dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SE-VO2-2021/003640
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151866
Pribinova 2, 81272 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Telefón: +421 2250944529 Fax: +421 250944008
Email: veronika.somorovska@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.minv.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433442
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: V2021188
Hlavný kód CPV
77314000-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je odstránenie ruderálneho porastu neudržiavaných pozemkoch náletovou vegetáciou, ojedinele aj odstránenie padnutých stromov do hraničného pruhu na vnútorných schengenských hraniciach SR (CZ, PL, HU, AT) a na vonkajšej schengenskej hranici s Ukrajinou, kde popri odstraňovaní ruderálneho porastu je potrebné čistenie širšieho pruhu pre potreby kontroly vzdušnými prostriedkami (drony, helikoptéry), čistenie vizúr pre viditeľnosť zhora. Bližší opis predmetu zákazky je predovšetkým v prílohe č. 1 "Opis predmetu zákazky" súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 559 320,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 6
OPIS
Názov
Čistenie slovensko-českej hranice
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
77314100-5

45112700-2

45112710-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovensko-česká hranica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je odstránenie ruderálneho porastu neudržiavaných pozemkoch náletovou vegetáciou, ojedinele aj odstránenie padnutých stromov do hraničného pruhu na vnútorných schengenských hraniciach SR.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
70 005,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Predpokladaná opcia v rozsahu 12 mesiacov
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční nasledovne: pre časť 1 Slovensko-česká štátna hranica miesto stretnutia: cestný hraničný priechod Horné Srnie Brumov-Bylnice, termín: 19. 01. 2022 o 10:00 Účasť na obhliadke je záujemca povinný, oznámiť najneskôr do 17. 01. 2022 do 12:00 hod zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte p. Ing. Petrovi Šlahorovi, emailom na adrese peter.slahor2@minv.sk alebo tel. 0911 876 234.

Názov
Slovensko-maďarská hranica
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
77314100-5

45112700-2

45112710-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovensko-maďarská hranica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je odstránenie ruderálneho porastu neudržiavaných pozemkoch náletovou vegetáciou, ojedinele aj odstránenie padnutých stromov do hraničného pruhu na vnútorných schengenských hraniciach SR.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
105 705,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Predpokladaná opcia v rozsahu 12 mesiacov
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční nasledovne: pre časť 2 Slovensko-maďarská štátna hranica miesto stretnutia: bývalý cestný hraničný priechod Čunovo-Rajka, termín: 18. 01. 2022 o 10.00 Účasť na obhliadke je záujemca povinný, oznámiť najneskôr do 17. 01. 2022 do 12:00 hod zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte p. Ing. Petrovi Šlahorovi, emailom na adrese peter.slahor2@minv.sk alebo tel. 0911 876 234.

Názov
Čistenie slovensko-poľskej hranice - východ
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
77314100-5

45112700-2

45112710-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovensko-poľská hranica - východ
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je odstránenie ruderálneho porastu neudržiavaných pozemkoch náletovou vegetáciou, ojedinele aj odstránenie padnutých stromov do hraničného pruhu na vnútorných schengenských hraniciach SR.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
100 440,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Predpokladaná opcia v rozsahu 12 mesiacov
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční nasledovne: pre časť 3 Slovensko-poľská štátna hranicavýchod - miesto stretnutia: cestný hraničný priechod Lysá nad Dunajcom-Niedzica, termín: 20. 01. 2022 o 10:00 Účasť na obhliadke je záujemca povinný, oznámiť najneskôr do 17. 01. 2022 do 12:00 hod zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte p. Ing. Petrovi Šlahorovi, emailom na adrese peter.slahor2@minv.sk alebo tel. 0911 876 234.

Názov
Čistenie slovensko-poľskej hranice - západ
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
77314100-5

45112700-2

45112710-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovensko-poľská hranica - západ
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je odstránenie ruderálneho porastu neudržiavaných pozemkoch náletovou vegetáciou, ojedinele aj odstránenie padnutých stromov do hraničného pruhu na vnútorných schengenských hraniciach SR.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
59 040,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Predpokladaná opcia v rozsahu 12 mesiacov
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční nasledovne: pre časť 4 Slovensko-poľská štátna hranicazápad - miesto stretnutia: pred Obecným úradom obce Skalité (okr. Čadca), termín: 19. 01. 2022 o 14:00 Účasť na obhliadke je záujemca povinný, oznámiť najneskôr do 17. 01. 2022 do 12:00 hod zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte p. Ing. Petrovi Šlahorovi, emailom na adrese peter.slahor2@minv.sk alebo tel. 0911 876 234.

Názov
Čistenie slovensko-rakúskej hranice
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
77314100-5

45112700-2

45112710-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovensko-rakúska hranica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je odstránenie ruderálneho porastu neudržiavaných pozemkoch náletovou vegetáciou, ojedinele aj odstránenie padnutých stromov do hraničného pruhu na vnútorných schengenských hraniciach SR.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
10 230,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Predpokladaná opcia v rozsahu 12 mesiacov
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční nasledovne: pre časť 5 Slovensko-rakúska štátna hranica miesto stretnutia: Bratislava, Kopčianska ul. - štátna hranica (na konci ulice priamo na hranici), termín : 18. 01. 2022 o 11:30 Účasť na obhliadke je záujemca povinný, oznámiť najneskôr do 17. 01. 2022 do 12:00 hod zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte p. Ing. Petrovi Šlahorovi, emailom na adrese peter.slahor2@minv.sk alebo tel. 0911 876 234.

Názov
Čistenie slovensko-ukrajinskej hranice
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
77314100-5

45112700-2

45112710-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovensko-ukrajinská hranica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je odstránenie ruderálneho porastu neudržiavaných pozemkoch náletovou vegetáciou, ojedinele aj odstránenie padnutých stromov do hraničného pruhu na vonkajšej schengenskej hranici s Ukrajinou.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
213 900,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Predpokladaná opcia v rozsahu 12 mesiacov
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční nasledovne: pre časť 6 Slovensko-ukrajinská štátna hranica - miesto stretnutia: parkovisko pred OHK PZ Ubľa (okres Snina), termín: 25. 01. 2022 o 10:00 Účasť na obhliadke pre časť č. 6 je záujemca povinný, oznámiť najneskôr do 24. 01. 2022 do 12:00 hod zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte p. Ing. Petrovi Šlahorovi, emailom na adrese peter.slahor2@minv.sk alebo tel. 0911 876 234.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uvedené v predmetných súťažných podkladoch ako Príloha č.5.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uvedené v predmetných súťažných podkladoch ako Príloha č.5.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-02-03T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods.7 druhej vety zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), teda ak verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu, môže rozhodnúť, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Vzhľadom na obmedzenú funkčnosť Informačného systému zberu údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje toto oznámenie (obmedzený objem textu), nie je možné v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania zverejniť doplňujúce informácie v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne a bezbmedzene prístupné v profile verejného obstarávateľa. 3.Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k súťažným podkladom a všetkým dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky. a to prostredníctvom ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa, ktorého webova adresa je uvedená v bode I.1) tejto výzvy pod názvom: "Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):" 4.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE sa preto považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 5.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému JOSEPHINE. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE, Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese uvedenej v bode I.3) tohto oznámenia. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v profile verejného obstarávateľa.. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE. 6. Podľa ust, § 20 ods.4 zákona: "Informačný systém zabezpečuje riadenie prístupu prostredníctvom identifikácie a autentifikácie pristupujúcej osoby," Podrobnosti o registrácii, identifikácii a autentifikácii uchádzačov sú uvedené v manuáloch systému JOSEPHINE zverejnených v Knižnici manuálov a odkazov na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-12-22T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA