1.000 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Pracovné a ochranné odevy - Časť 7 - Tričká, nohavice, blúzy, plášte a zástery
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
18110000-3

18200000-1

18212000-8

18234000-8

18331000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 7 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 7 - Tričká, nohavice, blúzy, plášte a zástery" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Tričko biele letné, krátky rukáv: 560 ks 2. Tričko oranžové letné, krátky rukáv: 26.045 ks 3. Nohavice biele dámske: 215 ks 4. Nohavice biele pánske: 70 ks 5. Blúza biela kuchárska dámska, krátky rukáv: 5 ks 6. Blúza biela kuchárska: 30 ks 7. Plášť dámsky modrý, krátky rukáv: 25 ks 8. Plášť dámsky biely, krátky rukáv: 20 ks 9. Plášť dámsky biely: 55 ks 10. Plášť pánsky biely: 15 ks 11. Plášť dámsky modrý: 275 ks 12. Plášť pánsky modrý: 340 ks 13. Zástera dámska šatová: 50 ks 14. Zástera kuchárska: 110 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Pracovné a ochranné odevy - Časť 8 - Termobielizeň
Časť č.: 8
Dodatočné kódy CPV
18220000-7

18310000-5

18412000-0

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 8 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 8 - Termobielizeň" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Termomielizeň: 8.085 ks 2. Termoponožky: 42.975 pár Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Pracovné a ochranné odevy - Časť 9 - Ostatné textilné výrobky
Časť č.: 9
Dodatočné kódy CPV
18140000-2

18440000-5

18441000-2

18443100-7

18443300-9

18443330-8

18443340-1

18613000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom samostatnej časti č. 9 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 9 - Ostatné textilné výrobky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Pás ľadvinový: 5.480 ks 2. Čiapka zimná ušianka: 12.000 ks 3. Čiapka zimná z fleece materiálu: 6.000 ks 4. Kukla pletená pod prilbu zimná: 5.000 ks 5. Čiapka pod prilbu: 7.000 ks 6. Čiapka so šiltom letná: 20.000 ks 7. Čiapka biela kuchárska: 50 ks 8. Čelenka kuchárska: 10 ks 9. Šatka trojuholníková biela: 50 ks 10. Klobúk rybársky: 1.560 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 181-471876
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Pracovné a ochranné odevy - Časť 1 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - tričká a vesty:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

2:Pracovné a ochranné odevy - Časť 2 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - nohavice a blúzy:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

3:Pracovné a ochranné odevy - Časť 3 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - kabáty a plášte:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

4:Pracovné a ochranné odevy - Časť 4 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie I v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

5:Pracovné a ochranné odevy - Časť 5 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie II v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

8:Pracovné a ochranné odevy - Časť 8 - Termobielizeň:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2022-06-23T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zoznam členov komisie: Mgr. Tomáš Kovaľ, predseda komisie; Ing. Mária Slimáková, Ing. Pavel Hlivár, Ing. Jozef Kováč, člen komisie. 2. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-24T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA