dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 15/ME/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603295
Šíravská 7, 82107 Bratislava-Vrakuňa

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Telefón: +421 903520052 Fax: +421 240204804
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vrakuna.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473391
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 15/ME/2023
Hlavný kód CPV
90600000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Názov predmetu zákazky: Zimná údržba komunikácií, čistenie vpustov a údržba trávnatých plôch a krov Logický celok č. 1: Zimná údržba komunikácií a čistenie vpustov Logický celok č. 2: Údržba trávnatých plôch a krov
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 670 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Zimná údržba komunikácií a čistenie vpustov
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
90620000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto alebo miesta dodania predmetu zákazky: územie mestskej časti Bratislava-Vrakuňa, katastrálne územie Vrakuňa
Opis obstarávania:
Logický celok č. 1: Zimná údržba komunikácií a čistenie vpustov Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených s výkonom zimnej údržby na miestnych komunikáciách III. a IV. triedy a chodníkoch v správe alebo vo vlastníctve verejného obstarávateľa na území mestkej časti Bratislava-Vrakuňa v katastrálnom území Vrakuňa a čistenie uličných vpustov v správe alebo vo vlastníctve verejného obstarávateľa na území mestskej časti Bratislava-Vrakuňa v katastrálnom území Vrakuňa. Zimná údržba komunikácií Zimná údržba komunikácií je súhrn riadiacich a výkonových činností, ktorými sa zabezpečuje zjazdnosť miestnych komunikácií a schodnosť chodníkov v zimnom období, t.j. zmierňovanie a odstraňovanie závad spôsobenými poveternostnými a klimatickými. Zjazdnosť komunikácií je taký stav týchto komunikácií, ktorý umožňuje bezpečnú jazdu motorových i nemotorových vozidiel prispôsobenú dopravno-technickému stavu a stavebnému stavu týchto komunikácií, poveternostným podmienkam a ďalším okolnostiam, ktoré môže vodič predvídať (§12, ods.1 Vyhl. FMD č.35/1984 Zb.). Závady v zjazdnosti komunikácií sú také zmeny v zjazdnosti týchto komunikácií spôsobené vonkajšími vplyvmi, ktoré nemôže vodič predvídať ani pri jazde prispôsobenej stavebnému stavu komunikácie, poveternostným podmienkam, vlastnostiam vozidla a nákladu, vlastným schopnostiam a iným zjavným okolnostiam. Závadami v zjazdnosti sú najmä ojedinelé miesta s poľadovicou, ktorá vznikla námrazou, zamŕzaním stekajúcej vody na vozovku z okolia alebo vôd stojacich na vozovke v dôsledku zlej funkcie zariadenia na odvodnenie komunikácie (§ 12, odst.2 Vyhl. FMD č.35/1984 Zb.) Závadami v schodnosti chodníkov, komunikácií určených výhradne pre chodcov a priechodov pre chodcov na prejazdných úsekoch ciest v zastavanom území sú závady obdobné závadám v zjazdnosti, pokiaľ tieto závady neumožňujú bezpečnú chôdzu ani pri zvýšenej opatrnosti chodcov(§ 12, odst.5 Vyhl. FMD č.35/1984 Zb.). Za zimné obdobie sa považuje obdobie od 01. novembra do 31. marca nasledujúceho roka. V prípade mimoriadnych poveternostných podmienok mimo tohto obdobia sa úspešný uchádzač /poskytovateľ/ zaväzuje zabezpečiť výkon zimnej údržby podľa požiadavky verejného obstarávateľa /objednávateľa/. Stanovené časové obdobie platenej zimnej pohotovosti je od 15. decembra do 15. februára nasledujúceho roka. Pri zimnej údržbe komunikácií úspešný uchádzač /poskytovateľ/ použije posyp chemickým materiálom (chlorid sodný). Odstraňovanie snehu pluhovaním sa bude realizovať pri napadnutí neutlačenej snehovej vrstvy na komunikáciách a chodníkoch. Pluhovanie na chodníkoch sa vykonáva chodníkovým sypačom s pluhom na šírku min. 80 cm. Ak je pozdĺž chodníka verejná zeleň, sneh sa odhŕňa na zeleň, zvyčajne smerom od pevnej prekážky (dom, plot, oporný múr, atď.). Posypom chemickým sa odstraňujú alebo zmierňujú závady v zjazdnosti komunikácií a schodnosti chodníkov pri očakávanej alebo už vytvorenej poľadovici a pri šmykľavosti na neutlačenej snehovej vrstve. Podrobný opis požadovaných služieb: Odstraňovanie snehu pluhovaním - cesta: zahŕňa prácu komunálnej techniky, ktorá je na tento účel určená. Činnosť pozostáva z odstraňovania súvislej vrstvy snehu z vozovky. Posyp chemickým materiálom - cesta: zahŕňa prácu komunálnej techniky, ktorá je na tento účel určená. Činnosť pozostáva z posypu vozovky chemickým materiálom (ďalej len ako CHM) používaným na zimnú údržbu. Položka v sebe nezahŕňa posypový materiál. Odstraňovanie snehu pluhovaním a posyp CHM - cesta: zahŕňa prácu komunálnej techniky, ktorá je na tento účel určená. Činnosť pozostáva z odstraňovania súvislej vrstvy snehu pluhovaním a posypu vozovky CHM. Položka v sebe nezahŕňa posypový materiál. Odstraňovanie snehu pluhovaním - chodník: zahŕňa prácu komunálnej techniky, ktorá je na tento účel určená. Činnosť pozostáva z odstraňovania súvislej vrstvy snehu z chodníka. Šírka pluhovania je daná šírkou stroja od okraja chodníka (obrubník, krajnica) v jednom smere.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
365 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Údržba trávnatých plôch a krov
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
77300000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto alebo miesta dodania predmetu zákazky: územie mestskej časti Bratislava-Vrakuňa, katastrálne územie Vrakuňa
Opis obstarávania:
Logický celok č. 2: Údržba trávnatých plôch a krov Predmetom zákazky je poskytovanie služieb súvisiacich s komplexnou údržbou trávnatých plôch a odbornou údržbou krov na pozemkoch vo vlastníctve alebo v správe verejného obstarávateľa na území mestskej časti Bratislava-Vrakuňa, katastrálne územie Vrakuňa vrátane odvozu a likvidácie vzniknutého odpadu. Údržba trávnatých plôch Podrobný opis požadovaných služieb: Jarné vyhrabávanie trávnika v rovine s odvozom hrabanky - služba zahŕňa vyhrabávanie lístia z trávnikov, vyzbieranie rozptýleného (organického a anorganického) odpadu z trávnikov, naloženie odpadu na dopravný prostriedok, odvoz na miesto zhodnotenia (prípadne zneškodnenia), zloženie a následná likvidácia odpadu. Početnosť: 1-krát ročne. Jesenné vyhrabávanie trávnika v rovine s odvozom hrabanky - služba zahŕňa vyhrabávanie lístia z trávnikov, vyzbieranie rozptýleného (organického a anorganického) odpadu z trávnikov, naloženie odpadu na dopravný prostriedok, odvoz na miesto zhodnotenia (prípadne zneškodnenia), zloženie a následná likvidácia odpadu. Početnosť: 2-krát ročne. Kosenie trávnika so zhrabávaním v rovine s odvozom hrabanky služba zahŕňa, kosenie, zhrabanie pokosenej trávy, naloženie odpadu na dopravný prostriedok, odvoz na miesto zhodnotenia (prípadne zneškodnenia), zloženie a následná likvidácia odpadu. Početnosť: 5-krát ročne. Ďalšie požiadavky na predmet zákazky: Verejný obstarávateľ/objednávateľ má v správe alebo vo vlastníctve 202 700 m2 trávnatých plôch (sídlisková zeleň, zeleň v lesoparku, ostatné zelené plochy), ktorú je potrebné udržiavať. Kosenie trávnikov musí byť v súlade s STN 83 7019 Rozvojová a udržiavacia starostlivosť o vegetačné plochy. Trávniky sa skracujú tak, aby bola zachovaná minimálna výška stebiel 4 cm. V prípade sucha je potrebné výšku kosenia upraviť, aby nedošlo k poškodeniu trávnikov vplyvom klimatických zmien. Pri kosení okolo drevín musí byť postupované tak, aby nedochádzalo k ich poškodeniu. V prípade, že nie je možná údržba pri päte kmeňa tak, aby bolo vylúčené poškodenie, prevádza sa údržba ručne. Odvoz odpadu musí byť vykonaný do 24 hod. po skončení poskytnutia objednanej služby v konkrétny deň. Likvidácia odpadu musí byť v súlade so zákonom o odpadoch č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Služby budú poskytované na základe čiastkových objednávok a na základe požiadaviek verejného obstarávateľa/ objenávateľa v rozsahu, spôsobom a v termínoch konkretizovaných v jednotlivých čiastkových objednávkach. Služby budú poskytované od pondelka do soboty v lehotách: zahájenie výkonu do 5 kalendárnych dní odo dňa vystavenia čiastkovej objednávky, ukončenie výkonu do 8 pracovných dní od zahájenia. Plynutie tejto lehoty bude primerane prerušené v prípade nepriaznivých poveternostných podmienok (najmä silný dážď s výstrahou vydanou SHMU, silný vietor s výstrahou vydanou SHMU), ktoré objektívne bránia v poskytovaní požadovaných služieb. Pri poskytovaní služieb je úspečný uchádzač/ poskytovateľ povinný postupovať tak, aby nepoškodil komunikácie, mestský mobiliár, verejnú zeleň, ostatné zariadenia, ktoré sú súčasťou verejných priestranstiev, ako aj majetok a zdravie obyvateľov a návštevníkov priestorov. Na plochách, kde v dôsledku činnosti úspešného uchádzača/ poskytovateľa dôjde k poškodeniu trávnatých plôch, obnoví úspešný uchádzač/ poskytovateľ trávnaté plochy tak, že na miestach, kde to bude potrebné, vyrovná terén, pred výsevom rozruší vrchnú časť pôvodného profilu, oseje plochy parkovou trávnatou zmesou a po prvom kosení trávnatej plochy písomne odovzdá do starostlivosti verejného obstarávateľa/ objednávateľa.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
305 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ZVO - OSOBNÉ POSTAVENIE Logický celok č. 1: Zimná údržba komunikácií a čistenie vpustov Logický celok č. 2: Údržba trávnatých plôch a krov 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, t.j.: -nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe -nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, -nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, -nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, -je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, -nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 2. Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO (viď vyššie v bode 1) podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 alebo ods. 5 ZVO, t.j.: - § 32 ods. 2 ZVO - uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 (viď. vyššie v bode 1) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, - písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, - písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného - colného úradu nie starším ako tri mesiace, - písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, - písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, - písm. f) doloženým čestným vyhlásením. 3. § 32 ods. 4 ZVO - Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 4. § 32 ods. 5 ZVO - Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 5. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Uchádzač, ktorý je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov a jeho zápis je platný podľa zákona o verejnom obstarávaní, nemusí v ponuke predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia v rozsahu zapísaných skutočností. Kompletné znenie sa nachádza v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-07-27T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 10
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Zábezpeka sa vyžaduje. Vyhodnotenie §66 ods. 7 - reverz
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-27T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA