dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 5/2021 - SP (ERANET)
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Kráľovce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00324388
Kráľovce 196, 04444 Kráľovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Kráľovce
Telefón: +421 902052692 Fax: +421 557290555
Email: obeckralovce@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kralovce.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435721
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 5/2021 - SP (ERANET)
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a výstavba nových chodníkov pre peších zo zámkovej dlažby v obci Kráľovce. Celá trasa chodníkov pre peších pozostáva z rekonštruovaných úsekov chodníkov, ale aj nových chodníkov nasledovne: Vetva A výstavba chodníka pre peších š. = 1,50 m, dl. = 97,37 m - plocha 170,60 m2 Vetva B výstavba chodníka pre peších š. = 1,50 m, dl. = 17,93 m - plocha 26,90 m2 Vetva C výstavba chodníka pre peších š. = 1,50 m, dl. = 220,10 m - plocha 358,50 m2 Vetva D rekonštrukcia chodníka pre peších š. = 1,00 m, dl. = 209,49 m - plocha 245,50 m2 Vetva E výstavba chodníka pre peších š. = 1,50 m, dl. = 66,54 m - plocha 99,80 m2 Vetva F výstavba chodníka pre peších š. = 1,50 m, dl. = 105,85 m - plocha 164,50 m2 Vetva G výstavba chodníka pre peších š. = 1,50 m, dl. = 122,18 m - plocha 276,95 m2 Vetva H rekonštrukcia chodníka pre peších š. = 1,50 m, dl. = 268,06 m - plocha 562,70 m2 Vetva I rekonštrukcia chodníka pre peších š. = 1,50 m, dl. = 256,66 m - plocha 470,00 m2 Vetva J výstavba chodníka pre peších š. = 1,50 m, dl. = 201,35 m - plocha 302,02 m2 Vetva K výstavba chodníka pre peších š. = 1,50 m, dl. = 4,66 m - plocha 6,94 m2 Vetva L výstavba chodníka pre peších š. = 1,50 m, dl. = 236,92 m - plocha 385,10 m2 Celková dĺžka chodníkov pre peších je 1807,11 m. Bližšia charakteristika celého predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii a v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 220 649,51
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Na preukázanie osobného postavenia sa v súlade s § 112 ods. 4 písm. a) ZVO vyžaduje: 1) predloženie dokladu o oprávnení vykonávať stavebné práce v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, 2) čestné vyhlásenie o tom, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike, alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj: a) v súlade s § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom, b) v súlade s § 114 ods. 1 ZVO čestným vyhlásením, c) v súlade s § 152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s § 152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. V prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 112 ods. 4 písm. a) ZVO, záujemca/uchádzač nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona tieto doklady predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO platí, že uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike nie je povinný tento doklad predkladať vo svojej ponuke z dôvodu, že verejný obstarávateľ je orgánom verejnej moci a preto si jej splnenie uchádzačom alebo záujemcom vie overiť aj na portáli OverSi.gov.sk: https://stopbyrokracii.sk/, príp. v Obchodnom registri SR alebo Živnostenskom registri SR na: http://orsr.sk/, https://www.zrsr.sk/ a nepredloženie týchto dokladov nie je možné sankcionovať vylúčením uchádzača/hospodárskeho subjektu. V prípade vyplnenia JED hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV. bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Za účelom preukázania technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ZVO uchádzači predložia: 1) podľa § 34 ods. 1 písm. b): Uchádzač preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (v rozsahu deň, mesiac, rok) od vyhlásenia verejného obstarávania zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania SR s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom stavebných prác: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2) podľa § 34 ods. 1 písm. g): Uchádzač preukáže splnenie podmienky, ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. b): Uchádzač predloží potvrdenie/potvrdenia o uskutočnených stavebných prácach rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky: inžinierske stavby (výstavba, resp. rekonštrukcia diaľnic, ciest, miestnych a účelových komunikácií, chodníkov a pod.), pričom uskutočnené stavebné práce budú kumulatívne v minimálnom objeme spolu vo výške 200 000,00 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam stavebných prác obsahoval minimálne: - názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti, - zmluvný termín a skutočný termín uskutočnenia stavebných prác, - zmluvnú cenu za uskutočnenie stavebných prác bez DPH celkom za požadované obdobie, - kontaktné údaje odberateľa prostredníctvom, ktorých je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), - názov, sídlo odberateľa a potvrdenie odberateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác. Ak uchádzač nemá k dispozícii potvrdenie odberateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác, je potrebné predložiť vyhlásenie uchádzača o uskutočnení stavebných prác doplnený dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú. V prípade, že uchádzač má zverejnené referencie na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, verejný obstarávateľ odporúča uviesť ich v zozname svojich referencií s poznámkou ÚVO. Ak z referencie ÚVO nevyplýva preukázanie minimálnej úrovne spôsobilosti, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v ponuke uviedol informácie preukazujúce požadovanú úroveň spôsobilosti. Vyžaduje sa predloženie naskenovaných originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. Bližšie informácie sú z dôvodu obmedzenosti počtu znakov uvedené v súťažných podkladoch. k § 34 ods. 1 písm. g): Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má osobu určenú na plnenie zmluvy alebo riadiaceho zamestnanca na výkon činnosti stavbyvedúceho, ktorý má platné Osvedčenie vydané SKSI alebo ekvivalentný o vykonaní odbornej skúšky stanovené v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentná odborná spôsobilosť, či odborná kvalifikácia podľa príslušných právnych predpisov (s rozsahom oprávnenia stavbyvedúci pre kategóriu - inžinierske stavby) a odborná prax stavbyvedúceho pre inžinierske stavby. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúci pre inžinierske stavby s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Najmenej 3-ročnú odbornú prax stavbyvedúci pre inžinierske stavby preukáže vlastnoručne podpísaným životopisom (resp. ekvivalentným dokladom), z ktorého bude zrejmý priebeh zamestnaní odborne spôsobilej osoby stavbyvedúceho (odborná prax), a z ktorého bude zrejmý pracovnoprávny vzťah k uchádzačovi, t.j. či bude poskytovať služby stavbyvedúceho v pozícií zamestnanca na základe pracovnoprávneho vzťahu, alebo ako iná osoba. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom. Vyžaduje sa predloženie naskenovaných originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. Bližšie informácie sú z dôvodu obmedzenosti počtu znakov uvedené v súťažných podkladoch. V súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. g) ZVO verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž, ak sa táto podmienka uvedie v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo v oznámení použitom ako výzva na súťaž.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1. Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty. Zhotoviteľ sa zaväzuje že počas doby realizácie stavebných prác zamestná podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) minimálne dve osoby, spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady: a) patria k marginalizovanej rómskej komunite (ďalej MRK), a zároveň b) sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. 2. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne platnosť dňom jej podpisu štatutárnymi zástupcami oboch Zmluvných strán a účinnosť, vzhľadom na zdroj financovania realizácie Diela, dňom nasledujúcim po dni kumulatívneho splnenia všetkých nasledovných podmienok: - zmluva bude zverejnená na webovej stránke verejného obstarávateľa v zmysle príslušných právnych predpisov, - dôjde k právoplatnému schváleniu verejného obstarávania v rámci jeho administratívnej kontroly vykonanej sprostredkovateľským orgánom (doručením správy zo štandardnej ex-post kontroly verejnému obstarávateľovi).
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-12-21T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-12-21T09:30:00
Miesto: Otváranie ponúk sa zrealizuje nasledovným spôsobom: Online. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Upozorňujeme na funkcionalitu otvárania ponúk priamo v systéme ERANET, ktorá umožňuje sledovanie otvárania ponúk v reálnom čase pre každého uchádzača, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: V prípade zmeny situácie a následného umožnenia otvárania ponúk štandardným spôsobom verejný obstarávateľ v dostatočnom časovom predstihu informuje záujemcov / uchádzačov prostredníctvom el. nástroja, v ktorom sa realizuje verejné obstarávanie a prostredníctvom korigenda.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zadávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o VO v systéme ERANET na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/881). 2. Zadávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://obstaravanie.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. 4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: a) OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; b) Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; c) Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies. 5. Komunikácia medzi Zadávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu / uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. 6. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky v súlade s § 112 ods. 6 a § 55 ods. 1 ZVO, t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (super reverzný postup). V súlade s § 55 ods. 1 ZVO verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, vyhodnotí u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 7. Zábezpeka sa vyžaduje. Výška zábezpeky je 5 000,00 EUR (slovom: päťtisíc eur). Ostatné detailné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Predmetné verejné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstarávanie a obstarávanie inovácií. Verejné obstarávanie zohľadňuje sociálny aspekt. 9. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 10. Prijímateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s Dodávateľom právo Prijímateľa bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Prijímateľom a Dodávateľom a výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov. 11. Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly / auditu súvisiaceho so stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. ZM_SEP-IMRK2-2020-003921, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly / auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 12. Ďalšie podmienky verejného obstarávateľa sú uvedené obsahom súťažných podkladov.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-01T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA