dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MK/A/2022/16921
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Košice
Telefón: +421 556444378 Fax: +421 556436288
Email: iveta.sramekova@kosice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kosice.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443471
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MK/A/2022/16921
Hlavný kód CPV
45236250-7
Druh zákazky
Stručný opis
Stavebné práce - stavebné úpravy pozostávajú z regenerácie jestvujúcej a výsadby novej zelene /trvalkové záhony/, realizácie vodozádržných opatrení na zachytávanie dažďovej vody v záujmovom území, zriadení štrkových chodníkov, obnovenia a doplnenia detských ihrísk a športovísk, vyčlenenia venčoviska pre psov, výmeny jestvujúcich svietidiel verejného osvetlenia za nové a ďalších drobných stavebných úprav v zmysle projektovej dokumentácie (vypracovanej v 01/2021, Ing. Vladimír Vágaský GART ART, Košice). Podrobnejší opis predmetu zákazky je v časti B2 súťažných podkladov. Stavba sa člení na stavebné objekty: SO 01 - Sadové úpravy SO 02 Vodopriepustné plochy SO 03 Prvky technického vybavenia Rozsah: Celková rozloha renovovaných verejne dostupných otvorených priestranstiev je 27 466,3 m2.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 637 602,37
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: a)Podmienka podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona: uchádzač musí byť oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. Doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona: uchádzač doklad nemusí predkladať a to z dôvodu, že verejný obstarávateľ má prístup do informačných systémov verejnej správy. b)Podmienka podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona: uchádzač musí preukázať, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Doklad podľa § 32 ods. 2 písm. f) zákona: uchádzač musí predložiť čestné vyhlásenie podľa podmienky účasti. a)Z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, ktoré je verejný obstarávateľ oprávnený použiť, uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. V tomto prípade ide o doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona. b)Uchádzač, ktorý je platne zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov na Úrade pre verejné obstarávanie, doklady podľa § 32 nemusí predkladať.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienka (Minimálna požadovaná úroveň): Verejný obstarávateľ požaduje v zozname stavebných prác preukázať realizáciu min. 2 zákaziek (2 referencií) na novostavbách, rekonštrukciách, obnovách alebo stavebných úpravách a z toho: - 1 zákazku (referenciu) na stavebné práce na stavbe plôch pre parky, športové ihriská, detské ihriská, výstavba chodníkov alebo komunikácií a pod., zákazka musí byť preukázaná v celkovej hodnote v min. výške: 200.000,- ? bez DPH - 1 zákazku (referenciu) na stavebné práce a dodávky spojené s realizáciou sadových úprav alebo výsadbou, ktoré mohli byť uskutočnené aj v rámci realizácie hlavnej stavby (Budovy alebo Inžinierske stavby podľa vyhlášky 323/2010 z.z. Štatistického úradu SR, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb) a tieto stavebné práce tvorili samostatnú časť stavby alebo stavebný objekt alebo mohlo ísť o aj zákazku na poskytnutie služieb, ktorej predmetom bola výsadba - stromov, kríkov, kvetov, záhonov, založenie trávnikov a pod. pozn.: nesmie ísť o zákazku, ako napr. výruby stromov, orezávanie, údržba zelene a pod., zákazka musí byť preukázaná v celkovej hodnote v min. výške: 50.000,- ? bez DPH.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač môže preukázať stanovené podmienky účasti preukázať: - 1 zákazkou (referenciou) - ak na jednej zákazke realizoval obidve požadované referencie - 2 zákazkami (referenciami) - na jednej zákazke realizoval jednu požadovanú referenciu a na druhej zákazke druhú referenciu Do uskutočnených stavebných prác v rámci referenčného obdobia možno započítať iba práce na dokončenej zákazke, resp. na dokončenom samostatne funkčnom parciálnom celku (ucelená časť príp. ako stavebný objekt stavby). Potvrdenia majú byť iba za práce v požadovanom referenčnom období. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti prác zo zákazky, ktoré boli uskutočnené v požadovanom referenčnom období. Ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto požadovaného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác bez DPH bol uskutočnený v požadovanom období a doloží o tom doklady. V prípade ak bola hodnota referenčnej zákazky dohodnutá v inej mene ako v mene EUR bude pre jej posúdenie vykonaný prepočet na EUR podľa kurzu NBS platného ku dňu ukončenia referenčných prác v referenčnom období.V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. b) zákona uchádzač predloží: Doklad: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam má byť potvrdený uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. V zozname ako aj v potvrdeniach odberateľov je potrebné uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu (bez DPH), alikvotnú časť ceny podľa požadovaného obdobia, lehotu dodania plnenia podľa zmluvy (začatie a ukončenie - min. mesiac a rok), prípadne aj meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou, a má byť uvedené aj zhodnotenie dodaného plnenia podľa obchodných podmienok Príloha č. 4 Zoznam stavebných prác vzor. Pre potvrdenia referencií odberateľov môže byť použitý ten istý formulár s tým, že ho potvrdí odberateľ.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-21T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-28T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA