dnes je 1.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30416094
Námestie slobody 6, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Telefón: +421 259494589
Email: sabina.polakova@mindop.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.telecom.gov.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451257
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: A/2022/D192/1
Hlavný kód CPV
79100000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie právnych služieb a právneho poradenstva v prípade nesporovej agendy (teda právne služby nepodliehajúce výnimke podľa § 1 ods. 2 písm. n) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov), v prípadoch, kedy nie je možné zabezpečenie tejto služby internými kapacitami z dôvodu, že ide o otázku, ktorá nie je bežne riešená, alebo ktorá nie je zodpovedaná v ustálenej judikatúre alebo v prípade časovej tiesne. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Rámcovej dohody o poskytovaná služieb (ďalej len Dohoda).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 400 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti uchádzača sú uvedené v časti dokumenty zákazky: Výzva na predkladanie ponúk bod 14.1.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam poskytnutých služieb (zákaziek) rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 (tri) roky od vyhlásenia verejného obstarávania, v min. súhrnnej výške 300.000,00 eur a to tak, aby zoznam obsahoval minimálne 4 (štyri) plnenia (referencie) preukazujúce poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie: min. 1 zákazku/ zmluvu v celkovej hodnote min. 100.000,00 eur týkajúcej sa všeobecnej nesporovej agendy, min. 1 zákazka/ zmluvu v celkovej hodnote min. 100 000,00 eur týkajúcej sa nesporovej agendy podriadených organizácii (obchodných spoločnosti s majetkovou účasťou štátu, rozpočtových organizácii, príspevkových organizácií a/alebo štátnych podnikov), min. 1 zákazku/ zmluvu v celkovej hodnote min. 50.000,00 eur týkajúcej sa štátnej pomoci. Uchádzač musí preukázať referenciu na právne služby poskytované podľa zákona č. 358/2015 Z. z. o úprave niektorých vzťahov v oblasti štátnej pomoci a minimálnej pomoci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o štátnej pomoci) ako aj osobitných právnych predpisov (lex specialis), a to právne služby poskytnuté na strane poskytovateľa štátnej pomoci (§ 5 ods. 1 zákona o štátnej pomoci), z dôvodu špecifických činností, ktoré je poskytovateľ štátnej pomoci povinný uskutočňovať podľa zákona o štátnej pomoci. Právne služby by mali zahŕňať najmä, nie však výlučne nasledujúci činnosti: -poradenstvo pri vypracovaní schémy štátnej pomoci, prípadne dodatkov k schéme (§ 7 ods. 2, 5 a 6 zákona o štátnej pomoci), -rokovanie s koordinátorom štátnej pomoci (Protimonopolný úrad Slovenskej republiky) podľa § 7 ods. 3 a § 8 zákona o štátnej pomoci, -rokovanie s Európskou komisiou podľa § 8 a služby poskytnuté v súlade s notifikáciou štátnej pomoci podľa § 9 zákona o štátnej pomoci, -príprava ďalších podkladov (výzva, návrh zmluvy, rozhodnutia, vymáhanie neoprávnene poskytnutej štátnej pomoci...), min. 1 zákazku/ zmluvu v celkovej hodnote min. 50.000,00 eur týkajúcej sa právneho poradenstva v oblasti GDPR: -poradenstvo pri vypracovaní dokumentácie zodpovednej osoby, zabezpečení spracúvania osobných údajov len na konkrétny účel, minimalizácie množstva získaných osobných údajov a rozsahu ich spracúvania, doby uchovávania a dostupnosti osobných údajov v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ako aj zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Uchádzač môže vyššie uvedené zmluvy/požiadavky preukázať jednou zmluvou, ktorá by však musela byť v súhrnnej hodnote požadovaných zmlúv. V prípade, ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, tzn. poskytovanie služby (zmluvy) začalo pred 3 (tromi) rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie), uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutia služby, ktorá bola realizovaná v rozhodnom období. V prípade, ak poskytnutie služby realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam poskytnutých služieb obsahoval minimálne: -názov a sídlo odberateľa, -názov zmluvy/ zákazky, -predmet poskytnutej služby(opis predmetu poskytnutej služby), -doba poskytnutia od do (mesiac/ rok), -cena za poskytnuté služby v eur za požadované obdobie, -kontaktné údaje odberateľa (dobrovoľný údaj), kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail)
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač je v rámci poskytnutia súčinnosti potrebnej na uzatvorenie Dohody povinný predložil doklad o tom, že osoba zodpovedná za poskytovanie služieb je osobou oprávnenou podľa zákona č. 586/2003 Z. z. o advokácii a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov v znení neskorších predpisov (ďalej len advokát). Samotné služby pritom môžu byť poskytované aj inými osobami ako advokátmi, ako napr. osoby s právnickým vzdelaním.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-11-09T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nespĺňa parametre zeleného verejného obstarávania, obstarávania inovácií, ani obstarávania zameraného na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-27T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA