dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: IPT-23-12-2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Novosad
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00331783
Hlavná 144, 07602 Novosad

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Novosad
Telefón: +421 566794212
Email: ocunovosad@gmail.com
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Samospráva
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: WYT/1/2021
Hlavný kód CPV
39162000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie materiálno-technického vybavenia fyzikálnej učebne, vytvorenie jazykovej učebne, zlepšenie materiálno-technického vybavenia IKT učebne, zlepšenie materiálno-technického vybavenia polytechnickej učebne, zakúpenie didaktických pomôcok pre biologickú/chemickú učebňu, zlepšenie materiálno-technického vybavenia knižnice vrátane nákupu knižného fondu. Zákazka je rozdelená do štyroch samostatných častí: Časť 1: IKT a softvér Časť 2: Nábytok Časť 3: Didaktické pomôcky Časť 4: Knižničný fond Rozsah každej časti predmetu zákazky je uvedený v samostatnej špecifikácii.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
IKT a softvér
1:
Dodatočné kódy CPV
30200000-1

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košický kraj, okres Trebišov, Obec Novosad, objekt ZŠ, Letná 90, Novosad
Opis obstarávania
Nákup IKT a zariadení (osobné počítače, softvéry, multifunkčné zariadenie, interaktívna tabuľa, dataprojektory, televízory) do učební biochémie, IKT, fyziky, jazykovej a do knižnice v rozsahu podľa špecifikácie predmetu zákazky, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
IROP-PO2-SC222-2016-13:
Doplňujúce informácie
Časť č. 1 - IKT a softvér je spolufinancovaná z EŠIF, štátneho rozpočtu a vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ určil pre časť č. 1 zábezpeku vo výške 900,00 Eur.

Názov
Nábytok
2:
Dodatočné kódy CPV
39160000-1

39155000-3

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košický kraj, okres Trebišov, Obec Novosad, objekt ZŠ, Letná 90, Novosad
Opis obstarávania
Nákup nábytku do učební (fyzika, biochémia, polytechnika, jazyková, IKT) a do knižnice v rozsahu podľa špecifikácie predmetu zákazky, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
IROP-PO2-SC222-2016-13:
Doplňujúce informácie
Časť č. 2 - Nábytok je spolufinancovaná z EŠIF, štátneho rozpočtu a vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ určil pre časť č. 2 zábezpeku vo výške 1000,00 Eur.

Názov
Didaktické pomôcky
3:
Dodatočné kódy CPV
39162200-7

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košický kraj, okres Trebišov, Obec Novosad, objekt ZŠ, Letná 90, Novosad
Opis obstarávania
Nákup učebných pomôcok do učebne biochémie, fyziky a polytechniky v rozsahu podľa špecifikácie predmetu zákazky, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
IROP-PO2-SC222-2016-13:
Doplňujúce informácie
Časť č. 3 - Didaktické pomôcky je spolufinancovaná z EŠIF, štátneho rozpočtu a vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ určil pre časť č. 3 zábezpeku vo výške 2500,00 Eur.

Názov
Knižničný fond
4:
Dodatočné kódy CPV
22113000-5

39155100-4

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košický kraj, okres Trebišov, Obec Novosad, objekt ZŠ, Letná 90, Novosad
Opis obstarávania
Nákup kníh a audiokníh do knižničného fondu v rozsahu podľa špecifikácie predmetu zákazky, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
IROP-PO2-SC222-2016-13:
Doplňujúce informácie
Časť č. 4 - Knižničný fond je spolufinancovaná z EŠIF, štátneho rozpočtu a vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ nepožaduje pre časť č. 4 zábezpeku.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:
Názov: IKT a softvér
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-20T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 32 880,60
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 30 660,40
bez DPH

2:
Názov: Nábytok
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-20T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 37 943,40
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 28 565,60
bez DPH

3:
Názov: Didaktické pomôcky
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-20T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 92 163,08
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 84 920,40
bez DPH

4:
Názov: Knižničný fond
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-20T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 4 443,76
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 4 434,30
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Kúpna zmluva pre jednotlivé časti zákazky nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorou je schválenie zákazky v rámci kontroly verejného obstarávania, t.j. doručenie verejnému obstarávateľovi správy z následnej ex-post kontroly zo strany relevantného poskytovateľa nenávratného finančného príspevku.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-23T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA