dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2020
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Rača
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304557
Kubačova 21, 83106 Bratislava - mestská časť Rača

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Rača
Telefón: +421 908225248
Email: turcanova@apuen.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1/2020
Hlavný kód CPV
45214000-0
Druh zákazky
OPIS
Názov
Rekonštrukcia ZŠ Plickova 9
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45214000-0

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Plickova 9, Mestská časť Bratislava-Rača
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
V rámci celkovej rekonštrukcie existujúceho objektu ZŠ Plickova 9, Bratislava-Rača sa navrhuje zrealizovať tieto stavebné práce: - Vybúranie časti severného krídla (najbližšie ku hranici s areálom ihriska) - Kompletná výmena všetkých exteriérových okenných a dverných otvorov - Zateplenie fasády školy a telocvične - Komplexná oprava a zateplenie strechy školy, čiastočná oprava strechy telocvične - Vybudovanie nových zádverí pre dva hlavné vstupy - Úpravy povrchov podláh, stien a stropov v interiéri školy a interiéri telocvične - Úprava dispozície jednotlivých poschodí bez závažného zásahu do nosných konštrukcií - Doplnenie troch exteriérových únikových schodísk - Úprava existujúcich exteriérových plôch rekonštrukcia vrchnej vrstvy spevnených povrchov, odstránenie náletovej zelene, doplnenie bezbariérovej rampy ku vstupu. Navrhovanou rekonštrukciou vznikne 25 kmeňových tried pre 600 žiakov, 9 odborných učební, 3 zborovne pre učiteľov, kancelárie pre vedenie školy a 2 telocvične so sociálnym zázemím. Návrh počíta s vytvorením vlastnej kuchyne a jedálne. Na 1. nadzemnom podlaží v južnom krídle sa znovu vytvorí byt pre školníka. V objekte telocvične sa vložením stropu do pôvodnej plynovej kotolne vytvoria dve miestnosti v polozapustenom suteréne bude zriadená nová odovzdávacia stanica tepla, nad ktorou vznikne nová odborná učebňa. Opis predmetu zákazky je podrobne popísaný v poskytnutej projektovej dokumentácii a výkaze výmer/rozpočte. Celková hodnota zákazky: 4 709 155,62 EUR bez DPH, t.j. 5 650 986,74 EUR s DPH.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Realizácia diela môže byť spolufinancovaná z nenávratného finančného príspevku v prípade uzatvorenia Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi objednávateľom a Poskytovateľom v rámci IROP, špecifický cieľ: 7.4 Zvýšenie kapacít základných škôl v Bratislavskom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC74-2021-73.
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 171-443928
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Rekonštrukcia ZŠ Plickova 9 - Dodatok č. 2
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-07-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 4 709 155,62
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Toto oznámenie sa týka Dodatku č. 2 k Zmluve o dielo č. 221/2021
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-12-23T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
45214000-0
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Plickova 9, Mestská časť Bratislava-Rača
Opis obstarávania:
V rámci celkovej rekonštrukcie existujúceho objektu ZŠ Plickova 9, Bratislava-Rača sa navrhuje zrealizovať tieto stavebné práce: - Vybúranie časti severného krídla (najbližšie ku hranici s areálom ihriska) - Kompletná výmena všetkých exteriérových okenných a dverných otvorov - Zateplenie fasády školy a telocvične - Komplexná oprava a zateplenie strechy školy, čiastočná oprava strechy telocvične - Vybudovanie nových zádverí pre dva hlavné vstupy - Úpravy povrchov podláh, stien a stropov v interiéri školy a interiéri telocvične - Úprava dispozície jednotlivých poschodí bez závažného zásahu do nosných konštrukcií - Doplnenie troch exteriérových únikových schodísk - Úprava existujúcich exteriérových plôch rekonštrukcia vrchnej vrstvy spevnených povrchov, odstránenie náletovej zelene, doplnenie bezbariérovej rampy ku vstupu. Navrhovanou rekonštrukciou vznikne 25 kmeňových tried pre 600 žiakov, 9 odborných učební, 3 zborovne pre učiteľov, kancelárie pre vedenie školy a 2 telocvične so sociálnym zázemím. Návrh počíta s vytvorením vlastnej kuchyne a jedálne. Na 1. nadzemnom podlaží v južnom krídle sa znovu vytvorí byt pre školníka. V objekte telocvične sa vložením stropu do pôvodnej plynovej kotolne vytvoria dve miestnosti v polozapustenom suteréne bude zriadená nová odovzdávacia stanica tepla, nad ktorou vznikne nová odborná učebňa. Zmeny na základe dodatku č. 2: Po odhalení strechy bolo zistené nedostatočné kotvenie atikových panelov. Atikové panely sa budú kotviť v miestach stykov panelov a strešných stužujúcich stien. Pri búracích prácach bola zistená vychýlka štítovej steny vo vodorovnej rovine na 3. NP, je potrebné dodatočné kotvenie štítovej steny. Padnutý panel bude nahradený murovanou stenou na oceľovom nosníku. Je navrhnutý nový základový pás. Navrhlo sa búranie obmurovanja sklobetónovej steny v telocvični, vybúranie priečok v sociálnych zariadeniach objektu SO 02 od zárubní o strop a zárubňu samotnú z dôvodu nerovnosti zárubní, použitie novej hydroizolácie proti zemnej vlhkosti a vybúranie steny medzi miestnosťami 1.27 a 1.28. Zámena materiálu exteriérových dverí v rámci objektu SO 02 z plastových na hliníkové kvôli väčšej pevnosti a dlhšej životnosti. Z dôvodu nerovného podkladu hydroizolačnej vrstvy v objekte SO 01 sa navrhuje zameniť nevhodnú náterovú hydroizolačnú hmotu za asfaltové pásy. Pri nemožnosti dodania pôvodne ponúkaného výrobku napriek doručeniu objednávky v dostatočnom časovom predstihu z dôvodu nepredvídateľne plných výrobných kapacít dôjde k výmene plastových okien a dverí jednej značky za inú značku.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 4 760 124,27
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Po odhalení strechy bolo zistené nedostatočné kotvenie atikových panelov. Atikové panely sa budú kotviť v miestach stykov panelov a strešných stužujúcich stien. Pri búracích prácach bola zistená vychýlka štítovej steny vo vodorovnej rovine na 3. NP je potrebné dodatočné kotvenie štítovej steny. Padnutý panel bude nahradený murovanou stenou na oceľovom nosníku. Je navrhnutý nový základový pás. Navrhlo sa búranie obmurovanja sklobetónovej steny v telocvični, vybúranie priečok v sociálnych zariadeniach objektu SO 02 od zárubní o strop a zárubňu samotnú z dôvodu nerovnosti zárubní, použitie novej hydroizolácie proti zemnej vlhkosti a vybúranie steny medzi miestnosťami 1.27 a 1.28. Zámena materiálu exteriérových dverí v rámci objektu SO 02 z plastových na hliníkové kvôli väčšej pevnosti a dlhšej životnosti. Z dôvodu nerovného podkladu hydroizolačnej vrstvy v objekte SO 01sa navrhuje zameniť nevhodnú náterovú hydroizolačnú hmotu za asfaltové pásy. Pri nemožnosti dodania pôvodne ponúkaného výrobku napriek doručeniu objednávky v dostatočnom časovom predstihu z dôvodu nepredvídateľne plných výrobných kapacít dôjde k výmene plastových okien a dverí jednej značky za inú značku. Nakoľko počas vykonania diela došlo: a) k potrebe vykonania naviac prác, ktoré sú nevyhnutné na zrealizovanie diela a s ktorými zmluva nepočítala a neboli pôvodne nacenené, a ktoré sú špecifikované v Zmenových listoch č. ZL 002 zo dňa 7.10.2021, č. ZL 003 zo dňa 29.9.2021, ZL č. 004 zo dňa 12.10.2021, ZL č. 006 zo dňa 10.11.2021 (ďalej len naviac práce), v súlade s bodom 6.10, 6.11, 18.3 písm. b) zmluvy a s § 18 ods. 1 písm. b) a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní b) k zámene materiálu exteriérových dverí za materiál s lepšími technickými a kvalitatívnymi vlastnosťami podľa špecifikácie v Zmenovom liste ZL 005 zo dňa 08.10.2021, k zámene pôvodného výrobku od pôvodného výrobcu z dôvodu nemožnosti tento výrobok dodať výrobcom v rozumnom čase pre nedostatok kapacít, ktorá je špecifikovaná v Zmenovom liste ZL 007 zo dňa 10.11.2021 v súlade s ustanovením bodu 18.3 písm. c) zmluvy a § 18 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní zmluvné strany sa dohodli na úprave celkovej ceny diela (bod 5.4 zmluvy) a splatnosti faktúry (platobných podmienok) za naviac práce (bod 6.10 zmluvy) týmto dodatkom č. 2 tak, ako je to uvedené nižšie. Celková cena úpravy po započítaní naviac prác a odpočítaní menej prác tak, ako je to uvedené v preambule tohto dodatku č. 2, činí spolu sumu 39 157,51 eur s DPH, o ktorú sa navyšuje Cena diela pôvodne uvedená v bode 5.4 zmluvy. S ohľadom na potrebu vykonania naviac prác sa predlžuje termín plnenia druhej etapy diela o dva týždne.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 4 760 124,27
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 4 792 755,53
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA